Tiskové zprávy

Rádia RADIOHOUSE vytvářejí lépe synergii s internetem

10.11.2016 / Praha

Rádia nejsilnějšího českého rozhlasového zastupitelství RADIOHOUSE jsou leadery ve vytváření synergie poslechu s užíváním obsahu a služeb na internetu. Potvrdily to dnešní  výstupy studie SKMO Radioprojekt agentur Median a STEM/MARK shrnující chování posluchačů ve 2. a 3. kalendářním čtvrtletí roku 2016. Obecně více jak 44 % osob v ČR někdy poslouchá rádio při současném užívání internetu.  V jednotlivých kategoriích této analýzy bodují Evropa 2, Frekvence 1, Fajn Rádia, Hitrádia ale i Blaník!
 
Více jak tři čtvrtiny posluchačů Evropy 2 a Fajn rádia má svůj Facebook profil, to je největší četnost ze všech rádií v ČR. Výborně si vedou i Hitrádia, například Rádio City má dvě třetiny aktivních Facebookových uživatelů. Přes 60 % zmíněných stanic také používá Youtube.

Pokud jde o souběžný poslech rádia a používání internetu celkově největší podíl na trhu za včerejší den drží Evropa 2
(14 %), následovaná Frekvencí 1 (8 %). Relativně nejvíce takových posluchačů, kteří souběžně včera poslouchali rádio a surfovali na internetu nicméně najdeme mezi posluchači rádia Blaník.

Výzkum také potvrdil, že surfování na internetu velmi těsně koreluje s větší délkou poslechu rádií. Délky poslechu u stanic Evropa 2, Frekvence 1 či Blaník spojené se surfováním jsou o necelou čtvrthodinu delší.

O potenciálu souběžného užití rádia i internetu víme už dlouho, takže máme řadu zkušeností a nástrojů, jak obě aktivity využít k většímu efektu reklamních kampaní. Nemusí jít přitom zdaleka jen o výhody pro on-line maloobchodníky. Efekt mohou vytěžit všichni zadavatelé reklamy, kteří kombinují rádio a internet ke komunikaci svých produktů a služeb,“ říká Karel Friml, ředitel divize podpory prodeje RADIOHOUSE.

image001

 

post
post
post
post
post
post

HEADLINES

Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...