Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Hitrádia spouští projekt Lůzr roku 2022

9.1.2023 /

Hitrádia ve spolupráci s partnerem Klik.cz spouští od 9. ledna projekt Lůzr roku. Každé ráno ve Snídani Šampionů moderátoři Kateřina Pechová a Dominik Vršanský zveřejní přiznání jednoho posluchače, ve kterém se vyzná ze smůly z roku 2022, a vynahradí mu jeho pech 5000 korunami. Ten nejsmolnější příběh pak odmění superpojištěním od partnera soutěže v hodnotě 100 000 Kč.  

Hitrádia, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, začínají od 9. ledna na svém webu sbírat od svých posluchačů smolné příběhy loňského roku. V termínu od 16. ledna do 27. ledna pak každý všední den zazní v ranní show Snídaně šampionů nejkurioznější příběh, jehož autor dostane do začátku nového roku částku 5000 Kč, aby ze své smůly taky něco měl a aby byl pro něj rok 2023 o něco šťastnější.

„Na závěr projektu pak třicátého ledna vyhlásíme největšího smolaře roku 2022, který dostane kromě zmíněné pětitisícovky ještě superbalíček pojištění od klik.cz v hodnotě 100 tisíc korun. Leden tedy odstartujeme na Hitrádiích touto finanční speciálkou, na kterou pak navážeme další výraznou programovou aktivitou,“ prozrazuje Michal Merenda, programový ředitel sítě Hitrádií.

Princip hry

Posluchači mohou od 9. ledna napsat do formuláře na webu www.hitradio.cz příběh o tom, jaká smůla je potkala v roce 2022. Hitrádio pak každý den zveřejní jedno vybrané přiznání v ranní show a daného smolaře odmění 5000 Kč. Všichni se pak automaticky nominují i do hry o Lůzra roku 2022, kde mohou ještě získat superpojištění od klik.cz v hodnotě 100 000 Kč.

 

 

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...