Novinky z oboru

Lenka Heřmanová řídí digitální komerční aktivity Lagardere Active ČR

15.3.2017 /

Mediální dům Lagardere Active ČR spojuje prodej digitální reklamy a e-commerce do jednoho týmu. Za všechny příjmové digitální aktivity od března zodpovídá Lenka Heřmanová, která obsadila nově vytvořenou pozici Head of Digital Commerce přímo podřízenou řediteli digitálních aktivit Jiřímu Sládkovi.

Lenka Heřmanová působila v Lagardere Active ČR čtyři roky na pozici Head of Business Development, předtím prošla manažerskými pozicemi v Centrum Holdings a McKinsey & Company.

Heřmanová a její tým zodpovídá za příjmy z klasické webové reklamy, reklamy v digitálních streamech, programatického prodeje, speciálních digitálních operací a e-commerce. Jde tedy o příjmy ze všech aktivit online portfolia Lagardere Active ČR, které zahrnuje weby evropa2.cz, frekvence1.cz, youradio.cz, humr.cz, koule.cz, zet.cz či pigy.cz a další, sociální sítě spjaté s těmito značkami a také několik obchodně zastupovaných webů.

„Hlavním úkolem pro nejbližší měsíce je posílení obchodního týmu a navyšování digitálních příjmů ve všech formách. Největší potenciál vidím v silném portfoliu sociálních sítí, multiplatformním propojení audio komunikace a také v komercializaci našeho rostoucího videoobsahu, ať už klasickými videospoty nebo přímo product placementem či sponzoringem jednotlivých videopořadů,“ upřesňuje plán pro tento rok Heřmanová.

HEADLINES

Headline

Speciální operace mají nové webové stránky

...
Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...