Newsletter, Novinky, Tiskové zprávy

Nadace Dobrý anděl děkuje rádiím zastupovanými Radiohouse

11.6.2020 /

Vyhodnocení rádiové kampaně Dobrého anděla

Rádi bychom vám poděkovali za mediální prostor, který jste nám na vašich rádiích zastupovaných společností Radiohouse věnovali. Spolupráce přišla v ten pravý čas. V době, kdy se začali v České republice postupně uvolňovat nařízení spojená s příchodem koronaviru. Dvouměsíční období mělo dopad i na dárce, Dobré anděly, kteří pomáhají prostřednictvím nadace Dobrý anděl rodinám s vážným onemocněním. Část z nich přestala z pochopitelných důvodů přispívat, další část se naopak rozhodla své příspěvky navýšit a lidé, kteří uvažovali, že se do pomoci zapojí mnohdy své rozhodnutí ještě odložili. Každý měsíc přijmeme do systému pomoci zhruba sto nových rodin, proto je také velmi důležitý růst nových dárců. I zde jsme zaznamenali velký pokles.

Díky vaší pomoci mohl Dobrý anděl zůstat „na očích“. Z výzkumu, který jsme v minulosti realizovali víme, že zejména pro neziskové organizace je důležité aby byly vidět, pomáhá to mimo jiné i v posílení důvěryhodnosti. V období kampaně, která běžela 18.5. – 31.5. 2020 se nám podařilo získat zároveň podporu také v televizi, outdooru a PR. Ruku v ruce nám tyto média pomohla se v tomto období téměř vrátit na původní čísla před nástupem koronaviru.

Porovnali jsme čísla růstu dárců s týdnem, který měl stejnou mediální podporu bez radia a s radiem. Díky vysílání našeho rádiového spotu u vás jsme zaznamenali růst nových Dobrých andělů o 25 %. Z nichž 58 % doslova uvedlo při registraci, kterou dárce vyplňuje, že se o nás dozvědeli díky rozhlasové reklamě. Ne každý však tuto informaci vyplňuje. Zároveň nám však tyto spoty daly o mnoho více, protože působily i retenčně na téměř 90 000 dárců, kteří v minulosti alespoň jednou finančně přispěli či nadále pravidelně pomáhají.

Dovolte nám znovu poděkovat za vaši podporu a těšíme se na další spolupráci.

 Za nadaci Dobrý anděl

 Markéta Křížová                                               Zuzana Hanušová

„Radiohouse děkuje za pozitivní vyhodnocení rádiové kampaně pro dobrou věc a těší se na další spolupráci a podporu nadace Dobrý anděl.“

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...