Novinky

Radiohouse je partnerem mezinárodní konference Cannes in Prague

6.10.2017 / Praha

Radiohouse je exkluzivně partnerem konference Cannes in Prague, která přináší aktuální globální trendy v tvorbě reklamních kampaních. Primárně se zaměřuje na korelaci mezi kreativou a obchodním výsledkem. Z mnoha kategorií máme to štěstí, že se v Praze objeví řečník za rádio a to ředitel rádia Sonicville z Belgie, pan Patrick Dooms.

Cannes in Prague: Creativity that Drives Business
12 Oct 2017 | Prague
www.cannesinprague.cz
Konference přináší nejnovější trendy, nápady a doporučení pro komunikaci značek z Cannes Lions do České republiky.
Mobile | Direct | Cyber | PR | Radio | Promo & Activation

Existuje spousta důkazů, že kreativita dokáže posouvat byznys více než cokoli jiného a tak se stává nejlepší strategií
k dosahování efektivity komunikace a skutečným obchodním výsledkům.

Existuje benchmark kreativity?
Jednoznačná odpověď je ANO! Každý rok v červnu jsou stanovovány v Cannes největšími odborníky v oblasti marketingové komunikace. Ve 23 kategoriích poroty hodnotí, diskutují a vybírají práce (kampaně), které stanovují nová měřítka a vyhrají lvy. Vybrali jsme pro vás některé kategorie a některé z členů porot přivádíme do Prahy, abyste s vámi sdíleli svá zjištění a doporučení.

Jaké výstupy můžete očekávat od řečníků? Níže jejich zadání:
Inspirujte a povzbuďte naše publikum, aby požadovalo / vytvářelo skvělou kreativní práci, která funguje a přináší obchodní výsledky. Vyberte nejzajímavější kampaně z vaší kategorie, popište trendy, sdílejte vaše zkušenosti a poskytněte praktické tipy pro komunikaci jejich značek. Zaměřte svou prezentaci na potřeby českého / středoevropského trhu (tj. malých trhů s menšími rozpočty). Máte celkem 50 minut.

Pro více informací a nákup vstupenek navštivte www.cannesinprague.cz
Přidejte se k Facebookové stánce konference

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...