Tiskové zprávy

Rádia Lagardere dlouhodobě udržují stabilní pozici na trhu, v kvartálním srovnání vykazují nárůst

16.11.2017 /

Celoplošná stanice Frekvence 1 si oproti poslednímu měření Radioprojektu polepšila jak v týdenní poslechovosti, kde byl nárůst o 18 tisíc posluchačů, tak v denní poslechovosti (nárůst o 3 tisíce posluchačů). U Evropy 2 lze rovněž vysledovat rostoucí tendenci, denně si jí naladí dokonce 858 tisíc posluchačů, což je o 10 tisíc více než při předchozím měření. Suverénním lídrem na trhu rozhlasové reklamy je i nadále mediální zastupitelství RADIOHOUSE, které si aktuálně polepšilo a zaujímá 51,1 % trhu s rádiovou reklamou.

„Velmi pozitivně hodnotím to, že rádiový trh jako takový je velmi stabilní, a dokonce se i stále více ukazuje, že kampaně v online prostředí nejsou pro rádio konkurenční, ale spíše slouží jako skvělý doplněk. Vidíme to nejen na vývoji investic, ale také na poptávkách zadavatelů reklamy, kteří k rádiu připojují online kampaně na webech a sociálních sítích našich značek za účelem zvýšení svého zásahu v dané cílové skupině,“ říká Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardere Active ČR.

Rádio Frekvence 1 si denně naladí 814 tisíc posluchačů, týdně více než 1,4 milionů posluchačů. Evropa 2 je na tom ještě o něco lépe. Týdně si jí naladí téměř 1,6 milionů posluchačů, denně pak 858 tisíc posluchačů. Z hlediska podílu na trhu zůstává s 10,5 % Frekvence 1 dvojkou českého éteru. Evropa 2 si oproti předchozímu měření Radioprojektu (pro SKMO realizují agentury STEM/MARK a Median) polepšila o 0,5 % a nyní zaujímá share 8,8 %.

Z mediálních zastupitelství i nadále zůstává nejsilnější RADIOHOUSE, který zaujímá 51,1 % trhu. V denní poslechovosti si díky zastupovaným médiím RADIOHOUSE polepšil dokonce o 54 tisíc posluchačů. Ve třetím čtvrtletí letošního roku došlo také k mírnému nárůstu v čistých investicích do rádiové reklamy. Celkový objem, který oproti stejnému období v minulých letech mírně vzrostl, činí nyní 259,2 mil. Kč.

Mediální skupina Lagardere Active ČR patřící do nadnárodní sítě Lagardère Group, je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém rozhlasovém trhu. Provozuje 5 českých rozhlasových stanic, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť RADIOHOUSE, jejíž rádia si týdně naladí více jak 7 z 10 posluchačů v ČR. V online prostředí je Lagardere prostřednictví svých i zastupovaných projektů měsíčně schopná oslovit více jak dva miliony reálných uživatelů.

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...