Novinky, Tiskové zprávy

Radiohouse je pro vás on-air i on-line za všech okolností

16.3.2020 /

Vážení obchodní přátelé,

aktuální situace, která panuje v posledních dnech nejen v ČR ohledně nemoci COVID-19 se dotýká nás všech. Naší snahou je zachování zodpovědného a racionálního přístupu, zohlednění specifických podmínek jednotlivých trhů a zajištění maximální podpory posluchačům i obchodním partnerům v oblasti rozhlasového vysílání, digitálních produktů i eventů. Věříme, že stejně přistupujete k řešení situace i u Vás. V této souvislosti dovolte, abychom se s Vámi podělili o několik aktuálních novinek:

  1. Radiohouse spouští nové servisní služby

Rádio i internet jsou mediatypy, které umí velmi rychle reagovat na měnící se tržní situaci. Protože řada objednaných kampaní je zaměřená na konkrétní akce nebo by směřovala zákazníky do aktuálně nuceně uzavřených obchodů, umožňujeme našim klientům nejen včasné přerušení kampaní a jejich vysílání v pozdějších termínech,ale také zdarma nebo s minimálními náklady přetáčíme spoty z produktově orientovaných na image.

  1. Mediální zásah roste

Konzumace médií v současné chvíli roste. Lidé tráví více času doma a naše média jsou jim společníkem.  Jen poslechovost našich rádií na radia.cz za poslední týden vzrostla o 17 % a tento týden očekáváme další růst doby poslechu. Jakákoli reklamní kampaň má aktuálně lepší mediální výkon než v minulosti.

  1. Hitrádia s novou rubrikou

Všechna regionální Hitrádia v ČR spouští ode dneška novou rubriku Pomáhejme společně, která má pomoci zprostředkovat posluchačům nové možnosti podnikatelů, obcí i dalších organizací v řešení komplikované situace s ohledem na COVID-19 a aktuální nařízení Vlády ČR. Ke komunikaci kromě on air a online vysílání využijeme také sociální sítě. Hitrádia tak dávají prostor ve svém vysílání všem našim dosavadním partnerům i řadě menších, kteří dosud náš rozhlasový prostor nevyužívali. Cena produkce je zdarma, jednotlivé odvysílání také, případná větší četnost vysílání zohlední konkrétní sdělení.  Stačí kontaktovat svého mediálního konzultanta, napsat na adresu konkrétního Hitrádia nebo na studio@hitradio.cz.

  1. Jsme stále on-air i on-line

Naše rozhlasové stanice i webové služby mají vypracované různé scénáře dalšího vývoje a vysílat budeme za všech okolností. I když je třeba přístup do hlavní budovy a na pobočky pro naše klienty aktuálně omezen, naše týmy mediálních konzultantů nadále operují prostřednictvím e-mailů, telefonických i online hovorů. Neváhejte se na ně kdykoliv obrátit. Navíc prakticky bez větších omezení běží výroba spotů a audiovizuálních děl v sesterské společnosti Audiotech.

Vážíme si našeho partnerství a chci Vás ujistit, že Vám vyjdeme vstříc a budeme hledat všechny příležitosti v řešení současné situace.

 

Ing. Štěpán Ryska

Jednatel Radiohouse s.r.o.

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...