Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Hitrádia mají historicky poprvé celoplošnou kampaň, sází v ní na tváře moderátorů

25.10.2022 /

Hitrádia přichází historicky poprvé s celoplošnou marketingovou kampaní. Kromě vizuálu ranní dvojice Kateřiny Pechové a Dominika Vršanského z centrální ranní show, využijí Hitrádia v jednotlivých krajích mutace s nejvýraznějšími tvářemi a hlasy regionálních stanic. Cílem kampaně je posílit brand awareness sítě Hitrádií, a současně posílit poslechovost v regionálních vysílacích časech. Kampaň je plánovaná v TV, na outdoorových plochách BigMedia, v printu a onlinu skupiny CNC, Burda, Mafra, VLM i A11.

Hitrádia, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, se v průběhu posledních 3 let značně mění. Poté, co si skupina prošla několika akvizicemi, rebrandingem a změnou programového schématu, tak nyní přichází na řadu masivní marketingová kampaň. Historicky poprvé bude celoplošná a ponese vizuální prvky, které rádia získala při rebrandingu. V každé části republiky pak rádia podpoří jednotlivé rádiové osobnosti, které spojí s hlavní moderátorskou dvojicí ze Snídaně šampionů Dominikem Vršanským a Kateřinou Pechovou. Právě tato dvojice bude 1. listopadu slavit přesně rok, od doby, kdy začala společně vysílat centrální ranní show. Za tu dobu si Kateřina s Dominikem získali svým vtipem a bezprostředností obrovskou fanouškovskou základnu.

„Hitrádia mají za sebou turbulentní období, kdy se vlivem pandemie protáhl proces rebrandingu na delší období, než se původně předpokládalo. Poté došlo k programovým změnám a nyní jsme připravili masivní celoplošnou kampaň, která má nejen připomenout produkt a konkrétní vysílací čas v daném regionu, ale má podpořit i image rádia, kterou jsme v rámci rebrandingu tvořili. Jednoduše řečeno slovy našeho claimu, naše srdce bije pro regiony,“ vysvětluje Petr Uchytil, ředitel produktu a marketingu skupiny Media Bohemia a dodává: „Kromě exekuce s regionálními moderátorskými osobnostmi máme připravenou i variantu na podporu ranní show Snídaně šampionů s Kateřinou Pechovou a Dominikem Vršanským.“  

Kampaň Hitrádií má pozvolný start a gradovat bude před Vánocemi. Nejprve byla využita TV, poté přibyly outdoorové plochy BigMedia, online a printové formáty v rámci vydavatelství VLM, A11, Mafra, CNC a Burda. Vše je také podpořeno rozhovory s moderátory v rámci PR podpory. Závěr kampaně bude patřit ranní show Snídaně šampionů a vánoční programové aktivitě se zážitky, které do soutěží věnovala sesterská společnost Allegria.

 

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...