Tiskové zprávy

Novým generálním ředitelem RADIOHOUSE je Miroslav Hrnko

27.3.2017 / Praha

Miroslav Hrnko se ujímá k dnešnímu dni funkce generálního ředitele RADIOHOUSE s.r.o. Bude mít na starosti řízení společnosti s cílem posílit rozvoj tržeb a pozici předního mediálního zastupitelství na českém trhu. Tento krok následuje poté, co minulý týden opustil všechny funkce v Lagardere Active ČR, kde dosud působil.

„V minulosti jsem měl možnost sledovat, jak se RADIOHOUSE, tento stále poměrně mladý subjekt na českém mediálním trhu, postupně úspěšně etabluje a rozvíjí. Nyní se budu na tomto rozvoji přímo podílet. Chci využít výjimečných schopností jeho lidí i zastupovaných značek k dynamickému rozvoji nových řešení a posílení přidané hodnoty pro majitele i naše klienty,“ říká nový generální ředitel Miroslav Hrnko.

RNDr. Miroslav Hrnko je manažer s rozsáhlou mediální a řídící zkušeností, předchozích 15 let zastával řadu klíčových manažerských funkcí mediálního domu Lagardere Active ČR, který je spoluvlastníkem RADIOHOUSE.

Společnost RADIOHOUSE s.r.o. je profesionální tým marketingových odborníků, který vhodně kombinuje komunikační a obchodní potenciál významných mediálních značek na českém trhu s potřebami svých klientů. Jsme společným produktem Media Bohemia a Lagardere Active ČR. Jejich zastupitelství Media Marketing Services a Regie Radio Music spojila své síly za účelem zvýšení kvality a rozsahu nabízených marketingových služeb, posílení role rádia v media mixu kampaní a zajištění maximální efektivity reklamních investic pro zadavatele reklamy. V současné době si některé rádio RADIOHOUSE týdně naladí více jak 5,3 milionu lidí. Stejné množství lidí je RADIOHOUSE schopen zasáhnout i v digitálním prostředí skrze weby, sociální sítě a mobilní aplikace.

HEADLINES

Headline

Speciální operace mají nové webové stránky

...
Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...