Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Rádio Blaník rozdává dálniční známky na rok zdarma, změnil se také ranní tým

5.1.2023 /

V pondělí 9. ledna odstartuje ve vysílání Rádia Blaník nová hra o roční dálniční kupóny. V průběhu ledna mohou posluchači vyhrát každý všední den ve vysílání Dobrého rána jeden roční dálniční kupón v hodnotě 1500 Kč. Rádio tak pokračuje ve své marketingové strategii, kdy posluchačům ulehčuje život a pomáhá jim s náklady na domácnost. Rádio Blaník koncem loňského roku také obměnilo ranní tým. Nově Dobré ráno pro české i moravské vysílání připravují Petr Brožík a Martin Císař.

Koncem loňského roku spojilo Rádio Blaník své české i moravské ranní vysílání a program Dobrého rána tak nově začali moderovat Petr Brožík a Martin Císař. Oba na Rádiu Blaník působí již mnoho let a jsou ostřílenými rozhlasovými moderátory. Pevnou součástí je i Magda Otáhalová, která na každé všední ráno připravuje řadu zajímavostí a aktuálních novinek z celého Česka. Ranní vysílání tak dostalo novou podobu a vedení stanice počítá i s dalšími programovými prvky, které posílí tento vysílací čas. „Kromě vysílacího času Petra Slívy, který je posluchačsky velmi atraktivní, počítáme nyní i s posílením našeho blanického Dobrého rána. Hned v lednu jsme pro posluchače připravili na každý všední den ráno hru o elektronický dálniční kupón na celý jeden rok. Naši posluchači tak opět mohou s Rádiem Blaník ušetřit za jejich běžné výdaje. Pokračujeme tak v naší strategii, kdy jsme již posluchačům platili energie na rok zdarma, dovolenou, auto apod.,“ vysvětluje Daniel Rumpík, programový ředitel Rádia Blaník.

 

Princip hry

Posluchači budou odpovídat na zvídavé otázky moderátorů Petra Brožíka a Martina Císaře. Komu se to podaří jako prvnímu, ten získá roční dálniční známku v hodnotě 1500 Kč. „Soutěž bude koncipovaná tak, aby bavila jak posluchače, kteří se hry zúčastní, tak i posluchače, kteří se chtějí jen bavit a poslouchat rádio. Proto půjde o takové otázky, které mohou našim posluchačům přinést nějaké nové poznání nebo je minimálně zaujmou,“ prozrazuje Daniel Rumpík.

 

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...