Event, Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Výsledky projektu Marketér roku 2021

20.5.2022 /

Česká marketingová společnost včele s docentkou PhDr. Jitkou Vysekalovou, Ph.D., čestnou prezidentkou ČMS vyhlásila oficiální výsledky 17. ročníku soutěže Marketér roku 2021.

V podvečer 19. května 2022 se v Divadelního sálu Klubu Lávka odehrálo finále soutěže 17. ročníku Marketér roku 2021. Večerem provázel moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Kromě hlavních cen udělila porota i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.

Hlavní cena Velký modrý delfín
Simona Lišková, marketingová ředitelka, Vodafone Czech Republic, a.s.
za úspěšnou široce cílenou kampaň s prokazatelnými ekonomickými výsledky

Zlatý delfín  
PhDr. Stanislav Gálik – CEO & Předseda představenstva,
Ing. Ondřej Přikryl – Chief Marketing  Officer, Driverama Holdings, a.s.
za úspěšně zpracovaný byznysový model vycházející z digitalizace a přinášející mezinárodní přesah

Zelený delfín
Ing. Radim Dittrich, jednatel, vedoucí kreativního týmu, idea maker, režisér , Action Please, s.r.o.
za inovativní kampaň V hlavní roli strojař pro posílení zájmu o Vysokou školu báňskou – Technickou univerzitu Ostrava

Růžový delfín
Ing. Lucie Mádlová, Ph.D., zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti
za komplexní vytvoření a realizaci společensky prospěšného e-shopu s udržitelnými produkty a dárky Nakup na Dobro

Ceny prezidia ČMS – Duhoví delfíni  


Aleš Kaspar, ředitel, Gravitační vinařství VILAVIN  KASPA, s.r.o.
za úspěšnou marketingovou podporu inovativního projektu v oblasti vinařství

Adam Klofáč, MORIS design, s.r.o., spolumajitel
za unikátní koncept prodejny v segmentu chovatelských potřeb          

Ing. Jan Kodada, Ph.D., ředitel obchodu a marketingu, Gebrüder Weiss, s.r.o.
za kvalitní projekt CSR sponzoringu 100 kroků zpátky do života

Taťána Kuchařová, předsedkyně správní rady, ambasador, Nadace Krása pomoci
za kvalitní nadační projekt s mezinárodním přesahem

Mgr. Imrich Masliš –  brand manažer,  Ing. Michal Horna –  PR manažer
GlobeTech Innovation s.r.o
za úspěšný technologický transfer v oblasti kosmetiky s rychlou návratností a výraznými nárůsty prodejů

Radek Sajvera, předseda představenstva, RAPETO, a.s.
za efektivní využití TV sponzoringu pro podporu prodeje produktu Pangamin

PhDr. Michal Šesták – obchodní a marketingový ředitel, Ing. Štěpán Ryska (rovněž jednatel Radiohouse) – majitel, investor, M.G.C. Trade, s.r.o.
za úspěšnou marketingovou komunikaci při uvedení nového výrobku na trh vytvořením vhodného příběhu s přesahem do CSR

Ing. Miroslav Šmíra, vedoucí partner, Rob4Job, s.r.o.
za podporu start-upového projektu vhodnou volbou marketingového mixu včetně využití výstav a veletrhů, prezentace v TV a na sociálních sítích

Ing. Martina Weberová, MALFINI, a.s.
za profesionální využití výzkumu trhu při tvorbě marketingové sttrategie launche nové exkluzivní kolekce pracovních oděvů

Malí modří delfíni
Ing. Michal Jakl, STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.
za úspěšný re-launch značky Key Rum na českém a slovenském trhu

Mgr. Leona Kotlasová, marketing manager, WE|DO CZ, s.r.o.
za příkladné využití komunikační kampaně na posílení zpětné vazby od zákazníků ke zkvalitnění poskytovaných služeb

Ing. Katarína Machytková, Group Marketing Manager, HOSPODSKA Špork, s.r.o.
za realizaci originální marketingové strategie restaurace Červený Jelen s důrazem na maximalizaci zákaznického zážitku

Pavel Pokorný, manažer marketingu, NOVASERVIS, s.r.o.
za komplexní marketingovou kampaň vhodně využívající sportovní celebritu

Mgr. Markéta Vinkelhoferová, předsedkyně představenstva, koordinátorka komunikace a marketingu, Fair & Bio družstvo
za vhodné využití on-line marketingu založeném na kvalitní analýze dat

Čestná uznání za úspěšnou nominaci

PaedDr. Petr Paksi, DBA, jednatel, JAP FUTURE, s.r.o.
za efektivní marketingovou podporu inovativního obkladového systému Efekta

Ing. Lenka Szotkowska, marketingový specialista, CZ Workshop, s.r.o.
za úspěšné využití webových stránek pro podporu projektu Lucián

Ing. Jan Vokurka, jednatel, Kitl, s.r.o.
za originální prezentaci českého výrobku, výrazně posilující povědomí o značce

Jan Zykmund, generální ředitel, Originální brambůrky, s.r.o.
za podporu úspěšného podnikatelského záměru prostřednictvím rozsáhlého souboru CSR aktivit.

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...