Novinky

Na Frekvenci 1 se vrací populární moderátor Jan Kraus

2.10.2017 / Praha

Od středy 27. září posílila Frekvence 1 svůj tým o další oblíbenou moderátorskou osobnost. Do vysílání tzv. Lepšího rána, které si mohou posluchači naladit každý všední den mezi 5:00 – 9:00 hod., přichází Jan Kraus. V obnovené rubrice Kraus a blondýna vtipně a pohotově komentuje aktuální události.   

Frekvence 1, dvojka českého éteru s tržním podílem 10,5 %, nasadila od minulého týdne do vysílání nový zábavný prvek, komentáře Jana Krause. Témata mu předkládá „blondýna“ Miluše Bittnerová. Během čtyřhodinového proudového vysílání je nově zařazena i rubrika Kraus a blondýna, kde se s nadsázkou a humorem moderátoři věnují aktuálnímu dění a tématům, která rezonují českou společností.

„Frekvence 1 je moje „mateřské“ rádio. Po krátkém, několikaletém odpočinku, vzhůru s blondýnou do budoucnosti. Jiné stanice blondýny nemají. Možná proto, že jejich frekvence není jedničková…“, říká se smíchem k novému angažmá Jan Kraus.

„Miluše je skutečná blondýna a Jan Kraus je skutečně osobitý a vtipný. Jsou vlastně esencí toho, co Frekvence 1 nabízí, tedy nadhled a zábavu. A přitom se vlastně bavíme o důležitých věcech, které ovlivňují naše životy. Jan Kraus je schopný břitce komentovat v podstatě cokoliv, společnost, politiku, sport i cenu másla. Dokonce i osobní život blondýny Miluše. A navíc je velká šance, že někoho i pobaví. Alespoň podle atmosféry ve studiu, kde jsme točili tzv. piloty to očekávám,“ prozrazuje Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1 a dodává: „Blondýnu jsme vybírali z několika adeptek standardním konkursem. A s naší dlouholetou kolegyní Miluškou Bittnerovou to Janu Krausovi sedlo na první dobrou. Ani nebylo moc o čem přemýšlet.“

Kraus a blondýna bude ve vysílání Frekvence 1 vždy po zprávách v celou a v půl během ranního vysílání mezi 5:00 – 9:00 hod.

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...