Tiskové zprávy

„Jízda autem ani zdaleka netvoří tu největší masu poslechu rádií,“ říká Uchytil

6.3.2017 /

Každé čtvrtletí probíhá studie Radioprojekt, která zveřejňuje aktuální výsledky poslechovosti rádií. Vedle počtu posluchačů se tento průzkum soustředí i na řadu jiných rozhlasových dat. Mezi ně patří například i místa, kde lidé nejčastěji rádio poslouchají. O využití těchto informací v marketingu, ale i o budoucnosti rádia jako takového, hovořil v pořadu Marketing Zet ředitel strategického marketingu skupiny Lagardère Active ČR Petr Uchytil.

Rozhovor si poslechněte zde:

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...