Event, Novinky, Tiskové zprávy

Zrození delfína v centru Prahy s podporou Radiohouse

24.9.2020 /

Praha, delfín, Pragl, Marketér s velkým M. Jak to jde všechno dohromady? Praha je Praha, krásná, stověžatá, delfín je moudrý komunikativní živočich ceněný zkušenými lidmi na celém světě, především pak kandidáty soutěže Marketér roku, pro které je symbolem její hlavní ceny, kterou už poněkolikáté mediálně podporuje Radiohouse. Pragl je středisko českých uměleckých sklářů umístěné v samém srdci Prahy.
V sobotu 19. září 2020 se všechny tyto veličiny spojily dohromady. Česká marketingová společnost pozvala uměleckého skláře Vladimíra Zubričana, aby ukázal světu, jak se rodí delfíni. Krásné, skleněné symboly, každým rokem hledající své majitele v řadách kandidátů soutěže, kterou ČMS již 15 let vyhlašuje. Marketérem roku se stává vždy osobnost, která přinesla v uplynulém období do marketingového světa něco nového, inspirativního. Velký modrý delfín zrozený z ohně, skla a citlivých rukou sklářského mistra spatřil tentokrát světlo světa na neobvyklém místě. Prostor Pragl pár kroků od Staroměstského náměstí ukrývá kromě přitažlivé výstavy špičkových děl českých sklářů i funkční sklářskou huť. A ta se stala kolébkou výtvoru, k němuž symbolicky napomohla svých dechem a rukou čestná prezidentka České marketingové společnosti Jitka Vysekalová. Celé odpoledne se neslo v pohodové náladě i duchu a vytvořilo prostředí i atmosféru hodnou zrození významného symbolu moudrosti, znalostí, komunikace i naděje do dalších dnů.

,,Navzdory nepříznivé situaci se neustále nevzdáváme naděje, že se letošní soutěž Marketér roku 2019 podaří dovést ke zdárnému konci. Naše úsilí v tomto směru v žádném případě nepolevuje. A protože k Marketérovi patří Delfín, zúčastnili jsme se jeho zrodu a pomohli spatřit světlo světa symbolu, který bude patřit vítězi letošního jubilejního, již 15. ročníku, shrnuje prezidentka České marketingové společnosti, Jitka Vysekalová.

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...