Speciální operace jsou nadstandardní
formou rozhlasové komunikace

O nás


Speciální operace zahrnují všechny formy prezentace zákazníka mimo klasický reklamní spot. Jedná se o reklamu a PR umístěné na exkluzivních pozicích v programu rádia, v drtivé většině mimo reklamní bloky.

Posluchači vnímají klienta jako partnera oblíbeného, zajímavého a sledovaného programového prvku rádia.

Vybrané reference

SNÍDANĚ PRO LEPŠÍ NÁLADU 2015

Snídaně pro lepší náladu - ojedinělý soutěžní koncept pro pracovní kolektivy, které měly možnost vyhrát realizaci unikátní snídaně, kterou připravily týmy Hitrádií spolu s partnery Tassimo a Kaufland. Cílem soutěže bylo nenásilným způsobem představit všechny nápoje, které lze připravit s kávovary Tassimo a akcentovat novinku - novinku, kávu, která je určená speciálně pro ráno – Tassimo Morning Café. Partner Kaufland byl v rámci komunikace představen jako dodavatel čerstvých potravin nejvyšší jakosti nejen pro snídaňový stůl.

Celkem bylo realizováno 171 snídaní, 36 pracovních kolektivů vyhrálo kávovar Tassimo.

Výherní kolektivy vnímaly každou snídani velmi pozitivně – ať už z hlediska kvalitních potravin z Kauflandu, nebo díky šíři nápojů, které pro ně připravily kávovary Tassimo. K celkové jedinečnosti vnímání akce přispěly i týmy rádií, které poskytly výhercům nadstandardní péči.


  • 5

    týdnů

  • 5 411

    přihlášených pracovních kolektivů

  • 4 653

    oslovených lidí v pracovních kolektivech

  • 156 429

    shlédnutí videí

  • 1 157 401

    zásah na Facebooku rádií

FAJN LYŽÁK NA KLÍNOVCI

Cílem kampaně bylo podpořit znalost značky Skiareálu Klínovec a Fajn rádia v cílové skupině 12-18 let.

Dalšími cíli byla podpora návštěvnosti webu a FCB Fajn rádia a podpora znalosti benefitů a návštěvnosti Skiareálu Klínovec.

Fajn rádio připravilo velikou hru pro třídy základních a středních škol – Fajn lyžák na Klínovci. Výhrou byl lyžařský zájezd pro vítěznou třídu v hodnotě 500.000 korun. Úkolem soutěžních tříd bylo založit si FCB profil s grafikou akce (stahování z webu Klínovce nebo Fajn rádia) a postupně plnit úkoly, které zazněly ve vysílání rádia. Třída, která po dobu 4 týdnů nejlépe plnila soutěžní úkoly a zároveň měla nejvíce fanoušků na svém FCB profilu, vyhrála „lyžák snů za půl mega“ – zájezd pro celou třídu s ubytováním, plnou penzí a vybavením od dalších partnerů akce. Lyžáku se účastnili i moderátoři Fajn rádia a z celé akce byly publikovány reporty na webu, FCB a Youtube kanálu Fajn rádia.

Celkem se do soutěže přihlásilo 358 tříd (celkem 125.000 liků na FCB, 95.000 sdílení na FCB, 41.490 zhlédnutí na Fajn TV). Soutěž podpořila popularitu a návštěvnost Skiareálu Klínovec i přes nepříznivé sněhové podmínky v roce 2013.


  • 4

    týdnů

  • 358

    přihlášených tříd

  • 41 490

    shlédnutí na Fajn TV (Youtube kanál Fajn rádia)

  • 95 000

    sdílení na FCB Fajn rádia

  • 125 000

    liků na FCB Fajn rádia

BRANÍK & BLANÍK – HOSPODA NA KOLEČKÁCH

Cílem klienta bylo uspořádat letní promotion značky BRANÍK a ve spolupráci s regionálním rádiem oslovit populaci v menších městech a na vesnicích.

Rádio BLANÍK vytvořilo 2 měsíční promotion s názvem HOSPODA NA KOLEČKÁCH, v rámci kterého se přihlašovali obyvatelé míst, kde nemají hospodu, nebo kde byla hospoda zrušena.

Z přihlášených byl každý den vybrán jeden posluchač, který obdržel zásobu piva BRANÍK. Každý pátek pak rádio vyhlásilo 2 výherce, v jejichž obci zrealizovalo pivní show se skvělým pivem, točenou malinovkou a grilovanými dobrotami.

Pohodovou letní zábavu doplňovaly české písničky a zpěváci - Jarda Hypochondr, Standa Hložek, Jakub Smolík a Josef Vágner – ti všichni si v prázdninové HOSPODĚ NA KOLEČKÁCH zazpívali.

Akce byla komunikována na nových webových stránkách piva BRANÍK a stala se součástí letního konceptu pojízdných branických hospod.

V průběhu 9 prázdninových týdnů se nám podařilo zorganizovat 18 akcí. Celkem se nám přihlásilo 777 obcí, které měly o akci zájem.


  • 9

    týdnů

  • 18

    akcí

  • 777

    přihlášených obcí

  • 10 000

    vytočených piv Braník 11

MARKS SPENCER - SOUTĚŽ NA RADIU CITY

Klient MARKS & SPENCER komunikoval v rámci podzimní kampaně kvalitu a čerstvost svých vybraných produktů.

Pro oslovení pražského regionu bylo vybráno metropolitní Rádio City a jeho ranní soutěž „Vidíte nám do hlavy“, v rámci které posluchači každý den hádali jeden z kvalitních produktů M&S.

Během soutěžních kol tak moderátoři komunikovali tyto produkty : Losos, Kuře, Vanilka, Čaj.

V rámci soutěžního kola moderátoři představili benefity čerstvých potravin MARKS & SPENCER. Na závěr každého soutěžního kola byl odvysílán 10sec klientský spot M&S, který znovu akcentoval aktuální produkt.

Kampaň přinesla okamžitý výsledek. Prodeje komunikovaných produktů vzrostly v porovnání s předchozím týdnem o 15-34%.


  • 1

    týden soutěže

  • 4

    produkty MARKS & SPENCER

  • 24

    citací on-air

  • až 34%

    nárůst prodeje

26 let

zkušeností

44 %

posluchačů v čr

563 tis.

posluchačů jedním spotem

150

profesionálů

Produkty

Servisní rubriky

počasí, časomíra, doprava

Informační servis, který přináší nejžádanější informace. Klientský spot v délce 10sec je umístěn u servisu v nejposlouchanější části vysílání – na vrcholu hodiny (u počasí, časomíry, nebo dopravy).

Soutěž

Emotivní a posluchačsky atraktivní forma komunikace klienta. Princip a mechanika soutěží je volena dle komunikačních cílů klienta a formátu rádia. Soutěž je podpořena anoncemi/promospoty. V rámci soutěžního kola moderátor představí produkty či služby klienta (zhruba 2 věty). Prezentaci klienta je možné umístit i v rámci soutěžních otázek a v možnostech odpovědí, záleží na typu a formátu zvoleného rádia.

Pořad klienta

Pořad klienta je exkluzivně umístěný v programu rádia mimo reklamní bloky. Délka 30 nebo 60sec. Je možné volit mezi délkou pořadu, buď 30sec, 60sec, nebo 90sec. Široké možnosti zpracování - možnost využít k různým komunikačním cílům (podpora znalosti, podpora image, diferenciace produktů či služeb, rozhovory apod.).

Moderátorské vstupy

Sdělení klienta podávané přirozenou formou a stylem, který posluchači očekávají a je jim blízký. Prezentace klientského sdělení přímo z úst moderátorů. Unikátní a autentické sdílení informací o klientovi, posluchači vnímají sdělení moderátorů pozitivně.

Reportérské vstupy

Reportérské vstupy do vysílání rádia z místa akce klienta. V rámci 60 - 90sec (dle možností rádia) reportérského vstupu je představen klient a popis akce na místě. Každý vstup bývá zakončen výzvou k návštěvě akce.

Street-call promotion

Výjezd radiohlídky na frekventované místo (ozvučené auto se spotem klienta, hostesky). Možnost samplingu letáků a soutěží pro posluchače a příchozí na stanoviště. Z místa jsou realizovány reportérské vstupy do vysílání s představením klienta a jeho služeb, akce a pozvánka k návštěvě. Street-Call Promotion je možné podpořit anoncemi a promospoty.

Dayparty

Intenzivní komunikace klienta v rámci 1 časového pásma tzv. daypartu. 10sec klientský spot je umístěn několikrát denně v průběhu 1 vybrané části dne (ranní show, odpolední/dopolední vysílání, pravidelné pořady apod.). Ideální pro cílení na přednákupní chování posluchačů.

Sportovní servis

Spojení klienta s masově sledovanými sportovními událostmi (např. Olympijské hry, Mistrovství světa apod.), tzv. sportovní speciál. Jedná se o 10sec klientské spoty u sportovního servisu z konané akce.

Akce rádií

Klient se stává partnerem radiového promotion, které má dlouhodobě největší programovou podporu ve vysílání a je velmi intenzivně vnímáno posluchači. Součástí může být i off-air prezentace klientů na akcích rádií (koncerty, festivaly, rádiové akce apod.)

Média

zobrazit všechna média

Náš tým

Pavel Lupjan

Marketingový ředitel skupiny Media Bohemia

pavel.lupjan@mms.cz
Michaela Všetečková

Specialista Junior

michaela.vseteckova@radiohouse.cz
Michal Kulkus

Vedoucí oddělení speciálních operací

michal.kulkus@radiohouse.cz
Petra Poláchová

PR manažer

petra.polachova@radiohouse.cz
Iva Zdeňková

Senior marketing specialist

iva.zdenkova@radiohouse.cz
Klára Veselá

Produkce

klara.vesela@radiohouse.cz

Kontakt