Novinky z oboru

Lagardere Active ČR se investice do digitálu začínají vyplácet. Posluchači, kteří jsou online, poslouchají nejčastěji Evropu 2

9.11.2016 / Praha
news-hi_default02

Konference RADIOPROJEKT k aktuálním výsledkům poslechovosti rádií jednoznačně ukázala, že investice multimediálního domu Lagardere Active ČR do digitálu nesou své ovoce. Evropa 2 a Frekvence 1 jsou v rámci tzv. multitaskingového chování nejvíce poslouchaná rádia. To znamená, že lidé, kteří surfují na internetu a zároveň v daný moment poslouchají rádio, nejčastěji volí Evropu 2 a Frekvenci 1.

„Oblast digitálních aktivit se stává u rádií stále významnější a jsem rád, že naše dvě největší stanice Evropa 2 a Frekvence 1 na tento trend umí reagovat a umí ho flexibilně vytěžovat ve svůj prospěch. Za poslední rok jsme otestovali od panoramatických videí, přes nejrůznější livestreamy až po kvalitní video rubriky téměř vše, co lze v digitálním prostředí vyzkoušet. Nyní je vidět, že se nám tento přístup vrací nejen v rostoucích ukazatelích jako jsou reální uživatelé, pageviews či videoimprese, ale postupně se nastartovávají i poptávky ze strany klientů a agentur do multimediálních kampaní. Tedy do kampaní, které využívají nejen on-air vysílání našich rádií, ale také jejich digitální produkty,“ uvedl Michel Fleischmann, prezident Lagardere Active ČR a předseda Asociace provozovatelů soukromého vysílání. „Kdybych měl být konkrétní, tak počet reálných uživatelů webu evropa2.cz vzrostl meziročně o 92 %, v případě webu frekvence1.cz je to dokonce nárůst o 144 %,“ dodává Fleischmann.

Pokud se podíváme do detailních čísel RADIOPROJEKTU v oblasti posluchačů a jejich vztahu k sociálním sítím, tak téměř 80 % posluchačů Evropy 2 je aktivních na sociální síti Facebook a více než 60 % na kanále Youtube. V případě, že lidé surfují na internetu, tak u toho nejčastěji poslouchají Evropu 2 (14 % dotázaných) anebo právě Frekvenci 1 (8 %).

Podle výsledků RADIOPROJEKTU (pro SKMO realizují agentury STEM/MARK a Median) za 2. a 3. čtvrtletí 2016 si Frekvenci 1 naladí 872 tisíc posluchačů denně a téměř jeden milion šest set tisíc posluchačů týdně. Aktuálně vykazuje share 10,8 %.

Stanice Evropa 2 vykazuje share 8,4 %, kde si polepšila o 0,2 %. V ukazateli týdenní poslechovost vykazuje více než milion šest set tisíc posluchačů. Denně si ji pak naladí více než 830 tisíc posluchačů.

post
post
post
post
post
post

HEADLINES

news-hi_default03
Headline

Jak hledat nové obchodní klienty

Pro obchodníka začátečníka je naprostou nutností sestavení databáze klientů. Jak vyhledávat nové kli...
news-hi_default02
Headline

Jak nejlépe zvládnout akviziční telefonát s klientem

Obchodní zástupci přinášejí do společnosti peníze a klienty. Jak ale začíná cesta k jejich získání? ...