Novinky z oboru

Rádio ZET vysílá z nově vybudovaného studiového komplexu

5.5.2017 / Praha

Byznysově-informační Rádio ZET vysílá od tohoto týdne z nově vybudovaného studiového komplexu. Architektonicko-akustické řešení prostoru lépe odpovídá standardům pro vysílání moderní zpravodajské rozhlasové stanice, zmodernizovaná je také odbavovací a distribuční technologie.

 V rámci stavebních úprav a doprovodných rekonstrukcí prostoru, které trvaly šest týdnů, může Rádio ZET využívat nové prostory i vybavení. Nový design studia byl vybírán s ohledem na maximální funkčnost i pohodlí týmu moderátorů, režie a redakce, součástí komplexu je také zázemí pro hosty vysílání. Ve studiu došlo k modernizaci většiny odbavovacích a distribučních technologií.

„Nově vybudovaný komplex studia a redakce je hlediska architektonicko-akustického provedení na nejvyšší možné úrovni. Investice právě do Rádia ZET je záměrná, v informacích z byznysu stále vidíme velký potenciál. A potenciál může zhodnotit jen s odpovídajícím zázemím a infrastrukturou. To vše má teď tým stanice k dispozici,“ uvedl jednatel Rádio ZET s.r.o. Michel Fleischmann.

Architektonické řešení pochází z dílny společnosti Mediatronik s.r.o., se kterou Lagardere Active ČR dlouhodobě spolupracuje.

Rádio ZET je prestižní stanice s vysokým podílem mluveného slova, která vysílá v češtině každý všední den od 6 do 19 hodin a o víkendu mezi 7 a 18 hodinou. V ostatních časech přináší vysílání BBC World Service v angličtině. Program rádia je postaven primárně na informacích z byznysu a podnikání, jeho součástí jsou také unikátní přehledy zahraničního i domácího tisku, rozhovory, magazíny nebo zpravodajský servis. Webové stránky zase slouží jako informační byznysový web, na kterém posluchači naleznou to nejzajímavější ze světa byznysu, vědy, techniky, kultury i společenského dění. Důležitou součástí jsou i audio lekce angličtiny, které jsou k dispozici zdarma.

HEADLINES

Headline

Speciální operace mají nové webové stránky

...
Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...