Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

HITRÁDIA PŘEDSTAVUJÍ NOVÉ OBCHODNÍ PRODUKTY A PROGRAMOVÉ NOVINKY

6.9.2022 /

Hitrádia připravila pro posluchače i reklamní zadavatele na podzim řadu novinek. Posluchačům nabídnou novou late morning show s názvem Srdcovky, centrální víkendové vysílání s moderátorkou Leonou Gyöngyösi a večerní hudební speciály. Stanice také navážou na úspěšný jarní projekt Hudební šampionát, který byl velmi atraktivní i z obchodního hlediska a oživí také projekt City Live.

Hitrádia, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, přináší na podzim řadu novinek. Kromě personálních změn a zajímavých programových prvků doplňuje rádio i nové obchodní příležitosti pro zadavatele reklamy.

Zdroj: Hitrádio

Late morning show Srdcovky

Nový jednotící programový prvek koresponduje s dlouhodobou hudební strategií Hitrádií, kterou mají stanice definovanou v claimu Máme srdce, které hraje…. Navíc budou progresivní změnou v programově velmi komplikovaném čase. „Late morning show, tedy hodina, která navazuje na ranní show a uvádí dopoledne, je velmi obtížná pro všechny stanice v Evropě. Forma poslechu se mění z aktivní na pasivní, část posluchačů ještě chce aktivní zábavu a část už ne, my navíc z centrálního vysílání přecházíme do regionálního. Srdcovky jsou cestou, jak vyřešit všechny tyto výzvy jednou elegantní a atraktivní formou“, vysvětlil důvody, které vedly ke vzniku prvku, programový ředitel sítě Hitrádií Michal Merenda. Srdcovky se navíc již v průběhu léta osvědčily na pražském Hitrádiu City 93,7 FM, proto se od září implementují i do dopoledního vysílání jednotlivých regionálních stanic. Megahity, na které možná už běžný posluchač zapomněl, ale když se mu připomenou, tak je určitě zařadí mezi své srdcovky, budou v čase mezi 9:00 – 10:00 hod. připomínat regionální moderátoři. „Navíc počítáme i s interaktivitou, ať už v on-air vysílání nebo přes sociální sítě jednotlivých regionálních rádií, kde budou moci posluchači prozrazovat své „srdcovky“ včetně svého vztahu k nim. My jim je pak samozřejmě zahrajeme, “ vysvětluje Michal Merenda a dodává: „Srdcovky jsou tak produktem, který byť bude centrální a obchodně snadno uchopitelný, tak je založen na regionálním pojetí vysílání, regionálních vzpomínkách a reáliích a nabízí jednotlivým stanicím určitou míru autonomie. A to je cesta, kterou chceme s Hitrádii do budoucna jít.“ Produkt Srdcovky vychází také vstříc dlouhodobé poptávce zadavatelů reklamy, kteří vyhledávali na Hitrádiích atraktivní programovou záležitost, která by jednak ctila regionální charakter, současně ale byla jednotícím prvkem pro všechny regionální stanice a nabízela celoplošný zásah.

Centrální víkendové vysílání s Leonou Gyöngyösi

Od začátku září nastoupila do vysílání na centrální víkend moderátorka Leona Gyöngyösi, která přichází z regionálního Hitrádia North Music. Nahrazuje ve vysílání Michala Knejpa, který se přesouvá do odpolední show Hitrádia City 93,7 FM a stane se tak hlavní mužskou tváří metropolitní stanice. „Oba posuny mají přinést posílení poslechovosti v daných časech. Navíc zde můžeme vidět, že díky kapacitám v regionech se dá skvěle naplňovat i centrální vysílání, “ říká Michal Merenda.

Zdroj: Hitrádio, Leona Gyöngyösi

Večerní hudební speciály

Večerní hudební speciály odstartují 3. října a jejich hlavní moderátorskou tváří bude populární moderátor Michal Klein. Zatímco v týdnu se budou speciály vysílat od 19:00 hod. do 22:00 hod., tak o víkendu začnou již o hodinu dříve. „Každý večer dostane posluchač něco jiného. Zatímco začátkem týdne bude znít klidnější popová hudba, tak v průběhu týdne přijde na řadu mix 80tek, 90tek a milénia a v závěru týdne pak nabídneme klubovou muziku a energické songy. Rádi bychom pomocí speciálů ukázali našim posluchačům, jak rozmanitý playlist na Hitrádiích najdou, “ vysvětluje Michal Merenda. V určité podobě se také do vysílání vrátí hity na přání.

Další podzimní programové zajímavosti

Hitrádia také oživí projekt City Live a na státní svátek 28. září připraví pro posluchače speciální podvečerní vysílání s Ewou Farnou. Ta by měla se svým akustickým koncertem vystoupit na střeše pražské Lucerny. Na všech Hitrádiích pak zazní živé vystoupení a rozhovor s populární zpěvačkou.

Začátkem října také Hitrádia zopakují jarní programový speciál Hudební šampionát, který se osvědčil nejen po stránce poslechovosti, ale také po stránce obchodní.

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...