Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Největší koláč z poslechovosti mezi komerčními rádii ukrojil Blaník

9.2.2022 /

 

Dnešní výsledky výzkumu poslechovosti rádií v České republice Radioprojekt za 3. a 4. čtvrtletí 2021 ukazují Rádio BLANÍK z hlediska podílu na trhu, jako jedničku mezi komerčními stanicemi. Podíl Rádia Blaník na celkovém poslechu v ČR dosahuje aktuálně 10,8 %. 

My všichni na BLANÍKU máme velkou radost! Mezi výstupy poslechovosti je samozřejmě více kategorií, ale podíl na trhu patří mezi ty nejdůležitější. Prvního místa mezi všemi soukromými rádii si proto nesmírně vážíme. A upřímně, kdyby nám tohle někdo řekl před rokem, tak mu řekneme, že se asi zbláznil. Teď je to ale realita, a kromě velkého poděkování všem posluchačům cítíme velkou hrdost na to, v jaké společnosti se s BLANÍKEM nacházíme, “ uvedl ředitel Rádia BLANÍK Daniel Rumpík.  

Rádio BLANÍK vysílá po celé České republice. Nejméně ve 4 českých krajích je navíc kromě podílu na celkovém poslechu také jedničkou v počtu posluchačů za týden. Po úspěšném startu na Moravě a ve Slezsku na podzim loňského roku zvýšilo své pokrytí na Liberecku, kde mohou posluchači ladit blanické vysílání na 101,4 FM. Rádio Blaník si v ČR denně naladí 637 tis. posluchačů, týdně má dosah na 1 237 tis. posluchačů.

Rádio BLANÍK hraje nejen hezky česky, přináší aktuální informace z domácího dění, fandí českým sportovcům i příběhům svých posluchačů. Poslechovost zvyšují pravidelné atraktivní soutěže ve vysílání i na sociálních sítích: FacebookInstagram.

 

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...