Nezařazené

Radiohouse rozdal ceny za rozhlasovou kampaň Karlovarského kraje

28.11.2022 /

Mediální zastupitelství Radiohouse, ze skupiny Media Bohemia, ve čtvrtek 24. listopadu v Hotelu Thermal v Karlových Varech předalo ceny za rozhlasovou kampaň Karlovarského kraje za rok 2022. Hodnotila se nejen kreativa spotu a finální znění, ale také využití rádiových prvků a efektivita kampaně.

Společnost Radiohouse, která obchodně zastupuje Rádio Blaník, Hitrádia, Fajn rádio, Rock rádio a dalších zhruba 40 stanic, uspořádala minulý týden galavečer v srdci Karlových Varů, kterého se zúčastnila skoro stovka klientů. Večerem provázela oblíbená moderátorka Kateřina Pechová ze Snídaně šampionů na Hitrádiích, doprovodný program doplnila dvojice moderátorů Jakub Rada a David Brabec z odpolední show Hitrádia FM Plus Divokej západ.

„Vybírali jsme celkem ze 127 firem z Karlovarského kraje, které využily naše rádia ke své komunikaci. Rádiové kampaně hodnotila odborná porota složená z marketingových, mediálních a rozhlasových odborníků,“ popisuje regionální obchodní ředitelka společnosti Radiohouse ze západních Čech, Martina Nováková.

„Porota hodnotila kreativu spotu, finální znění, efektivitu kampaně a její funkčnost ze strany zadavatele a také využití rádiových prvků, to znamená zapojení moderátorských vstupů, sponzorských odkazů u servisní rubrik nebo programových prvků s přesahem do on-line prostoru a sociálních sítí, on-air soutěže, rozhovory, jinými slovy souhrn celkového propojení s programem rádií,“ shrnuje předseda poroty a jednatel společnosti Radiohouse, Štěpán Ryska.

Gratulujeme výhercům:

1.místo – Infocentrum města Karlovy Vary, cenu předával Štěpán Ryska primátorce města Karlovy Vary, paní Andree Pfeffer Ferklové a řediteli Infocentra města Karlovy Vary, panu Josefu Dlohošovi.

2.místo – firma ZI-KOV, sošku předával programový ředitel sítě Hitrádií, Michal Merenda řediteli firmy panu Jaroslavu Klesnilovi.

3.místo –  společnost MBN SLOUKA SLOUKOVÁ, cenu předával makertingový ředitel společnosti Media Marketing Services a.s., Petr Uchytil a to manažerce prodejny Ing. Ivaně Vaškové.

Vyhlášena byla i cena VEŘEJNOSTI, kterou vyhrála společnosti FINCENTRUM Sokolov. Cenu si převzala oblastní ředitelka Nicole Bousetta. Zvláštní cenu poroty získala společnosti LIAS VINTÍŘOV, cenu převzal obchodní ředitel Pavel Bursík.

První ročník ceny za rozhlasovou kampaň v Hotelu Thermal se velmi vydařil, podařilo se nám ocenit rozhlasové kampaně, které splnily všechna hodnotící kritéria a vytvořila jedinečný „Share of Mind“. Je pro nás velkou výzvou uspořádat v příštím roce další ročník a zamířit s tímto projektem i mimo Karlovarský kraj, do dalších regionů,“ uzavírá  Štěpán Ryska.

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...