Novinky z oboru

Frekvence 1 zbláznila Česko. Lidé falšují stokoruny, aby dostali milion

4.11.2016 / Praha
F1_milion_stovka_zm

Rádio Frekvence 1 spustilo začátkem října velkou programovou soutěž „Milion za stovku“. Posluchač, který předloží stokorunu s výherním kódem H07918777, získá od rádia milion korun. Tato informace rozpoutala v ČR šílenství. Lidé začali hromadně vyměňovat stokorunové bankovky v obchodech, na specializovaných serverech už se objevily poptávky na stokorunovou bankovku s výherním sériovým číslem. Lidé rovněž berou útokem své banky a největší machři bankovku shánějí na numismatických fórech.

„Nečekali jsme, že se strhne taková mela. Denně nám volají a píší desítky posluchačů, jak hledají stokorunovou bankovku. Občas je to neuvěřitelné. Jeden posluchač Frekvence 1 nelenil, vybral z banky dokonce všechny své úspory ve stokorunách a po jejich kontrole je do banky zase vložil zpět,“ vypráví příběhy ze zákulisí soutěže Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1. „Objevila se i snaha jednoho dobrodruha, který ve facebookové skupině zaměřující se na numismatiku sháněl výherní stokorunu a nabízel za ní nemalé peníze. Samozřejmě to ale nebyl milion,“ dodává Škoda.

Výherce, který objeví výherní stokorunu s kódem H07918777 má šanci se o milion korun na Frekvenci 1 přihlásit do konce letošního roku. Výherní stokorunová bankovka byla koncem letních prázdnin vložena na poštu v obci Číhošť na Vysočině ve středu České republiky. Od té doby je v oběhu a může se objevit v podstatě kdekoliv.

vymena

 

HEADLINES

news-hi_default04
Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...
news-hi_default08
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...