Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Petr Uchytil novým ředitelem marketingu a produktu v MMS

23.2.2022 /

Od února můžeme v naší mediální skupině přivítat novou posilu, Petra Uchytila. Jako ředitel produktu a marketingu bude Petr zodpovědný za marketingovou komunikaci našich rádií. Petr v dohledné době představí marketingové a komunikační plány pro jednotlivé značky, seznámí se s fungováním jednotlivých stanic a představí podpůrný tým, který bude značkám v oblasti marketingové komunikace k dispozici.

Petr Uchytil se v marketingu, komunikaci a obchodu rádiových produktů pohybuje více než 15 let. Naposledy zastával pozici ředitele strategického obsahu v mediální skupině Active Group (rádia Evropa 2, Frekvence 1 a další). Několik let také působil na vedoucí marketingové pozici v maloobchodním sektoru, odkud přišel jako marketingový ředitel do tehdejšího mediálního zastupitelství RRM. Petr Uchytil ale není nováčkem ani ve skupině Media Bohemia. V minulosti již byl v kontaktu s rádii ze skupiny (Rádio BLANÍK, Hitrádia, Rock Radio a Fajn Radio), a to jako ředitel divize marketingu a podpory obchodu mediálního zastoupení Radiohouse.

„Petr Uchytil je zkušený rádiový odborník, kreativec i manažer v jedné osobě a bude velkou oporou našeho týmu v Media Marketing Services. Čekají zde na něj ale velké výzvy, protože se v prvé řadě bude zaměřovat na další rozvoj značky Rádia BLANÍK a další posílení pozice a image tohoto rádia, které již nyní zaujímá největší podíl na komerčním rozhlasovém trhu. Rádio má potenciál na to, stát se komerční rozhlasovou jedničkou i v dalších parametrech poslechovosti,“ vysvětluje ředitel mediální skupiny Media Bohemia, Miroslav Hrnko.

Petr Uchytil se má zejména soustředit na nastavení strategií jednotlivých rádiových značek s cílem zvyšovat jejich prestiž a posilovat jejich postavení u cílové skupiny posluchačů. „Rádia, která jsou v portfoliu Media Marketing Services, ať už jde o Rádio BLANÍK, všechna Hitrádia, Fajn Radio nebo Rock Radio, jsou dobře vyprofilovaná, co do cílové skupiny posluchačů. Díky tomu také nabízí svým partnerům a zadavatelům efektivní nástroj pro oslovení posluchačů. Nicméně u našich značek vidíme ještě další příležitosti pro rozvoj v podobě synergických efektů a vytěžení posluchačského potenciálu, který nám přináší nedávná expanze a akvizice v řadě regionů ČR,“ dodává Petr Uchytil.

Více informací o Petrovi:

Ing. Petr Uchytil, MBA se v marketingu, komunikaci a obchodu rádiových, audio a multimediálních produktů pohybuje více než 15 let. Naposledy zastával pozici ředitele pro strategický obsah v mediální skupině Active Group (rádia Evropa 2, Frekvence 1 a další). Několik let také působil jako manažer komunikace v maloobchodě, odkud přišel jako marketingový ředitel do tehdejšího mediálního zastupitelství RRM. Petr Uchytil ale není nováčkem ani ve skupině Media Bohemia. V minulosti již přišel do kontaktu s rádii ze skupiny (Rádio Blaník, Hitrádia, Rock Rádio a Fajn Rádio), a to jako ředitel divize marketingu a podpory obchodu mediálního zastoupení Radiohouse. Řadu let působí v oborových komisích a sdruženích v oblasti audio obsahu, reklamy, marketingu i rozvoji podnikání. A čím Petrovi uděláte opravdu radost? Když budete stejně jako on sdílet myšlenku, že #radiojenejlepsi

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...