Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

JMÉNO, MĚSTO, ZVÍŘE, OMÁN: Hitrádia zařadí do vysílání hru, kterou posluchači budou znát z dětství

19.1.2023 /

Síť Hitrádií ze skupiny Media Bohemia zařazují do centrálního ranního vysílání další zajímavou soutěž. Hra s názvem Jméno, město, zvíře, Omán připomene posluchačům populární hru, kterou budou znát z doby, kdy ještě chodili do školy. Soutěž odstartuje 26. ledna a jejím hlavním partnerem se stal Čedok.

Hitrádia připravila pro své posluchače další soutěž o atraktivní ceny. Stejně jako Lůzr roku (promo soutěž, kterou Hitrádia otevřela letošní rok) i hra „Jméno, město, zvíře, Omán“ bude sloužit k posílení poslechovosti rádií zejména v ranní show Snídaně šampionů s Kateřinou Pechovou a Dominikem Vršanským.

„Model této hry nám umožňuje, abychom jí pobavili i ty posluchače, kteří přímo nesoutěží. Tedy jde obecně o atraktivní obsah, který navíc cílové skupině posluchačů připomíná jejich studentská léta a pravidla tak není třeba vysvětlovat. Navíc mohou naši posluchači díky partnerovi soutěže vyhrát dovolenou v destinaci, kterou by si v dnešní době možná ani nemohli dovolit a díky Hitrádiím se jim splní sen,“ vysvětluje programový ředitel sítě Hitrádií Michal Merenda a dodává: „Na druhou stranu tento model hry je i ideální obchodní příležitostí pro naše klienty, kteří vyhledávají speciální operace. Jejich produkt zazní ve vysílání velmi přirozeně, váže se k němu velké množství promo aktivit a efekt komunikace je zaručený, protože jde o přirozenou a nenásilnou propagaci jejich produktu i brandu.“

Podoba soutěže

Princip soutěže je velmi jednoduchý. Náhodný posluchač musí během 30 vteřin vyjmenovat aspoň 6 zástupců určené kategorie začínající na vybrané písmeno. Pokud úkol nesplní, vypadává ze hry. Pokud úkol splní, může si vybrat. Buď dostane 1000 korun na ruku, nebo postupuje do finále o dovolenou v Ománu pro dva, které ve vysílání proběhne 7.2. a 16.2. Ve finále dostanou soutěžící další výzvu, vyhrává ten z nich, kdo během minuty vyjmenuje více slov na dané písmeno.

 

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...