Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

REGIONÁLNÍ HITRÁDIA JIŽ MĚSÍC VYSÍLAJÍ DO CELÉ REPUBLIKY!

4.3.2020 /

Regionální rozhlasová síť Hitrádiíjiž více než měsíc vysílá každý všední den po obědě do celé republikyspolečný program. Jde o přelomovou změnu, největší, kterou tato úspěšná rodina regionálních stanic prošla od doby svého založení. Od letošního února tak každý všední den v čase 12:00 – 15:00  poslouchají posluchači Hitrádií vysílání z jediného místa, konkrétně moderního studia v novém pražském sídle skupiny Media Bohemia – Sky gallery.

„V posledních letech jsme věnovali spoustu energie a času marketingu Hitrádií napříč našimi regiony. Společná značka Hitrádio posílila v mnoha aspektech a v současné době patří k respektovaným brandům, se kterým je třeba na českém rozhlasovém trhu významně počítat. V tuto chvíli je před námi další cíl – a to jednak výrazně posílit programovou a contentovou složku našeho vysílání, a zároveň přilákat zadavatele významných reklamních kampaní, kterým můžeme nabídnout téměř celoplošný prostor ve vysílání,“ prozradil programový ředitel skupiny Media Bohemia Jan Neuman.

Každý pracovní den tak provází odpolednem na všech Hitrádiíchdvojice moderátorů Ondřej Havel a Johan Mádr, dosud velmi úspěšná dvojice ze sesterského Fajn rádia. „Johan a Ondra jsou talentovaní kluci, kteří se základům moderování v rádiu naučili u mladšího formátu. Teď nastal čas, posunout je dál k dospělejší cílové skupině, k posluchačům Hitrádií. Baví nás jejich nálada, kreativa, celkové pojetí moderacea v neposlední řadě práce se sociálními sítěmi, kde jsou oba velmi silní.“ potvrdila programová ředitelka sítě Hitrádií Markéta Rachmanová.

Centrální odpolední vysílání posluchačům nabízí nejenom aktuální národní témata, ale díky silné regionální základně se věnuje i příběhům z regionu, které mají na to překročit jeho hranice. K tomu přidává soutěže o lákavé výhry a zábavu. „A zábavou tady nemyslíme  rádoby třeskuté vtipy, kterým se směje sám moderátor a ze soucitu pak ještě možná jeho rodina. Zábava u nás znamená dávat posluchačům důvod, aby je to s námi odpoledne bavilo… a podle reakcí posluchačů to vypadá, že jsme se trefili,“ vysvětluje Rachmanová.

Dalším společným produktem sítě je hudební speciál Tajemný rok. Posluchači jej mohou slyšet každý všední večer od 18 hodin a vychází z předlohy pražského Hitrádia City 937fm, kde patřil k úspěšným konceptům. Moderátor Lukáš Barczayjej celou hodinu vysílá živě a staví nejen na legendárních hitech napříč dekádami, ale i na unikátní interakci s posluchači, kteří se tak mohou zapojit do vysílání z jakéhokoliv regionu, při poslechu jakéhokoliv Hitrádia.

Přes všechny tyto programové novinky se ovšem nic nemění na tom, že Hitrádia nadále zůstávají po zbytek dne ryze regionální.Posluchačům v devíti různých regionech tedy nabízíme dál kompletní regionální servis, silná regionální témata, nejrychlejší dopravní informace z dané oblasti, stejně tak jako kulturní pozvánkyna regionální akce. To vše s regionálními moderátory a místními promo kampaněmi. Regionální zůstává ranní vysílání, dopolední čas i odpolední vysílání, které provází posluchače domů z práce,“ dodává Rachmanová.

Jisté změny zaznamenal i playlist Hitrádií, který už je nějaký čas společný pro všechna Hitrádia. Ke změnám došlo i ve vedení pražského Hitrádia City, které nově spadá pod přímé vedení síťové programové ředitelky Markéty Rachmanové. O hudební dramaturgii Hitrádiíse nově stará Lenka Drazdíková.

Síť regionálních stanic Hitrádií čeká opět nabitý rok plnývýznamných mediálních partnerství a projektů, na kterých spolupracují primárně s předními českými interprety a pořadateli velkých, nejen regionálních eventů.

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...