Tiskové zprávy

Karel Friml řídí národní obchod RADIOHOUSE

21.2.2018 / Praha

Největší rozhlasové mediální zastoupení RADIOHOUSE konsoliduje vedení divize národního prodeje, ředitelem se stává Karel Friml.

 

Divize agenturního prodeje mediálního zastoupení RADIOHOUSE byla dosud přímo vedena Miroslavem Hrnkem, generálním ředitelem společnosti RADIOHOUSE a jednotlivé části agendy byly rozděleny do gesce segmentových ředitelů.

Poté co se podařilo před časem přenastavit procesy uvnitř RADIOHOUSU tak, aby reflektovaly trendy na mediálním trhu, tak jsme nyní přistoupili k druhému kroku a nastavujeme ještě i odpovídající personální řízení této agendy,“ říká Miroslav Hrnko, generální ředitel společnosti RADIOHOUSE. Právě Miroslav Hrnko řídil tuto agendu po dobu transformace firmy napřímo. „Jsem velmi rád, že nyní mohu denní řízení této důležité divize vložit do rukou zkušeného profesionála, jakým je Karel Friml,“ dodává Hrnko. Karel Friml zastřeší veškeré aktivity společnosti RADIOHOUSE na trhu mediálních agentur a zároveň bude zodpovědný za vedení týmu národního prodeje. RADIOHOUSE tak chce posílit rychlost rozhodování při péči o klienty a agentury na národním trhu.

Karel Friml působí v RADIOHOUSE od jejího vzniku, před tím řadu let úspěšně zastával manažerské pozice v oblasti marketingu a obchodu zastupitelství Media Marketing Services, které je jednou z mateřských společností RADIOHOUSE.

Další drobnou změnou je také úprava agendy u dosavadního segmentového ředitele Zdeňka Kůse, který nově přechází do divize podpory prodeje. Zde bude zastávat pozici ředitele agenturní podpory, kde zúročí své dlouholeté zkušenosti na straně péče o klienty.

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...