Novinky z oboru, Tiskové zprávy

7 desítek finalistů se uchází o titul Osobnost Český Goodwill 2018

1.9.2018 /

Praha, 1. září 2018 – právě dnes startuje závěrečná fáze 6. ročníku ocenění pro firmy, kterých si lidé váží, Český Goodwill 2018. Až do 30. září může veřejnost hlasovat a svým hlasem zvolit nového nositele titulu Osobnost ČG. Hlasování probíhá on-line na webu www.cesky-goodwill.cz.

„V jubilejním 5. ročníku loni se největší přízni těšil generální ředitel společnosti HELUZ Jan Smola, který získal 1.561 hlasů,“ připomněla Lenka Hlavatá, ředitelka české poradenské skupiny HPCG, která je autorem a organizátorem projektu Český Goodwill od roku 2013.

Hlasující mohou volit ze sedmdesáti podnikatelů, kterých si lidé v jejich okolí váží a kteří se stali finalisty letošního 6. ročníku. Je mezi nimi 35 % žen, zbytek tvoří muži. 20. září rovněž zasedne odborná porota, která volí nejsilnější příběhy v základních nominačních kategoriích Tradice, Inovace, Partner a Mecenáš. Nejvíce finalistů je nominováno v kategorii Inovace (25), následují kategorie Partner (24) a Tradice (14). Desetina se bude ucházet o titul Mecenáš ČG2018.

„Každý rok zpřísňujeme optiku, kterou hodnotíme kvalitu nominací, abychom zajistili vysokou prestiž ocenění Český Goodwill. Nominace procházejí tříkolovým posouzením, až poté oslovujeme nominované s žádostí o přijetí nominace,“ vysvětlila Lenka Hlavatá a potvrdila tak, že ocenění Český Goodwill jednoduše není pro každého.

7 desítek finalistů postoupilo z celkového počtu 163 nominací přijatých do letošního 6. ročníku. Nejvíce nominací zaslali zaměstnanci, kteří si váží svých šéfů (26 %), následováni obchodními partnery (18 %). Čtyři pětiny nominujících uvedly, že souhlasí s tím, aby nominovaná osoba byla informována o tom, kdo ji nominoval. 2/3 nominací podnikatelů, kteří postoupili do finále, jsou podpořeny dalšími referencemi.

Pořadatelem ocenění je česká poradenská firma ISO Consulting, člen skupiny HPCG. Hlavními mediálními partnery jsou skupina Active Radio ČR a FTV Prima. Projekt dále mediálně podporují RADIOHOUSE, Český rozhlas Region, JCDecaux ČR, magazíny Trade News a Innovation. Partnery ocenění Český Goodwill 2018 jsou společnosti X Production Digital, LORIKA CZ, Etnetera Group a Státní zemědělský intervenční fond se značkou kvality KLASA. Záštitu projektu tradičně poskytla Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Nad transparentním průběhem po celou dobu dohlíží světově uznávaná certifikační autorita TÜV SÜD Czech.

HEADLINES

Headline, Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Rádio Černá Hora bude Hitrádiem Černá hora

Východočeské Rádio Černá Hora se v pátek 14.září promění v Hitrádio Černá Hora.  Rebranding Hitrádia...
Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...