Novinky z oboru

Evropa 2 zařadila novou rubriku „Letní výpek VIPek.“

17.7.2017 / Praha

Moderátorka Evropy 2 Zorka Hejdová startuje v rámci pořadu MaXXimum muziky novou rubriku zvanou Letní výpek VIPek. Na nejposlouchanějším rádiu pro mladé tak od 17. července mohou lidé slyšet telefonáty celebritám, ve kterých se moderátorka představuje pod jinou identitou a snaží se české hvězdy pro pobavení posluchačů „vypéct.“ Nová rubrika poběží vždy v pásmu mezi 12.00 – 15.00 hod. a kromě selfpromotion aktivit jí Evropa 2 podpoří i na webu a sociálních sítí rádia.

 „Hledali jsme na léto svižnou a vtipnou rubriku, která by naše posluchače bavila. Současně jsme chtěli něco, co by bylo zajímavé nejen pro on-air a online, ale také něco, co bude přes léto generovat příležitosti i pro PR aktivity,“ vysvětluje Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.

Stanice Evropa 2 podle posledních výsledků RadioProjektu vykazuje share 8,1 % s týdenní poslechovostí téměř milion šest set tisíc posluchačů. Denně si ji pak naladí 841 tisíc posluchačů. Při testování spontánní znalosti rozhlasových stanic si nejvíce (78 %) dotazovaných mladých lidí vybavilo značku Evropa 2, stejně tak je Evropa 2 nejposlouchanějším rádiem na mobilu.

 

HEADLINES

Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...