Nezařazené

„Končí éra billboardů, politici by se měli zaměřit po vzoru USA na dobrovolníky,“ říká A. Králová

24.4.2017 / Praha

Ty tam jsou časy, kdy většinu českých ulic a dálnic lemovaly billboardy. Politické strany by se měly aktuálně zaměřit na dobrovolníky. V pořadu Marketing Zet to začátkem roku řekla politická konzultantka a zakladatelka Institutu politického marketingu Alžběta Králová. Česká politická scéna by si za svůj vzor mohla vzít Spojené státy americké. Tam dobrovolníci pro strany pracují zcela bez honoráře. V Česku jde naopak o brigádníky bez patřičného citového pouta k dané straně. 

Rozhovor si poslechněte zde:

HEADLINES

Headline

Speciální operace mají nové webové stránky

...
Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...