Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Nové programové schéma Evropy 2: vrací se Zorka Hejdová, 3v1 budou vysílat late night show a Urban s Říbalem Večer na maXXimum

11.1.2019 /

Evropa 2, nejposlouchanější rádio pro mladé, upravuje od nového roku své programové schéma. Do rádia se vrací populární moderátorka Zorka Hejdová, která bude vysílat každý všední den od 18:00 do 20:00 hod. Po ní bude nově následovat Večer na maXXimum s Ondřejem Urbanem a Petrem Říbalem. V rámci nového programového schématu se také posouvá na pozdější čas show populární trojice 3v1 – Nikol Štíbrové, Veroniky Arichtevy a Martiny Pártlové. Nová late night show tak startuje po 22. hodině a slibuje ještě provokativnější obsah než doposud. Vysílání obohatí i vtipné rubriky s Chuckem Norrisem nebo Song za trest.

 

„Již koncem minulého roku jsme do vysílání nasadili tři nové rubriky, Hvězdnou radu Jakuba Koháka, rádiový formát stand-up show s názvem Brzda Evropy 2 aneb Jakoby show a hudební rubriku Kultovka Evropy 2. Nyní přistupujeme k druhé fázi úpravy programového schématu a zaměřujeme se na podvečerní a večerní vysílací sloty a posílení víkendového programu,“ říká Martina Říhová, výkonná ředitelka Active.

Do všednodenního vysílání se vrací populární moderátorka Zorka Hejdová, která bude nyní provázet posluchače v čase 18.00 – 20.00 hod. Po ní bude následovat do 22.00 hod. tzv. Večer na maXXimum s moderátory Ondřejem Urbanem a Petrem Říbalem. V rámci tohoto večerního vysílání bude zařazena rovněž nová rubrika s názvem Song za trest.

Na pozdější čas se proto posouvá posluchačsky velmi oblíbená show známé herečky Veroniky Arichtevy, zpěvačky Martiny Pártlové a herečky a úspěšné influencerky Nikol Štíbrové. „U tohoto produktu dlouhodobě sledujeme zvýšený zájem nejen ze strany posluchačů, ale také ze strany zadavatelů reklamy. Zejména pak těch, kteří se rádi propojují se senzachtivým a provokativním obsahem a nebojí se riskovat,“ vysvětluje Říhová a dodává: „Právě proto jsme se rozhodli z večerní show udělat late night show vysílanou až po desáté hodině. Díky pozdějšímu vysílacímu času umožníme dámám plně rozvinout jejich dialogy, které jsou nejen velmi osobní a otevřené, ale také často velmi na hraně. Věřím, že tak do rádiového éteru dostaneme další unikátní a sexy obsah, který se bude líbit.

Do víkendového schématu pak Evropa 2 zařazuje rubriku Víkendový rockový hudební šrapnel a vtipy a postřehy s Chuckem Norrisem.

Ve všech těchto drivech je možné odbavit soutěž a umístit v rámci těchto daypartů image, případně produktové spoty.

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...