Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

BLANÍK POSILUJE SVOJI POZICI NA TRHU

6.5.2020 /

Mediální zastupitelství Radiohouse reaguje na začlenění stanice Rádio Petrov do sítě vysílačů Rádia Blaník úpravou ceníku.  Úprava cen se dotkla jak posíleného celoplošného vysílání, tak regionálních okruhů, kde zejména na jižní Moravě nyní Blaník nabízí více komerčních možností a kombinací.

„Významně posílená poslechovost rádia Blaník nám nyní umožnila mírné zdražení ceny základního spotu i některých navazujících reklamních produktů. Na druhou stranu cena za tisíc oslovení (CPT) zůstává u Blaníku nadále na jedné z nejvíce konkurenceschopných pozic na celém českém trhu. Nepochybuji, že obliba této stanice ze strany reklamních zadavatelů i nadále poroste,“ říká ředitel divize národního prodeje Radiohouse Karel Friml.

Rádio Blaník rozšířilo od 1.5. pokrytí o vysílače: Brno 103,4 – Boskovice 94,2 – Vyškov 98,4 –Znojmo 92,8 – Jihlava 98,0 – Třebíč 104,8 Velké Meziříčí 105,7 – Žďár nad Sázavou 98,0 – Hodonín 92,8 – Svitavy 92,9. Díky tomu tak dochází k výraznému rozšíření stávajícího pokrytí Rádia BLANÍK, které si dosud alespoň jednou týdně naladilo 1 148 tis. posluchačů a jehož aktuální podíl na trhu činil 9,7 %. Balík stanic Rádia Petrov a původního Rádia Blaník nabízí podle aktuálních čísel měření Radioprojekt podíl na celkovém poslechu 10,2 %. Multiregionální značka Blaník tak novou akvizicí suverénně upevňuje příčku druhé nejsilnější soukromé stanice v celé ČR.

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...