5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Víme, že 75% řidičů má běžný účet, 55% řidičů si ještě letos nekoupilo pneumatiky a nebo, že 85% řidičů dává při nákupu přednost ojetému autu. Ale jak to všechno víme?
I když je poslech rádia velmi osobní a zcela anonymní, existuje řada způsobů, jak změřit a celkem přesně odhadnout, kolik lidí poslouchá a jaké mají charakteristiky. Toho je zapotřebí využívat pro plánovaní reklamních kampaní.
Nejrozsáhlejší celoroční studií je RADIOPROJEKT, realizovaný agenturami Median a STEM/MARK, který na 30 tisíci respondentech ročně dotazuje poslechové chování a charakteristiky posluchačů. U každého rádia víme ukazatele jako poslech včera, minulý týden nebo čtvrthodinu během dne. Známe sociální a i ekonomické charakteristiky posluchačů
i jejich denní aktivity.
Oblíbenou studií je MML TGI, společnosti Median. Jde o nejrozsáhlejší studii o spotřebě více než 300 druhů výrobků
a služeb a 3 000 jednotlivých značek s napojením na údaje o sledovanosti televize, poslechovosti rádií, čtenosti tisku, práci na internetu. To vše je navíc doplněno detailními daty o životním stylu.
Digitální vysílání ve formě audio streamů probíhá na internetu a umožňuje popsat posluchače stejně, jako web stránky
či jiná on-line média. Kromě měření NET MONITOR má každé internetové rádio řadu statistik z analytických nástrojů společnosti Google.
Kromě toho máme zkušenosti s technologií ADMETER, která v reálném čase měří konzumaci napříč médii, strategické studie jednotlivých stanic, statistiky a průzkumy z univerzitního i agenturního prostředí.
Do poznání populace investuje RADIOHOUSE i jeho stanice ročně desítky milionů korun. O našich posluchačích toho víme opravdu hodně.
Použitím správných dat jednoduše zvyšte výkon své kampaně. Rádi se s vámi podělíme o naše know how. Link na: https://www.radiohouse.cz/o-nas/kontakty/