Novinky

Evropa 2 spouští v rádiu TV Leontinka

11.10.2017 /

Evropa 2, nejposlouchanější stanice pro mladé, odstartovala v úterý 10. října první televizi v rádiu. Jde o projekt, při kterém se do prostředí rádia implementují TV spoty, TV reportáže, videoklipy k písničkám a řada dalších vizuálních aktivit. Rádio počítá i se zapojením sociálních sítí, zejména Facebooku Evropy 2, kde proběhne battle moderátorů ve schopnosti slovně popisovat vizuální realitu včetně komerčních spotů. První televizi v rádiu pro Evropu 2 a Nadaci Leontinka navrhla agentura Ogilvy. Projekt počítá i se zapojením dalších partnerů, prvním z nich je automobilka Ford.

V úterý 10. října byl spuštěn unikátní projekt Evropy 2 – TV Leontinka s claimem: První televize v rádiu. Na Evropě 2. Od tohoto dne mohou posluchači v rámci speciálního bloku TV Leontinka v rádiovém vysílání slyšet například moderátory, jak popisují TV reportáže nebo videoklipy k písničkám. Součástí budou i převyprávěné televizní reklamní spoty partnerů akce například společnosti Ford.

Když mne poprvé oslovil Ondřej Obluk z Ogilvy s nabídkou spolupráce, nečekala jsem, že se nám podaří vytvořit zábavný koncept, a k tomu na vážné téma jako je zrakové postižení. Humor, emoce a zároveň styl tak, jak je pro Evropu 2 vlastní. To vše se nám podařilo do charitativního projektu vnést, a hlavně tým Evropy 2 považuje podporu Nadace Leontinka za správnou věc a pro projekt se okamžitě nadchl,“ prozrazuje Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2 a dodává: „Velmi si vážím odvahy partnera, automobilky Ford, že se do projektu zapojila. Součástí vysílání budou i klasické televizní spoty, které ale převypráví moderátoři po svém“.

Většina aktivit je stavěná na improvizaci samotných moderátorů. V prvním týdnu budou v rámci televizně-radiového vysílání moderátoři Evropy 2 popisovat věci a situace na přání dětí z Nadace Leontinka. Druhý týden bude tzv. týdnem popisování videoklipů a třetí týden budou spolu s moderátory vysílat přímo zrakově postižené děti.

„Jsem ráda, že kreativní nápad bude pomáhat. Díky TV Leontinka na vlnách Evropy 2 bychom rádi podpořili nejen projekt osobní asistence, ale také zvýšili povědomí o problematice zrakově postižených mezi mladšími lidmi,“ vysvětluje Barbara Hucková, výkonná ředitelka Nadace Leontinka.

Kromě on-air vysílání připravila Evropa 2 v rámci projektu také speciální microsite, kde si budou moct posluchači znovu poslechnout umění moderátorů i původní video předlohy. Mimo jiné tu bude popsán i způsob možné pomoci Nadaci Leontinka. V neposlední řadě zde posluchači naleznou i počítadlo, které bude ukazovat, kolik finančních prostředků se v průběhu vysílání TV Leontinka vybralo. Klíčovou aktivační platformou bude i Facebook Evropy 2, kde proběhne soutěž mezi moderátory o to, kdo umí lépe slovně popisovat vizuální realitu včetně komerčních spotů.

 „Lidé od charity ještě příliš často odvracejí zrak. Ale odvrátit sluch je těžší. Proto jsme v rádiu.  Nechceme citově vydírat, chceme o tomhle tématu normálně mluvit,“ říká Tomáš Belko, kreativní ředitel skupiny Ogilvy.

 

Více informací o projektu naleznete tu: https://www.evropa2.cz/micrositeWp/leontinka/

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...