Tiskové zprávy

RADIOHOUSE JE JEDNIČKOU NA TRHU, REGIONÁLNÍ RÁDIA STÁLE POSILUJÍ

4.5.2017 / Praha

3.5.2017 byly v Praze představeny výsledky studie poslechovosti SKMO RADIOPROJEKT, realizované agenturami Median a STEM/MARK za 4. čtvrtletí 2016 a 1. čtvrtletí roku 2017. Ty podle očekávání potvrdily narůstající týdenní reach, vzrůstající investice do rozhlasové reklamy a opětovné potvrzení dlouhodobé pozice mediálního zastupitelství RADIOHOUSE. Studie se tentokrát také více zaměřila na chování typických posluchačů na internetu.

Celkově si některé z rádií RADIOHOUSE týdně naladí 5,26 milionu posluchačů, denně je to 3,37 milionu posluchačů v cílové skupině 12-79 let. Celoplošné stanice vykazují v meziročních srovnáních stabilní pozici, regionální vysílání, i regionální produkty jako takové, posilují. Produkt RADIOHOUSE REGION nyní naladí 2,91 milionu posluchačů týdně.

Čisté investice do rozhlasové reklamy vykazují nárůst ve výši 2,9 procent oproti prvnímu kvartálu 2016. Rostoucí sektory jsou tentokrát telekomunikace, zábava, volný čas a elektronika. V prvním kvartále objem čistých investic činil 285 milionů korun.

„Těší nás trvale silná pozice rozhlasu a rostoucí zájem inzerentů. Já osobně věřím, že rádio ještě nedosáhlo svého plného inzertního potenciálu. Nadále kombinujeme výhody celoplošných i regionálních stanic a pracujeme na synergii rozhlasu s internetem, outdoorovými eventy a dalšími marketingovými aktivitami a věřím, že investice do rozhlasové reklamy porostou i nadále,“ říká generální ředitel společnosti RADIOHOUSE Miroslav Hrnko.

Rozšířená prezentace STEM/MARK tentokrát také obsahovala takzvanou denní sondu aktivit typických posluchačů celoplošných rádií získanou z platformy S/MARLOWE. Z těch vyplývá, že například posluchači Evropy 2 stále více konzumují služby Google a YouTube a pohybují se intenzivně na sociálních sítích. Jejich aktivita je také nejvýraznější ve večerních hodinách. Svědčí to o typickém spotřebitelském chování pro mladší věkovou skupinu, která svou cestu na síti zahajuje až kolem oběda. Oproti tomu typický pracující posluchač je na internetu během dne a tráví značnou část dne na e-mailu.

HEADLINES

Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...