Novinky z oboru

Frekvence 1 natočila letní moderátorský song a startuje novou rubriku „Andrej Bavíš“

30.6.2017 / Praha

Rádio Frekvence 1 nasadilo do Lepšího rána novou rubriku s názvem Andrej Bavíš. Do vysílání tak opět přijde populární imitátor Petr Jablonský, tentokrát v roli bývalého ministra financí. V rámci rubriky bude glosovat aktuální politické a společenské dění. Stanice také připravila speciální letní moderátorský song, který má rovněž podpořit zábavný formát rádia.

„Aktuálně jedeme velkou kampaň na Lepší ráno, tedy ranní vysílání Frekvence 1. Vylepšili jsme zpravodajské a servisní rubriky, muziku ladíme podle přání posluchačů a ranní tým rozdává dárky. Všechno jsme prostě trochu vylepšili a všude trochu přidali, aby lidé měli lepší náladu a Lepší ráno. A do Lepšího rána patří i trochu nadhledu, do toho nám skvěle zapadá nová rubrika Andrej Bavíš, další varianta politické satiry. Už máme satirický skeč Voláme Hrad, tak teď s Andrej Bavíš to zkompletujeme a budeme mít oba nejdůležitější muže Zeměkoule,“ říká Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1.

Kromě rubriky Andrej Bavíš přichází Frekvence 1 i s novým songem v rámci hudebních playlistů. Letní písničku nazpívali moderátoři Frekvenci 1 a počítá i se zapojením posluchačů. Song je možné si poslechnout zde:

https://www.frekvence1.cz/audio-video?porad=rano-frekvence-1&clanek=vyladene-leto-stante-se-hvezdou-letniho-songu-frekvence-1

Stanice Frekvence 1 podle posledních výsledků RadioProjektu vykazuje share 10,2 % s týdenní poslechovostí téměř milion pět set tisíc posluchačů. Denně si ji pak naladí 814 tisíc posluchačů.

Ukázku pořadu si poslechněte zde: 3006 ANDREJ DANE

HEADLINES

Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...