Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Evropa 2 má svůj tábor. S dětmi na něm budou moderátorské hvězdy rádia.

24.7.2019 /

Nejposlouchanější rádio pro mladé, přichází s novým letním projektem. Summer camp Evropy 2 s claimem „Tábor, na který nezapomeneš!“ je projekt, do kterého se zapojují posluchači a fanoušci rádia, moderátoři i klienti a zadavatelé reklamy (například společnost Nominal, která se zaměřuje na potraviny zdravého životního stylu). Rádio staví marketingovou podporu akce zejména na digitálních a on-air kanálech.

„Program a jednotlivé táborové aktivity jsme připravovali opět v duchu naší strategie „Držíme Ti flek“, kterou poslední dva roky rozvíjíme. Účastníci táboru se stanou součástí naší party a budou se tak moct například setkat s moderátorskými hvězdami Evropy 2, jako jsou Leoš Mareš, Patrik Hezucký, Pavel Cejnar, Zorka Hejdová apod.,“ vysvětluje Martina Říhová, výkonná ředitelka skupiny Active a dodává: „Zájem o účast předčil dokonce naše očekávání. V tuto chvíli je již přihlašování zastaveno, protože táborová kapacita o počtu šedesát míst je plně obsazena vítězi našich éterových a onlinových soutěží. Přesto nám chodí do rádia denně další poptávky a prosby o rozšíření kapacity.“

Rádio vystavělo koncept projektu zejména v online prostředí. Kromě samotného přihlašovacího procesu, který probíhal formou soutěží na sociálních sítích i v éteru, chystá rádio i digitální speciál z kempu. Fanoušci tak budou moci sledovat z kempu nejrůznější reportáže, fotoreporty, a videa, kterými bude provázet moderátor Tomáš Zástěra.

„Do prvního ročníku se s námi zapojila česká rodinná společnost Nominal, která patří mezi průkopníky ve výrobě bezlepkových potravin v naši zemi a jejímž stěžejním produktem jsou cereální výrobky zejména kaše“ říká Petr Uchytil, ředitel divize marketingu a podpory obchodu mediálního zastupitelství Radiohouse.

“Rádi se podílíme na akcích pro děti a mládež jako je právě Summer camp Evropy 2 a máme radost, když můžeme podpořit zdravý životní styl dětí například inspiracemi na zdravé snídaně a svačiny…,” říká marketingová ředitelka společnosti Nominal Ivona Hofmann.

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...