Newsletter, Novinky, Novinky z oboru

Na BLANÍKU kouzlíme dětské úsměvy!

25.11.2018 /

Ano, je to tak – blíží se Vánoce, tak jsme se i u nás rozhodli trochu kouzlit… Každý všední den teď čarujeme dětské úsměvy. Ale tak jednoduché to samozřejmě není, pokaždé potřebujeme pomoct od našich dospělých posluchačů😊. Právě oni mohou svým dětem a vnoučatům společně s námi připravit skutečně pohádkové Vánoce!

Na Rádiu BLANÍK nyní rozdáváme spoustu krásných dárků z Království hraček Bambule. Celkem se jedná o 100 krásných hraček, které potěší spoustu našich nejmenších. Každý výherce k tomu pak získá ještě něco navíc – poukázku na nákup v Království hraček Bambule. „V naší předvánoční hře jsme skutečně štědří. Každý z našich dvaceti výherců si totiž odnese hned pět hraček. Pokud tedy má více dětí nebo vnoučat, dostane se na každého,“ prozrazuje s úsměvem Daniel Rumpík, programový ředitel Rádia BLANÍK, podle kterého sebou tato blanická hra přináší i řadu krásných emocí. „Tak například paní Anna z Prahy nám prozradila, že dárky věnuje dětskému domovu ve Zbraslavi. Z toho máme samozřejmě obzvlášť velkou radost,“ dodává. Velká hra o luxusní hračky probíhá každý všední den vždy od 12ti do 16ti hodin, a to až do pátku 14. prosince 2018. Spolupráce s Wormelen Group, kam patří i Království hraček Bambule, probíhá s RADIOHOUSE úspěšně už po několikáté. Letošní kampaň na Rádiu BLANÍK má za cíl pomocí pozitivních emocí posílit předvánoční prodej v kamenných prodejnách napříč celou Českou republikou a povzbudit tak pozici českých hračkářů oproti online zahraničním prodejním sítím. Nosnou myšlenkou celé kampaně je propojení hraní mezi rodiči a jejich dětmi. Více podrobností najdete přímo ve vysílání Rádia BLANÍK a také na stránkách www.radioblanik.cz.
#BLANÍK​ #Soutěž

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...