Nezařazené

Kreativní soutěž ZLATÁ PECKA odstartovala letošní přihlášky do soutěže

19.9.2018 /

Zlatá pecka bude hledat již po čtyřiadvacáté to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulé období vzniklo. Vše bude v rukách ctihodných jedenadvaceti porotců v čele se Šimonem a Michalem Cabanovými, jako čestnými předsedy poroty.

V úterý 27. listopadu zasednou i další členové poroty, špičkoví profíci z různých oborů a specializací, jako režisér Karel Janák, kameraman Vladimír Smutný, fotograf Adolf Zika, specialista digitální komunikace Tomáš Jindříšek, Hana Halvorsen Banks, Štěpán Wolde, střihač Alois Fišárek a řada dalších budou hodnotit nejlepší kreativní práce v reklamě. Na výherce čeká opět dvacítka hlavních cen – Zlatých pecek: cena MMS – mediální šek na vysílání v hodnotě 250.000 Kč, zvláštní cena Internetové a multimediální poroty a cena Product Placement & Multichannel Creativity. Zajímavou sondou do estetiky reklamní tvorby bude letos již podruhé cena „Akademické poroty“, která je složená ze zástupců Vysoké školy kreativní komunikace.

Kreativní postupy se stále vyvíjejí, a proto na ně musí reagovat i formát soutěže“ říká Štěpán Wolde, koordinátor poroty, která bude nově hodnotit nejen Product placement, ale i multichannel kreativní komunikaci.

A protože reklama bez skvělých herců by nemohla existovat, je opět na Vás všech, kdo bude nejoceňovanějším hercem v reklamě v již 5. ročníku veřejné hlasovací soutěže Nejlepší herec v reklamě. V loňském roce se hlasování zúčastnilo více než 13.000 respondentů. Do soutěže o hodnotné ceny od partnerů se může do 31. 01. 2019 (kdy je uzávěrka) zapojit každý vyplněním krátkého dotazníku na www.hercivreklame.narodnipanel.cz.

Tak nezapomeňte na www.zlatapecka.cz přihlásit do soutěže Zlatá pecka 2018 to nejlepší, co máte. Uzávěrka soutěže je 19. října. Slavnostní předávání cen se uskuteční opět pod taktovkou Jakuba Koháka 20. února příštího roku.

On-line přihlášky naleznete na   www.zlatapecka.cz  v sekci Zlatá pecka.

 

uzávěrka přihlášek:                        19. 10. 2018 do 12:00

doručení exponátů:                        21. 10. 2018 do 15:00

zasedání poroty:                             27. 11. 2018

zveřejnění nominací:                      do 28. 11. 2018

vyhlášení vítězů:                             20. 02. 2019

 

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...