Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Hitrádio Orion se živě potká s desítkami tisíc posluchačů

14.7.2022 /

Hitrádio Orion, které patří do mediální skupiny Media Bohemia, přesouvá své živé vysílání z pevného studia na ostravské Cihelní ulici přímo do srdce festivalu Colours of Ostrava, kde se každoročně potkává s desítkami tisíc posluchačů. Rádio se pro tuto příležitost vybavilo novým barevným studiem v rebrandovaném designu. Kromě unikátní atmosféry festivalu přinese stanice svým posluchačům zajímavé rozhovory, např. s Twenty One Pilots, Martinem Garrixem, ale také s řadou českých hvězd. Kromě on-air vysílání počítá Hitrádio Orion také se zapojením sociálních sítí a připravena je i řada eventových aktivit pro posluchače a partnery rádia přímo na místě.

V termínu od 13. do 16. července čeká Hitrádio Orion největší akce letošního léta. Rádio přesune své vysílání přímo mezi posluchače do centra dění festivalu Colours of Ostrava, který každoročně navštěvuje okolo 50. tisíc lidí. Své nové mobilní studio představí návštěvníkům přímo ze srdce festivalu z auly Gong.

„Hitrádio Orion vysílá z Colours of Ostrava již po páté. Bylo tak vůbec prvním komerčním rádiem, které takto kontinuálně živě vysílalo z hudebního festivalu,“ říká Michal Merenda, programový ředitel sítě Hitrádií s tím, že letos má živé studio novou podobu. „Účast zde tak nejen potvrzuje naši dominanci na rozhlasovém trhu na severu Moravy a ve Slezsku, ale je to pro nás i pro celý trh signál, že stanice dál drží pozici trendsettera úspěšného regionálního rádia. Vidíme to každoročně i na partnerství s našimi dlouhodobými klienty, kteří se s námi rádi v rámci této aktivity spojují,“ doplňuje Michal Merenda.

Prezentace pro partnery

Hitrádio poskytuje v rámci nového mobilního studia svým tradičním partnerům prostor pro on-air prezentaci právě přímo na Colours of Ostrava. Do budoucna jej ale bude využívat i pro samostatné komerční účely. „Živé studio Hitrádia je také samostatným obchodním produktem, který udělá z klienta skutečnou součást rádia ve chvíli, kdy vysíláme například z jeho provozovny atp.,“ vysvětluje Michal Merenda.

Nejlepší kontaktní kampaň

Pro Hitrádio Orion je zase účast na festivalu nejlepší kontaktní kampaní s posluchači. Každoročně se za rádiem zastaví desítky tisíc fanoušků, ostatní sledují dění online na sociálních sítích stanice nebo samozřejmě on-air. Rádio přináší z místa unikátní atmosféru největšího českého festivalu a samozřejmě i řadu zajímavých rozhovorů s účastníky akce. Letos pozvání k rozhovoru přijala celá řada hudebních hostů jako Twenty One Pilots, Martin Garrix, Sky Ryder, ale také Kapitán Demo, Marcel a dvojice Krhut, Kozub a spousta dalších českých hvězd. Součástí Colours of Ostrava je také diskusní fórum Meltingpot, kam zavítá i řada osobností mimo hudební branži. Díky tomu tak rádio přinese ze svého mobilního studia i rozhovory s dalšími zajímavými lidmi jako je jaderná expertka Dana Drábová, válečný zpravodaj Jakub Szánto, snowboarďačka Eva Samková, hejtman MS kraje Ivo Vondrák, primátor Ostravy Tomáš Macura a návštěvu přislíbil i světový guru otužování Wim Hof.

„Živě z festivalu vysíláme každý den mezi 15.00 – 19.00 hod. a poslední den mezi 14.00 – 18.00 hod. Za mikrofony se vystřídají dvě naše úspěšné moderátorské dvojice, nejposlouchanější pár na severu Moravy a ve Slezsku Kuba Ohnutek a Evelína Švrčková a moderátoři z centrální ranní show Snídaně šampionů Dominik Vršanský a Kateřina Pechová,“ doplňuje Michal Merenda.

 

 

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...