Novinky z oboru

Evropa 2 má novou kampaň s Marešem a Hezuckým

31.5.2017 / Praha

Nejposlouchanější rádio pro mladé, Evropa 2, přichází s další kampaní, ve které vystupuje osvědčená moderátorská dvojice Ranní show – Leoš Mareš a Patrik Hezucký. Kampaň odstartuje začátkem června a jejím hlavním cílem je podpora image Evropy 2 jako hudebního a zábavného rádia pro mladé. Hlavní motto „Bavte se po svém s Evropou 2“ odkazuje na situace, kdy si lidé některé písničky přetextovávají podle toho, jak jejich slova skutečně slyší. V rámci mediálního plánování bylo využito komplexního mediamixu se zastoupením printu, televize, OOH nosičů, internetu i kinoreklamy. Kampaň využívá i sociální média a vlastní cross-promotion.

„Nová kampaň Evropy 2 zapadá do dlouhodobé strategie tohoto rádia, kdy říkáme, že jsme zábavné médium a hrajeme MaXXimum muziky. Tentokrát nese claim Bavte se po svém s Evropou 2,“ říká Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace Lagardere Active ČR a dodává: „Kampaň je postavena na emocích a připomíná situace, které každý z nás dobře zná. Komu se někdy nestalo, že slyšel písničku, která se mu líbila, ale její text si zpíval jinak, než zní v originále? Tahle situace je blízká i Evropě 2, protože jsme rádio, které posluchače nejen baví, ale hlavně se baví s nimi.“

Stejně jako v podzimní kampani „Guruové českého éteru“ i zde vystupují známí moderátoři Evropy 2, Leoš Mareš a Patrik Hezucký. Kreativní koncept ke kampani zpracovala agentura TRIAD Advertising a produkci videa zajistil Flux Films. Režie se tentokrát ujal Adam Vopička a fotografie pro kampaň nafotil Petr Kurečka. Kampaň využívá komplexního mediamixu, kdy kromě vlastních médií a sociálních sítích vsází také na kinoreklamu, TV reklamu, print, OOH nosiče a reklamu v onlinu.

„O Leošovi s Patrikem je známo, že si umějí udělat legraci i sami ze sebe, a Evropa 2 tradičně také vybočuje z konzervativní komunikace českých rádií, která se často odbyde jen tím, že se na billboard umístí velké logo. Chceme přinášet něco víc. Nejsme normální rádio, ale rádio s tou nejlepší muzikou i zábavou,“ dodává Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.  

Kampaň: Bavte se po svém s Evropou 2

Kreativní koncept: TRIAD Advertising
Produkce videa: Flux Films
Režie: Adam Vopička
Foto: Petr Kurečka
Provedení: 4 exekuce pro print a OOH, 2 exekuce pro TV
Média: bigboardy, billboardy, TV Nova, ČT, TV Prima, TV Barrandov, tituly nakladatelství Burda Praha, Bauer Media Praha, CNC, Mafra, VLM atd. (zpravidla společenské a lifestylové tituly), multiplexy CinemaCity a CineStar

HEADLINES

Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...