Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

CHARITATIVNÍ ALBUM „SRDCE, KTERÉ HRAJE“ OPĚT POMŮŽE STAVBĚ DĚTSKÉHO HOSPICE!

3.12.2020 /

Již několik let vydávají Hitrádia v předvánočním čase charitativní výběrové album. V dosavadních šesti ročnících se podařilo díky mimořádnému zájmu posluchačů nashromáždit na pomoc potřebným přes 1 250 000 korun. Letos se síť úspěšných regionálních stanic rozhodla vyslyšet přání svých posluchačů a vydává už sedmou edici alba SRDCE, KTERÉ HRAJE. Výtěžek z něj opět věnuje nadaci DŮM PRO JULII, která chce v Česku postavit první dětský hospic.

Do prodeje se album SRDCE, KTERÉ HRAJE dostalo první prosincový den roku 2020. Do toho druhého bylo prodáno přes eshop Hitrádií neuvěřitelných tisíc kusů. I to dokazuje, jak velkou tradici charitativní CD Hitrádií má, a jak dobré srdce mají posluchači této rodiny regionálních stanic.

Díky tomu, že se všichni umělci vzdali nároku na honorář, poputuje kompletní výtěžek tam, kde jej velmi potřebují. „I v tomto velmi obtížném roce jsme se rozhodli podpořit Nadační fond Dům pro Julii, který chce vybudovat v České republice první dětský lůžkový hospic. Ten bude nabízet podporu a poradenství rodinám dětí a mladistvých, kteří trpí těžkým onemocněním,“ potvrdila programová ředitelka sítě Hitrádií Markéta Rachmanová.

„Pro nás je to neskutečně krásná zpráva. Chtěla bych poděkovat všem posluchačům, co si CD koupili. Díky Hitrádiím a jejich albu už jsme dokázali zaplatit architekta pro stavbu našeho dětského hospice i sociální pracovníky, kteří pomáhají jednotlivým rodinám, které to potřebují,“ neskrývá dojetí Radka Vernerová z nadace Dům pro Julii.

„Věnovali jsme písničku Otchi, před dvěma roky zase skladbu Anděl. Ta vznikala taky za ne úplně šťastné konstelace. Myslím si, že každý potřebuje svého strážného Anděla. Teď víme, že ten náš pomůže tam, kde je potřeba. 13 000 alb neprodá česká kapela za dva roky. To, co se povedlo je obdivuhodné. Tenhle projekt má opravdu smysl,“ vysvětlil, proč se se svou kapelou rozhodl pomoci, zpěvák Mirai Navrátil.

Je to úžasná věc, je to hrozně fajn, že lidé chtějí pomoci. Zjevně ví, na co peníze jdou. Velký dík patří Hitrádiím, že dala dohromady takový výběr písní. Myslím, že ho lidé budou moc rádi poslouchat. V podstatě se tak sešly dvě věci dohromady, zafungovalo to a je to strašně dobrá zpráva,“ řekl k projektu Richard Krajčo z kapely Kryštof.

Velký dík patří všem interpretům, kteří se zařazením své písně bez nároku na honorář připojili k dobré věci – za ostatní jmenujme Vojtu Dyka, , Lenny, Marka Ztraceného, Sebastiana, také kapely Kryštof, Chinaski,  Mirai, Jelen, Mandrage nebo Slzu.

TO NEJVĚTŠÍ PODĚKOVÁNÍ ALE PATŘÍ TĚM, KTEŘÍ SI ALBUM „SRDCE, KTERÉ HRAJE“ PŘED VÁNOCI KOUPILI A KOUPÍ – TISÍCŮM A TISÍCŮM POSLUCHAČŮM HITRÁDIÍ. DĚKUJEME!

Produkce projektu: Jan Neuman, Markéta Rachmanová, Zdeněk Horák. Výběr skladeb: Lenka Drazdíková,  Markéta Rachmanová, Michal Klein. Výroba: MEDIA MARKETING SERVICES a.s. v GZ Digital Media copy HITRADIO 2018. Všechna práva vyhrazena.

Dům pro Jůlii – Posláním nadace je vybudovat v České republice první dětský hospic, tedy domov, útočiště, klidné a přátelské zázemí pro malé pacienty a jejich rodiny. Najít  pozemek a zbudovat na něm areál hospice, který by splňoval všechny naše představy a potřeby rodin, není jednoduché. Velmi nákladné je i vybavení hospice a následný provoz. Cílem nadace je poskytování veškerých služeb, které jsou pro odlehčovací péči o nevyléčitelně nemocné děti a mladistvé potřebné. Jejich rodinám chce nabídnout pomoc s vyřízením všech potřebných formálních náležitostí i veškerých přání spojených s péčí. Málokdo si uvědomuje, že péče o nemocné dítě je práce na 24 hodin denně bez ohledu na osobní život rodičů či sourozenců. Díky možnosti svěřit dítě do naší péče bude moci rodič žít nějaký čas bez omezení péčí o nemocného a investovat tolik vzácný čas do fungování rodiny, udržení partnerských vztahů nebo do opomíjených zdravých sourozenců. Součástí služeb dětského lůžkového hospice bude mobilní tým odborníků, který poskytne potřebnou podporu rodinám pečujícím o nemocné v domácím prostředí. 

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...