Novinky z oboru

Frekvence 1 startuje novou imageovou kampaň na podporu ranního vysílání

21.6.2017 / Praha

Frekvence 1 spustila začátkem června imageovou kampaň, která se zaměřuje na podporu ranního vysílání, a současně má za cíl propagovat ideové smyšlení stanice. Kreativa i mediální plánování bylo řešeno in-house za využití barterových partnerství. Vizuály Lepšího rána Frekvence 1 se tak objeví v printových médiích vydavatelství Burda Praha, Bauer Media Praha, CNC, Mafra, VLM. Připraveny jsou také televizní spoty, které budou nasazeny na kanálech TV Nova, ČT a TV Barrandov. Kampaň využívá i sociální média a vlastní cross-promotion.

Frekvence 1 staví dlouhodobě svůj positioning na moderátorských osobnostech a na specifickém vztahu s posluchači. Pozitivní přístup, srdečnost a drobné radosti, které nám zlepší den – to je téma aktuální kampaně. Komunikuje věci jinak, než jsou posluchači běžně zvyklí z jiných médií. „Drobné detaily mohou náš život výrazně zlepšit. Stačí málo, abychom měli lepší náladu. Jedna a ta samá věc se dá udělat dobře, nebo dobře a s láskou, úsměvem navíc. A to je Frekvence 1. Speciálně ranní vysílání je takto laděné. Rád vstává málokdo, ale když už musíme – tak si to s Frekvencí 1 můžeme udělat příjemnější. Díky muzice, díky humoru, díky pozitivním zprávám, díky dárkům, které denně rozdáváme,“ říká Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1 a dodává: „Ráno může být dobré, nebo lepší. My pro posluchače uděláme jen něco málo navíc, ale rozdíl ve výsledku je značný. Stačí úsměv, malý vtip, dárek, hezká písnička a život se výrazně zlepší. To je poselství naší kampaně. Přinášíme lepší ráno. Lepší den. Ať už po stránce zpravodajské, hudební nebo zábavné.“

Frekvence 1 kampaň propojuje také se svými road-show po republice. Někdy je výjezdní koncept řešen formou spolupráce s partnery jako je Bohemia Sekt, Mountfield, Minit, Madeta, jindy se ranní tým Frekvence 1 vydává za konkrétními posluchači a jejich příběhy. „Příklad z nedávné doby, stávka řidičů autobusů. Zatímco ostatní média se věnovala stávce v ranní špičce z pohledu toho, jak znepříjemnila den cestujícím, a řeší příčiny a důsledky této stávky, tak ranní tým Frekvence 1 vyrazí mezi naštvané cestující a nabídne jim odvoz do práce. A ostatním na zastávce snídani.  Já vím, odvezeme jich jen pár, a snídani dostane pár desítek, ale jde o přístup. Všichni můžeme mít lepší ráno, když budeme chtít,“ dodává ke strategii Frekvence 1 Miroslav Škoda.

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...