Novinky

Lagardere Active ČR relaunchovala společenský web Koule.cz

25.9.2017 / Praha

Online magazín Koule.cz, který patří do portfolia multimediální skupiny Lagardere Active ČR, prošel kompletním relaunchem. Z hlediska obsahu bude nyní zaměřen na mladou cílovou skupinu (20–25 let) žijící převáženě ve městech, která se orientuje v novinkách a trendech na internetu a sociálních sítích. V magazínu se tak objeví zcela specifický typ lifestylové zábavy, např. nové autorské glosy pod názvem Michaela hejtuje nebo Káčin zápisník, dále sexuální poradna, speciální komiks atd. Na relaunch značky Koule.cz naváže kampaň, která bude probíhat zejména na webech a sociálních sítích.

Lifestylový magazín Koule.cz, který je na trhu už téměř 10 let, prošel nyní kompletním redesignem. Kromě vzhledu značka mění i svůj positioning a nově se bude zaměřovat na cílovou skupinu tzv. city millennials. „Tato cílová skupina hledá na internetu zejména zábavu a zajímavosti a obsah konzumuje většinou z chytrého telefonu, na web často přichází přímo ze sociálních sítí. Tomu všemu jsme náš nový web přizpůsobili,“ říká Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit Lagardere Active ČR a dodává: „Design webu reflektuje nejnovější digitální trendy. Je zcela responzivní pro všechny typy mobilních zařízení, má jednoduché ovládání a obchodním klientům nabízí řadu možností reklamních ploch jako například branding, videoreklamu, PR články, nestandardní rich-media formáty atd.“

Facebookový profil stránky, na který je kladen velký důraz komunikace webu, má v průměru organický dosah přes 300 000 oslovených uživatelů týdně, návštěvnost webu je 300 000 reálných uživatelů měsíčně.

Nový obsah koule.cz

Uživatelé již nečeká jen klasický obsah bulvárního ražení, ale břitký, kousavý humor zaměřený nejen na celebrity, ale i na film, vztahy a neotřelé příběhy. Značný důraz je kladen na autorské články redaktorů a na unikátní video obsah.

Nový web rozděluje obsah do 3 hlavních kategorií: Novinky, Hudba a film, Lifestyle. Vzhledem k tomu, že již dnes více než polovina čtenářů konzumuje obsah Koule.cz z mobilního telefonu, tak se bude nový web spoléhat s navigací na tagy.

Koule.cz chystá v souvislosti s relaunchem také kampaň. Ta bude probíhat primárně v onlinu, a zaměří se  zejména na weby a sociální sítě Lagardere Active ČR a partnerských médií. Spoléhá na kombinaci výrazných vizuálů a provokativních, až drzých obsahových příspěvků.

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...