Novinky z oboru

Lagardere Active ČR se investice do digitálu začínají vyplácet. Posluchači, kteří jsou online, poslouchají nejčastěji Evropu 2

9.11.2016 / Praha

Konference RADIOPROJEKT k aktuálním výsledkům poslechovosti rádií jednoznačně ukázala, že investice multimediálního domu Lagardere Active ČR do digitálu nesou své ovoce. Evropa 2 a Frekvence 1 jsou v rámci tzv. multitaskingového chování nejvíce poslouchaná rádia. To znamená, že lidé, kteří surfují na internetu a zároveň v daný moment poslouchají rádio, nejčastěji volí Evropu 2 a Frekvenci 1.

„Oblast digitálních aktivit se stává u rádií stále významnější a jsem rád, že naše dvě největší stanice Evropa 2 a Frekvence 1 na tento trend umí reagovat a umí ho flexibilně vytěžovat ve svůj prospěch. Za poslední rok jsme otestovali od panoramatických videí, přes nejrůznější livestreamy až po kvalitní video rubriky téměř vše, co lze v digitálním prostředí vyzkoušet. Nyní je vidět, že se nám tento přístup vrací nejen v rostoucích ukazatelích jako jsou reální uživatelé, pageviews či videoimprese, ale postupně se nastartovávají i poptávky ze strany klientů a agentur do multimediálních kampaní. Tedy do kampaní, které využívají nejen on-air vysílání našich rádií, ale také jejich digitální produkty,“ uvedl Michel Fleischmann, prezident Lagardere Active ČR a předseda Asociace provozovatelů soukromého vysílání. „Kdybych měl být konkrétní, tak počet reálných uživatelů webu evropa2.cz vzrostl meziročně o 92 %, v případě webu frekvence1.cz je to dokonce nárůst o 144 %,“ dodává Fleischmann.

Pokud se podíváme do detailních čísel RADIOPROJEKTU v oblasti posluchačů a jejich vztahu k sociálním sítím, tak téměř 80 % posluchačů Evropy 2 je aktivních na sociální síti Facebook a více než 60 % na kanále Youtube. V případě, že lidé surfují na internetu, tak u toho nejčastěji poslouchají Evropu 2 (14 % dotázaných) anebo právě Frekvenci 1 (8 %).

Podle výsledků RADIOPROJEKTU (pro SKMO realizují agentury STEM/MARK a Median) za 2. a 3. čtvrtletí 2016 si Frekvenci 1 naladí 872 tisíc posluchačů denně a téměř jeden milion šest set tisíc posluchačů týdně. Aktuálně vykazuje share 10,8 %.

Stanice Evropa 2 vykazuje share 8,4 %, kde si polepšila o 0,2 %. V ukazateli týdenní poslechovost vykazuje více než milion šest set tisíc posluchačů. Denně si ji pak naladí více než 830 tisíc posluchačů.

post
post
post
post
post
post

HEADLINES

Headline

Speciální operace mají nové webové stránky

...
Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...