Nezařazené

„Končí éra billboardů, politici by se měli zaměřit po vzoru USA na dobrovolníky,“ říká A. Králová

24.4.2017 / Praha

Ty tam jsou časy, kdy většinu českých ulic a dálnic lemovaly billboardy. Politické strany by se měly aktuálně zaměřit na dobrovolníky. V pořadu Marketing Zet to začátkem roku řekla politická konzultantka a zakladatelka Institutu politického marketingu Alžběta Králová. Česká politická scéna by si za svůj vzor mohla vzít Spojené státy americké. Tam dobrovolníci pro strany pracují zcela bez honoráře. V Česku jde naopak o brigádníky bez patřičného citového pouta k dané straně. 

Rozhovor si poslechněte zde:

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...