Novinky

Svěrák s Uhlířem lovili dětské talenty ve školce. Chystají nový projekt?

26.9.2017 / Praha

V polovině září se známá autorská dvojice Zdeněk Svěrák a Jaroslav Uhlíř objevila v pražské Pigy školce v Karlíně, kde hledala nové talenty. Pánové se zúčastnili slavnostního vyhlášení soutěže s názvem Namalujte nám písničku, která probíhala na dětském rádiu a webu Pigy.cz. Tentokrát tedy Svěrák s Uhlířem neposuzovali herecké či pěvecké nadání dětí, ale hodnotili výtvarný talent. Děti měly posílat obrázky znázorňující některou z písniček nebo pohádek, pod kterými je podepsána právě tato autorská dvojice. Vítězové soutěže obdrželi rodinnou vstupenku na show Trvalky, která se koná 28. října v O2 areně u příležitosti 50 let spolupráce Zdeňka Svěráka a Jaroslava Uhlíře, a vítězné obrázky na ní budou promítány.

„Já jsem zatím měl možnost pracovat jen s dětskými herci a zpěváky, proto mě napadlo, že bude zajímavé podívat se i na výtvarně nadané žačky a žáky. Kdo ví, třeba jednou tuto zkušenost využiji, až budu chtít vytvořit ilustrovaný rodinný film složený z našich písniček,“ uvažuje o dalších plánech se smíchem Zdeněk Svěrák.

„Musím říct, že kdybych já měl malovat naše písničky nebo pohádky, tak to dopadne katastroficky. Například namalovat zaláskované koně k naší písničce Když se zamiluje kůň, to by byl pro mě nadlidský výkon. A přitom tenhle obrázek se mezi vítěznými objevil hned několikrát. Proto oceňuji výkony úplně všech dětí, které se do Pigy soutěže přihlásily,“ říká Jaroslav Uhlíř.

Do Pigy soutěže děti přihlásily několik tisíc soutěžních prací, z nichž 50 nejhezčích se bude promítat přímo na koncertě v pražské O2 areně už 28. října od 13 a 17 hodin. Kromě dětské značky Pigy rodinnou písničkovou show Trvalky podpořilo také rádio Frekvence 1. S ním mohly o vstupenky na koncert soutěžit celé školní třídy a pár šťastlivců je získalo i během výjezdů rádia do českých měst a obcí.

Více informací o chystané show naleznete na www.o2arena.cz. Vstupenky na rodinné představení Trvalky jsou v prodeji v síti Ticketportal.

HEADLINES

Headline

Rozhlasová reklama – na co nezapomenout

Správné načasování Plánování období, kdy nasadit mediální komunikaci, je důležité z hlediska konkur...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...