Sociální sítě jsou tou pravou ingrediencí pro zvýšení povědomí o výrobci kuchyní na míru
CPC 0,97 zł (5,7 Kč)
CPC 0,97 zł (5,7 Kč)
Za každého potenciálního zákazníka, který klikl na reklamu, jsme zaplatili necelých 6 Kč, díky tomu můžeme na web přivést více zájemců a zvýšit množství poptávek v České republice.
Kliknutí na odkaz 10 543
Kliknutí na odkaz 10 543
Měsíčně na reklamy reagovaly tisíce lidí, kteří se zajímají o naše produkty. Zákazníci se tak dostanou přímo na naše webové stránky, kde najdou podrobnější informace o jednotlivých produktech a mohou si snadno vybrat z celé nabídky.
Dosah reklamy 784 050
Dosah reklamy 784 050
Měsíčně oslovujeme více než 500 000 unikátních uživatelů. Naše nabídka se jim díky reklamám zobrazuje i vícekrát a mohou si tak promyslet svůj nákup a ozvat se nám s poptávkou. Díky reklamám se počet zákazníků navyšuje.

Webové stránky: https://xxl-kuchyne.cz/
Období spolupráce: rok 2025
Využité služby: FB a IG reklama, Správa FB profilu
Popis firmy: Firma XXL Kuchyně zhotovuje zejména kuchyňský nábytek na míru, a taktéž nabízí projektovaný nábytek do domácností, kanceláří nebo hotelů. Zákazníkům nabízí kompletní realizaci od projektu po montáž. Zákazníky má z Polska, Česka, Slovenska, Rakouska, Německa a Francie.
Díky spolupráci s firmou Radiohouse.cz jsme získali nové zákazníky z České republiky, na které se nám podařilo zacílit pomocí reklamy na sociálních sítích a také komunikací v rámci správy profilu na Facebooku. Poptávky se díky oslovení nových zákazníků zvýšily, získali jsme také nové sledující na sociálních sítích, se kterými můžeme dlouhodobě komunikovat a zvyšovat si tak povědomí o naší značce.
Andrzej Sowa
Cíl kampaně
Požadavek klienta byl od začátku zcela jasný – oslovit nové lidi, dostat firmu víc do povědomí a budovat důvěru. Protože kuchyně jsou prostě krásný produkt na pohled, bylo nám hned jasné, že reklama na sociálních sítích bude perfektně fungovat.
Zároveň sociální sítě nabízí možnost precizního cílení, dokázali jsme tak ukázat kuchyně přesně těm lidem, kteří je hledali, a to s maximální efektivitou.
Navíc nám sociální stě umožnily pracovat s širokou škálou kreativních formátů. Díky tomu jsme mohli kuchyně na míru představit nejen vizuálně atraktivním způsobem, ale také vyvolat emoce a ukázat, jak se klientovi kuchyně stávají srdcem dom
Řešení
Reklama na Facebooku a Instagramu
Sociální sítě se ukázaly jako ideální nástroj pro oslovení širokého publika a efektivní propagaci. Za měsíc se naše kampaně zobrazily skoro milionu uživatelů a zaznamenaly miliony zobrazení. Naše sdělení se tak dostalo k masivnímu počtu lidí, což je pro budování povědomí o značce naprosto zásadní.
Facebook a Instagram nám daly prostor pro různé typy reklam. Nejlépe fungoval carousel, ale skvělé výsledky přineslo i video. To nejenže dokáže snížit náklady, ale hlavně zvýšit zájem a zapojení uživatelů.
I zde využíváme více typů kampaní:
- Povědomostní kampaně
- Návštěvnostní kampaně
- Remarketing / retargeting
Správa Facebookového profilu
Pro výrobce kuchyní je správa profilu na sociálních sítích naprosto zásadní. Není to jen o postování pěkných fotek, ale o komplexním přístupu, který významně přispívá k budování povědomí o firmě. Díky pravidelné a kvalitní prezentaci zvyšujeme její důvěryhodnost a posilujeme znalost produktů u široké veřejnosti.
Sociální sítě jsou zároveň vynikajícím komunikačním nástrojem. Ať už se jedná o interakci se stávajícími klienty, kteří hledají inspiraci nebo podporu, nebo o potenciální zákazníky, kteří právě sní o své nové kuchyni.
Výsledky
Pro naši propagaci byly sociální sítě tou správnou volbou, která přinesla viditelné a měřitelné výsledky. V poměru cena versus výkon jsme dosáhli skvělých čísel – ať už jde o dosah, zobrazení, nebo cenu za proklik.
Navíc, díky aktivní správě Facebookového profilu, budujeme u lidí důvěryhodnost a pozitivní vztah k této úžasné firmě.
Související případové studie

Dvojitý triumf online kampaně
Nábor zdravotníků a propagace nového pavilonu

Starkl – zahradník spol. s r.o.
Jak online marketing odsunul tištěné katalogy na druhou kolej.
Získávání objednávek pomocí předprodeje je vždy oříšek. My jsme změnou strategie a nastavením výkonnostních kampaní tento rok navýšili objednávky prostřednictvím online reklamy o 22 %.

Úspěch v online prodeji
Jak jsme zvýšili tržby prodeje laboratorního testování klíšťat o 61 % díky PPC kampaním.

PPC strategie, která funguje
60 % návštěvnosti a 54 % konverzí díky efektivním kampaním