Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

12.12.2017 / Praha

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Víme, že 75% řidičů má běžný účet, 55% řidičů si ještě letos nekoupilo pneumatiky a nebo, že 85% řidičů dává při nákupu přednost ojetému autu. Ale jak to všechno víme?

I když je poslech rádia velmi osobní a zcela anonymní, existuje řada způsobů, jak změřit a celkem přesně odhadnout, kolik lidí poslouchá a jaké mají charakteristiky. Toho je zapotřebí využívat pro plánovaní reklamních kampaní.

Nejrozsáhlejší celoroční studií je RADIOPROJEKT, realizovaný agenturami Median a STEM/MARK, který na 30 tisíci respondentech ročně dotazuje poslechové chování a charakteristiky posluchačů. U každého rádia víme ukazatele jako poslech včera, minulý týden nebo čtvrthodinu během dne. Známe sociální a i ekonomické charakteristiky posluchačů
i jejich denní aktivity.

Oblíbenou studií je MML TGI, společnosti Median. Jde o nejrozsáhlejší studii o spotřebě více než 300 druhů výrobků
a služeb a 3 000 jednotlivých značek s napojením na údaje o sledovanosti televize, poslechovosti rádií, čtenosti tisku, práci na internetu. To vše je navíc doplněno detailními daty o životním stylu.

Digitální vysílání ve formě audio streamů probíhá na internetu a umožňuje popsat posluchače stejně, jako web stránky
či jiná on-line média. Kromě měření NET MONITOR má každé internetové rádio řadu statistik z analytických nástrojů společnosti Google.

Kromě toho máme zkušenosti s technologií ADMETER, která v reálném čase měří konzumaci napříč médii, strategické studie jednotlivých stanic, statistiky a průzkumy z univerzitního i agenturního prostředí.

Do poznání populace investuje RADIOHOUSE i jeho stanice ročně desítky milionů korun. O našich posluchačích toho víme opravdu hodně.

Použitím správných dat jednoduše zvyšte výkon své kampaně. Rádi se s vámi podělíme o naše know how.  Link na: https://www.radiohouse.cz/o-nas/kontakty/

 

HEADLINES

Headline, Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Rádio Černá Hora bude Hitrádiem Černá hora

Východočeské Rádio Černá Hora se v pátek 14.září promění v Hitrádio Černá Hora.  Rebranding Hitrádia...
Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...