Speciální operace jsou nadstandardní
formou rozhlasové komunikace

O nás


Speciální operace zahrnují všechny formy prezentace zákazníka mimo klasický reklamní spot. Jedná se o reklamu a PR umístěné na exkluzivních pozicích v programu rádia, v drtivé většině mimo reklamní bloky.

Posluchači vnímají klienta jako partnera oblíbeného, zajímavého a sledovaného programového prvku rádia.

Vybrané reference

SNÍDANĚ PRO LEPŠÍ NÁLADU 2015

Snídaně pro lepší náladu - ojedinělý soutěžní koncept pro pracovní kolektivy, které měly možnost vyhrát realizaci unikátní snídaně, kterou připravily týmy Hitrádií spolu s partnery Tassimo a Kaufland. Cílem soutěže bylo nenásilným způsobem představit všechny nápoje, které lze připravit s kávovary Tassimo a akcentovat novinku - novinku, kávu, která je určená speciálně pro ráno – Tassimo Morning Café. Partner Kaufland byl v rámci komunikace představen jako dodavatel čerstvých potravin nejvyšší jakosti nejen pro snídaňový stůl.

Celkem bylo realizováno 171 snídaní, 36 pracovních kolektivů vyhrálo kávovar Tassimo.

Výherní kolektivy vnímaly každou snídani velmi pozitivně – ať už z hlediska kvalitních potravin z Kauflandu, nebo díky šíři nápojů, které pro ně připravily kávovary Tassimo. K celkové jedinečnosti vnímání akce přispěly i týmy rádií, které poskytly výhercům nadstandardní péči.


  • 5

    týdnů

  • 5 411

    přihlasenych pracovních kolektivů

  • 4 653

    oslovených lidí v pracovních kolektivech

  • 156 429

    shlédnutí videí

  • 1 157 401

    zásah Facebooku rádií

FAJN LYŽÁK NA KLÍNOVCI

Cílem kampaně bylo podpořit znalost značky Skiareálu Klínovec a Fajn rádia v cílové skupině 12-18 let.

Dalšími cíli byla podpora návštěvnosti webu a FCB Fajn rádia a podpora znalosti benefitů a návštěvnosti Skiareálu Klínovec.

Fajn rádio připravilo velikou hru pro třídy základních a středních škol – Fajn lyžák na Klínovci. Výhrou byl lyžařský zájezd pro vítěznou třídu v hodnotě 500.000 korun. Úkolem soutěžních tříd bylo založit si FCB profil s grafikou akce (stahování z webu Klínovce nebo Fajn rádia) a postupně plnit úkoly, které zazněly ve vysílání rádia. Třída, která po dobu 4 týdnů nejlépe plnila soutěžní úkoly a zároveň měla nejvíce fanoušků na svém FCB profilu, vyhrála „lyžák snů za půl mega“ – zájezd pro celou třídu s ubytováním, plnou penzí a vybavením od dalších partnerů akce. Lyžáku se účastnili i moderátoři Fajn rádia a z celé akce byly publikovány reporty na webu, FCB a Youtube kanálu Fajn rádia.

Celkem se do soutěže přihlásilo 358 tříd (celkem 125.000 liků na FCB, 95.000 sdílení na FCB, 41.490 zhlédnutí na Fajn TV). Soutěž podpořila popularitu a návštěvnost Skiareálu Klínovec i přes nepříznivé sněhové podmínky v roce 2013.


  • 4

    týdnů

  • 358

    přihlášených tříd

  • 41 490

    zhlédnutí na Fajn TV (Youtube kanál Fajn rádia)

  • 95 000

    sdílení na FCB Fajn rádia

  • 125 000

    liků na FCB Fajn rádia

BEBE DOBRÉ RÁNO

BBDR se dlouhodobě profiluje jako značka, která oslavuje rána. Jaké ráno, takový den. Každé ráno můžeme slavit nějakou, třeba i malou výhru - ať už se jedná o prvních pár kilometrů zaběhlých před prací či prosté nalezení dvou stejných ponožek. Rána, která se stávají inspirativní sérií malých ranních vítězství.

Cílem kampaně bylo podpořit emocionální vnímání spíše racionálně založené značky BeBe Dobré ráno tím, že v nadživotní velikosti oslaví ranní vítězství svých spotřebitelů zábavnou a interaktivní formou.

Spolupráce s rádiovou ranní show formou soutěže o personalizované songy ranních vítězství bylo ideální volbou. Jednak načasováním kampaně do brzkých ranních hodin, tak možností posluchačů sdílet jejich ranní vítězství s inspirativní moderátorskou dvojicí v živých vstupech na E2 v ČR a Radiu Expres na Slovensku.

Výsledkem spolupráce bylo 18 oceněných nejkreativnějších autorů ranních vítězství v Čechách a na Slovensku a bezpočet pobavených posluchačů, z toho více jak 33% z naší cílové skupiny. Přes 21 tisíc lidí navštívilo soutěžní microsity, kde v průměru strávilo více jak 1,5 minuty svého času. Na FB stránkách obou rádií jsme zasáhli přes 145 tisíc jejich fanoušků zdarma. Závěrečné video s ranními vítězstvími moderátorů E2 vygenerovalo na YT přes 200 tisíc zhlédnutí.

V době kampaně vzrostli prodeje Bebe Dobré ráno v ČR a Slovensku o 7% oproti stejnému období loňského roku a růst tržního podílu se zvýšil o 9%.

Zejména se nám však podařilo spojit BBDR s pozitivním vnímáním rána a tím také šířit povědomí o značce samotné.


  • 2

    týdnů

  • 7%

    vzrůst prodeje oproti minulému roku

  • 18

    oceněných songů

  • 33%

    oslovení cílové skupiny

  • 21 000

    návštěv soutěžní microsite

  • 200 000

    shlédnutí songu moderátorů E2

BRANÍK & BLANÍK – HOSPODA NA KOLEČKÁCH

Cílem klienta bylo uspořádat letní promotion značky BRANÍK a ve spolupráci s regionálním rádiem oslovit populaci v menších městech a na vesnicích.

Rádio BLANÍK vytvořilo 2 měsíční promotion s názvem HOSPODA NA KOLEČKÁCH, v rámci kterého se přihlašovali obyvatelé míst, kde nemají hospodu, nebo kde byla hospoda zrušena.

Z přihlášených byl každý den vybrán jeden posluchač, který obdržel zásobu piva BRANÍK. Každý pátek pak rádio vyhlásilo 2 výherce, v jejichž obci zrealizovalo pivní show se skvělým pivem, točenou malinovkou a grilovanými dobrotami.

Pohodovou letní zábavu doplňovaly české písničky a zpěváci - Jarda Hypochondr, Standa Hložek, Jakub Smolík a Josef Vágner – ti všichni si v prázdninové HOSPODĚ NA KOLEČKÁCH zazpívali.

Akce byla komunikována na nových webových stránkách piva BRANÍK a stala se součástí letního konceptu pojízdných branických hospod.

V průběhu 9 prázdninových týdnů se nám podařilo zorganizovat 18 akcí. Celkem se nám přihlásilo 777 obcí, které měly o akci zájem.


  • 9

    týdnů

  • 18

    pakcí

  • 777

    přihlášených obcí

  • 10 000

    vytočených piv Braník 11

MARKS SPENCER - SOUTĚŽ NA RADIU CITY

Klient MARKS & SPENCER komunikoval v rámci podzimní kampaně kvalitu a čerstvost svých vybraných produktů.

Pro oslovení pražského regionu bylo vybráno metropolitní Rádio City a jeho ranní soutěž „Vidíte nám do hlavy“, v rámci které posluchači každý den hádali jeden z kvalitních produktů M&S.

Během soutěžních kol tak moderátoři komunikovali tyto produkty : Losos, Kuře, Vanilka, Čaj.

V rámci soutěžního kola moderátoři představili benefity čerstvých potravin MARKS & SPENCER. Na závěr každého soutěžního kola byl odvysílán 10sec klientský spot M&S, který znovu akcentoval aktuální produkt.

Kampaň přinesla okamžitý výsledek. Prodeje komunikovaných produktů vzrostly v porovnání s předchozím týdnem o 15-34%.


  • 1

    týden soutěže

  • 4

    produkty MARKS & SPENCER

  • 24

    citací on-air

  • až 34%

    nárůst prodeje

LÉTO LÁSKY + PIGIÁDA - EVROPA 2 + RADIO PIGY

12. srpna 2016 odstartoval v Šiklandu u Zvole nad Pernštejnem první ročník festivalu Pigyáda - Léto lásky. Třídenní rodinný festival, na kterém spolupracuje Evropa 2, nejposlouchanější rádio pro mladé, s multimediálním projektem Pigy.

Značky Pigy a Evropa 2 si přichystaly pro své posluchače unikátní festival s názvem Pigyáda - Léto lásky. Zábavný rodinný festival se uskutečnil druhý srpnový víkend v Šiklandu na Vysočině a nesl se v duchu hudby, zábavy, barev a programu, který odkazuje na hnutí hippies ze 70. let. Na stagi Evropy 2 programem provázely známé moderátorské hvězdy Evropy 2 Zorka Hejdová a Pavel Cejnar, na Pigy stagi si děti užily kouzelníka Jirku Hadaše a prasátko Pigy.

Akce představila celou řadu českých hudebních hvězd, například Ewu Farnou, Mira Žbirku, kapelu Slza, Xindla X a skupiny Jelen nebo Chinaski. Mezi téměř 20 vystupujícími byli i tzv. Summer All Stars, kteří u této příležitosti natočili speciální hymnu Léto lásky. Ta má na internetu přes 7 milionů zhlédnutí.

Hlavními partnery akce byli Mercedes Benz, Madeta – Lipánek, Happy Foto, mediálním partnerem TV Nova.

Komunikace partnerů probíhala jak ve vysílání rádií, tak přímo na místě prostřednictvím výstavních a prodejních stánků, citací moderátorů a hostesek v areálu.

Festival navštívilo přes 12.000 lidí. Komunikaci partnerů slyšelo ve vysílání přes 1.600.000 posluchačů.


  • 12 000

    návštěvníků festivalu

  • 1 600 000

    posluchačů uslyšelo komunikaci partnerů

  • 7 000 000

    shlédnutí hitu Léto lásky

25 let

zkušeností

73 %

posluchačů v čr

1 mil.

posluchačů jedním spotem

200

profesionálů

Produkty

Servisní rubriky

počasí, časomíra, doprava

Informační servis, který přináší nejžádanější informace. Klientský spot v délce 10sec je umístěn u servisu v nejposlouchanější části vysílání – na vrcholu hodiny.

Soutěž

Emotivní a posluchačsky atraktivní forma komunikace klienta. Princip a mechanika soutěží je volena dle komunikačních cílů klienta a formátu rádia. Soutěž je podpořena anoncemi. V rámci soutěžního kola moderátor představí produkty či služby klienta (2 věty).

Pořad klienta

Pořad klienta je exkluzivně umístěný v programu rádia mimo reklamní bloky. Délka 30 nebo 60sec. Široké možnosti zpracování - možno využít k různým komunikačním cílům (podpora znalosti, podpora image, diferenciace produktů či služeb apod.).

Moderátorské vstupy

Sdělení klienta podávané přirozenou formou a stylem, který posluchači očekávají a je jim blízký.

Reportérské vstupy

Reportérské vstupy do vysílání rádia z místa akce klienta. V rámci 1 min reportérského vstupu je představen klient i akce na místě. Každý vstup je zakončen výzvou k návštěvě.

Street-call promotion

Výjezd radiohlídky na frekventované stanoviště (ozvučené auto se spotem klienta, hostesky). Možnost samplingu letáků a soutěží pro posluchače a příchozí na stanoviště. Z místa jsou realizovány reportérské vstupy do vysílání s představením klienta, akce a s pozvánkou k návštěvě. Street-Call Promotion je možné podpořit anoncemi.

Dayparty

Intenzivní komunikace klientů v rámci 1 časového pásma tzv. daypartu. 10sec klientský spot je umístěn několikrát denně v průběhu 1 vybrané části dne (ranní show, odpolední show apod.). Ideální cílení na přednákupní chování posluchačů.

Sportovní servis

Spojení klienta s masově sledovanými sportovními událostmi. 10sec klientské spoty u sportovního servisu a za anoncemi.

Akce rádií

Klient se stává partnerem radiového promotion, které má dlouhodobě největší programovou podporu ve vysílání a je nejintenzivněji vnímáno posluchači. Součástí může být i off-air prezentace klientů na akcích rádií (koncerty, festivaly apod.)

Média

zobrazit všechna média

Náš tým

Karel Friml

Ředitel divize podpory prodeje

karel.friml@radiohouse.cz
Zuzana Švehlová

Asistentka

zuzana.svehlova@radiohouse.cz
Martina Klimalová

Evropa 2

martina.klimalova@radiohouse.cz
Petra Poláchová

Frekvence 1

petra.polachova@radiohouse.cz
Dominika Hanáčková

Regionální rádia, PIGY

dominika.hanackova@radiohouse.cz
Michal Kulkus

Regionální rádia, Rádio ZET

michal.kulkus@radiohouse.cz
Jan Mizler

Regionální rádia

jan.mizler@radiohouse.cz

Kontakt