Novinky z oboru

ALBUM „SRDCE, KTERÉ HRAJE“ VYNESLO NEMOCNÝM DĚTEM ČTVRT MILIONU KORUN

17.1.2017 / Praha

Rekordní výtěžek a rekordní pomoc nemocným dětem. To je výsledek prodeje charitativního alba Hitrádií a pražského Radia City s názvem „Srdce, které hraje“. Výběrové CD bylo rozebráno během jediného týdne po křtu a veškerý výtěžek z jeho prodeje – 250 000 korun – poputuje na konto sdružení Sluneční paprsek.

Již pět let v řadě vydávají Hitrádia v předvánočním čase charitativní výběrové album. V uplynulých čtyřech ročnících se podařilo díky mimořádnému zájmu posluchačů nashromáždit no pomoc potřebným přes půl milionu korun. Letošní album Srdce, které hraje pak dokonce přineslo absolutní rekord.

Za prodej aktuální kompilace těch nejlepších českých a slovenských hitů z vysílání Hitrádií a Rádia City utržily oblíbené regionální stanice během pár dní neuvěřitelných 250 000 korun. Celkem tak překročila částka, získaná díky charitativním albům Hit za hitem a Srdce, které hraje, tři čtvrtě milionu korun.

Díky tomu, že se všichni umělci vzdali nároku na honorář, poputuje kompletní výtěžek tam, kde jej velmi potřebují. „Rozhodli jsme se i letos pomoci sdružení Sluneční paprsek. To zařizuje ozdravné pobyty pro děti, které prodělaly hemato-onkologické a jiné onemocnění, trpí psychickou deprivací a vůbec se potýkají s nepřízní osudu,“ potvrdil ředitel programové divize společnosti MMS Michal Sroka.

„Je to úžasná věc, je to hrozně fajn, že lidé chtějí pomoci. Zjevně ví, na co peníze jdou. Velký dík patří Hitrádiím, že dala dohromady takový výběr písní. Myslím, že ho lidé budou moc rádi poslouchat. V podstatě se tak sešly dvě věci dohromady a zafungovalo a je to strašně dobrá zpráva,“ řekl k tomu jeden s patronů alba Richard Krajčo z kapely Kryštof.

„Já chci poděkovat všem těm, kteří si tohle hezké CD koupili. Až si ho pustíte, věřte, že budete mít radost nejen vy z poslechu, ale radost budou mít i ty vážně nemocné děti, které se díky vám dostanou k moři na speciální rehabilitační programy. Budou tam na vás spolu s terapeuty myslet. Moc, opravdu moc děkujeme,“ neskrýval vděčnost MUDr. Pavel Boček, který sdružení Sluneční paprsek vede.

„Ten úspěch mě těší hned z několika důvodů. Především samozřejmě kvůli těm dětem. Ony potřebují s návratem do normálního života pomoci. Musí ze sebe dostat stres z náročné léčby onkologických onemocnění, a s tím jim právě vybrané peníze pomohou. No a za druhé mě to těší za Hitrádio. To totiž pomáhá přesně tím způsobem, které mu je vlastní – tedy muzikou. Kéž by takových pozitivních věcí bylo více. Lidé, kteří jsou zdraví, kteří mohou pomoci, by tuto možnost měli brát jako výsadu,“ připomněl druhý patron alba Igor Timko z kapely No Name.

Velký dík patří všem interpretům, kteří se zařazením své písně bez nároku na honorář připojili k dobré věci – za ostatní jmenujme Xindla X, Kryštof, Chinaski, No Name, Báru Polákovou, Nebe, Poetiku, Kabát nebo Mirai. „Je to skvělý pocit, já jsem za to hodně ráda. Já si hlídám organizace, kterým pomáhám, a mám hroznou radost, když mám potvrzení, že ty peníze jdou tam, kam mají. Tady jsem si jistá a jsem hrozně ráda, že můžu pomoci,“ přiznala například Bára Poláková. Novou generaci na charitativním CD zastupují také Poetika nebo Mirai. „Já myslím, že poskytnutí našeho singlu na CD je to nejmenší, co naše kapela může pro ty děti udělat.  My jsme rádi, že tak můžeme udělat někomu radost a doufám, že to i udělá radost někomu, kdo to potřebuje a má to těžší než my,“ uzavřel zpěvák posledně jmenovaných Mirai Navrátil.

Speciální poděkování patří Richardu KrajčoviIgoru Timkovi, kteří charitativnímu projektu propůjčili tváře a stali se jeho patrony. Díky patří i grafickému studiu Stojkov, které, rovněž bez nároku na honorář, vytvořilo originální umělecké fotografie a obal tohoto alba.

TO NEJVĚTŠÍ PODĚKOVÁNÍ ALE PATŘÍ TĚM, KTEŘÍ SI ALBUM „SRDCE, KTERÉ HRAJE“ PŘED VÁNOCI KOUPILI – TISÍCŮM A TISÍCŮM POSLUCHAČŮM RADIA CITY A HITRÁDIÍM. DĚKUJEME!

HEADLINES

Headline

Speciální operace mají nové webové stránky

...
Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...