Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Hitrádio Zlín rozdá posluchačům před Vánocemi desítky tisíc korun

2.11.2022 /

Hitrádio Zlín z mediální skupiny Media Bohemia připravilo pro své posluchače speciální adrenalinovou hru. Díky ní každý den může jeden šťastlivec vyhrát až 5000 Kč. Stačí poslouchat Hitrádio Zlín a zapojit se do rádiové soutěže, v níž se na okamžik vybraní posluchači stanou průvodčími Valašského expresu. Fiktivní rádiový vlak zastavuje v 10 zastávkách, v každé z nich čeká na posluchače 500 Kč. V průběhu listopadu tak Hitrádio Zlín rozdá mezi své fanoušky desítky tisíc korun.

V pondělí 31. října odstartovala na Hitrádiu Zlín speciální hra Valašský expres, ve které jde o peníze. Posluchači se stanou průvodčími ve speciálním pomyslném vlaku, který objíždí postupně deset zastávek ve Zlínském kraji a v každé z nich čeká na posluchače 500 Kč. Hitrádio Zlín plánuje, že v průběhu listopadu tak mezi posluchače rozdá desítky tisíc korun.

„Hitrádio Zlín rozdává posluchačům peníze po celý den. Nejprve mohou vyhrát v naší ranní show Snídaně šampionů a pak ještě kdykoliv v průběhu dne díky novému Valašskému expresu,“ říká Michal Pistolas, programový ředitel Hitrádia Zlín.

Hra Valašský expres je ale také velmi napínavá a určitě si ji oblíbí posluchači, kteří rádi riskují. „Půjde o opravdu adrenalinovou jízdu, protože pokaždé bude na soutěžícího průvodčího čekat někde na trase jiný průvodčí, který mu sebere brašnu s penězi a vystřídá ho. Čekat bude každý den jinde a bude tak vždy záležet na konkrétním soutěžícím, jestli se spokojí s aktuální výhrou a z vlaku vystoupí, než se s průvodčím potká nebo zariskuje a pojede další zastávku. Rád používám jako příměr i náš slogan hry: Můžete mít víc, všechno nebo nic,“ doplňuje Michal Pistolas.

 

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...