Proč právě rádio

news-hi_nejduverihodnejsi

V dnešní době neustálých technologických inovací může být pro mnohé překvapením, že rádio je neustále na vrcholu masových médií. Zatímco televiznímu trhu dlouhodobě klesá průměrná délka sledovanosti, rádio stále poslouchá v průběhu týdne přibližně 8.9 miliónů posluchačů v průměru čtyři a půl hodiny denně, což představuje neuvěřitelných 85.2% populace ČR!

V hrubých číslech to znamená průměrnou poslechovost 31.5 hodin týdně na osobu ve věku 12-79 let. Z toho si komerční stanice naladí 51,3%, zbytek připadá na stanice státní. S nástupem nových digitálních platforem a aplikací jejich efektivita ještě více sílí.

Popularita rádia je připisována jeho roli nás nenuceně provázet na každém kroku, ať je to při jízdě do práce, na nákupy, nebo během večerního posezení s přáteli. Naše oblíbené stanice jsou pořád s námi ať už prožíváme jakékoliv emoce. Kdo z nás si ve stresu nepustil rádio, aby ho při cestě z práce dostalo do lepší nálady? Jaké jiné médium toto dokáže?