Obchodní nabídka

Petr Harcuba

Ředitel centrálního obchodu:
Petr Harcuba
+420 724 248 122
petr.harcuba@radiohouse.cz

Karel Friml

Ředitel divize provozně-operační, agenturní obchod:
Karel Friml
+420 724 723 684
karel.friml@radiohouse.cz

RADIOHOUSE Total

Balíček zahrnuje reklamu na Rádiu Blaník a 40 lokálních a regionálních rádiích pokrývajících všechny věkové kategorie + 23 online rádiích prostřednictvím hudební služby Radia.cz. 

Radiohouse Total to je Kvalitní program – Silné značky – Nejúspěšnější regionální rádia. 

Spojení všech možností a výhod režimu offline a online kampaně – jednoduše, na jednom mediaplánu. 

Pro dnešní spotřebitele již dlouho neexistuje žádný rozdíl mezi digitálními a tradičními médii. Proto nabízíme produkt RADIOHOUSE TOTAL, který spojuje obě média a dává tak velikou příležitost oslovit široké spektrum zákazníků. 

 

Pro koho

Vhodný tam, kde není možné dělat kompromisy a kampaň musí dosáhnout cílů rychle a zasáhnout sdělením v naprosté většině populace. 

Ideální, pokud potřebujete zlevnit TV reklamu, zefektivnit její účinek nebo rozšířit její zásah. 

Jako nejsilnější rozhlasové zastupitelství v ČR nabízíme největší portfolio FM a online nabídky. Využijte našich zkušeností s cross-channel kampaněmi a nechte si poradit s nejvhodnějším produktem pro vaše potřeby. 

3,26 mil.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

1,69 mil.

DENNÍ POSLECHOVOST

28,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE Výběr

Produkt, který vychází vstříc největšímu množství zadavatelů rozhlasové reklamy

Na různá zadání je možné vytvořit vždy novou skladbu stanic tak, aby dosáhla nejlepšího efektu pro Vaše komerční sdělení.​​

Pro koho

Hodí se jako součást jakéhokoli mediálního mixu, kde je dána alespoň širší cílová skupina . Produkt u této cílové skupiny zefektivní cenu oslovení při masivním zásahu. 

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE VÝBĚR FAMILY

Rychlé a snadné plánování na cílovou skupinu klienta.

Hodí se jako součást jakéhokoli mediálního mixu, kde je dána alespoň širší cílová skupina . Produkt u této cílové skupiny zefektivní cenu oslovení při masivním zásahu.

 

Složení stanic v Radiohouse výběr Family: Hitrádio Total, Rádio Blaník Total, Krokodýl, Rádio Jih, Relax

2,247 mil.

POSLUCHAČŮ TÝDNĚ

27,1 %

PODÍL NA TRHU V CS: ženy 18-55 let

1,166 mil.

POSLUCHAČŮ DENNĚ

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

HITRÁDIO TOTAL

HITRÁDIO – MÁME SRDCE, KTERÉ HRAJE!

Cílovou skupinou jsou posluchači ve věku 20 – 49 let.​

Převážně rodiny s dětmi, často mladí dospělí.

Program tvoří hity od těch největších po ty nejnovější, regionální zpravodajství a užitečné ​servisní informace.​

Jednotlivá Hitrádia mezi sebou spolupracují např. při pokrytí klíčových​ zpravodajských událostí, kulturních a sportovních akcí.

Rodina Hitrádií: Hitrádio Vysočina, Hitrádio Zlín, Hitrádio Orion (Severní Morava), ​Hitrádio Orion (Olomoucko, Zlínsko a Valašsko), Hitrádio FM Plus Plzeňsko, Hitrádio FM Plus Karlovarsko, ​Hitrádio Faktor, Hitrádio City Brno, Hitrádio Contact, ​Hitrádio North Music, Hitrádio City 93,7 FM, Hitrádio Černá Hora​

939 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

448 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

6,0 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

HITRÁDIO PLUS

Rychlé a snadné plánování kampaně cílící na mladší a aktivní populaci, často rodiny s dětmi (20 – 50 let).

Program tvoří osvědčené hity, regionální zpravodajství, užitečné servisní informace. 

Jednotlivá Hitrádia mezi sebou spolupracují například při pokrytí klíčových zpravodajských událostí, kulturních a sportovních akcí. 

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio City Brno, Hitrádio City 93,7 FM, Hitrádio Černá Hora, Hitrádio Faktor, Hitrádio North Music, Hitrádio Contact, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Orion, Rádio Krokodýl, Hitrádio Vysočina, Hitrádio Zlín, Expres FM, Rádio Relax

1,183 mil.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

557 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

7,6 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

BLANÍK TOTAL

POHODOVÉ ČESKÉ RÁDIO

Rádio Blaník oslovuje posluchače ve věku 30-59 let.

Nabízí posluchačům oblíbené české písničky od 60. let až do současnosti.

Rádio Blaník – to je pohoda, spousta českých písniček, milí moderátoři, kvalitní zpravodajství a regionální informační servis.

Rodina Rádia BlaníkRádio Blaník Jižní ČechyRádio Blaník Jižní Morava, Rádio Blaník LibereckoRádio Blaník Praha a Střední ČechyRádio Blaník Severní Čechy, Rádio Blaník Severní Morava, Rádio Blaník Střední Morava, Rádio Blaník Valašsko-Slovácko, Rádio Blaník Vysočina, Rádio Blaník Východní ČechyRádio Blaník PlzeňskoRádio Blaník Karlovarsko, online Rádio Blaník CZ​

1,256 mil.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

617 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

10,9 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

BLANÍK PLUS

Nejposlouchanější regionální stanice, která nabízí posluchačům oblíbené české písničky od 60. let po současnost.

Snadné plánování na populaci v produktivním věku (30 – 59 let). 

​Produkt obsahuje rádia: Rádio Blaník Jižní ČechyRádio Blaník Jižní Morava, Rádio Blaník LibereckoRádio Blaník Praha a Střední ČechyRádio Blaník Severní Čechy, Rádio Blaník Severní Morava, Rádio Blaník Střední Morava, Rádio Blaník Valašsko-Slovácko, Rádio Blaník Vysočina, Rádio Blaník Východní ČechyRádio Blaník PlzeňskoRádio Blaník Karlovarsko, Rádio Čas, Rádio Jih

1,495 mil.

POSLUCHAČŮ TÝDNĚ

748 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

13,2 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

FAJN RÁDIO TOTAL

FAJN RÁDIO. PROSTĚ HITY

Moderní multimediální stanice se zaměřuje především na mladé posluchače ve věku 12 až 35 let.

Hlavním znakem Fajn rádia jsou přátelští moderátoři a jejich blízkost k posluchači, energie a otevřenost novým věcem a zkušenostem. Fajn rádio to jsou také nejlepší a nejaktuálnější songy, nejslavnější hlasy, nejzářivější stars světové hudební scény. S Fajn rádiem přinášíme do ČR vždy to nejnovější nejen v hudbě, ale i v multimediálním obsahu, trendech, soutěžích a promo akcích.

​​Rodina Fajn rádia: Fajn rádio Praha a střední Čechy, Fajn rádio Severní Čechy, Fajn rádio Východní Čechy, Fajn rádio Liberecko, Fajn rádio Jihozápad, Fajn rádio Brno a Vysočina, Fajn rádio Olomoucko a online rádio Fajn rádio Fresh

278 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

1,6 %

PODÍL NA TRHU

126 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

FAJN RÁDIO PLUS

Snadné plánování především na mladou populaci (12 – 35 let) prostřednictvím zásahu v rádiu i na internetu.

Program stanic tvoří nejlepší a nejaktuálnější songy, nejzářivější stars světové hudební scény.

Fajn rádio PLUS přináší do ČR vždy to nejnovější nejen v hudbě, ale i v multimediálním obsahu, trendech, soutěžích a promo akcí.

​Produkt obsahuje rádia: Fajn rádio Total, Fajn Helax online

304 tis.

POSLUCHAČŮ TÝDNĚ

138 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

1,8 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

ROCK RÁDIO TOTAL

ROCK JE SLUŠNÁ MUZIKA!

Rock rádio se zaměřuje na největší rockové hity 80. – 90. let. 

Cílovou skupinou stanice jsou posluchači ve věku 25 – 49 let.

Ve vysílání nechybí ani klíčové písně ze 60. i 70. let, a písně první dekády 21. století.

Kromě rockových hitů se rádio věnuje také minoritním žánrům, klubové scéně a hudbě, která se jinde v českém éteru téměř nevyskytuje.

​​Rodina Rock rádií: Rock rádio Praha a střední Čechy, Rock rádio Jižní Čechy, ​Rock rádio Západní Čechy, Rock rádio Vysočina a jižní Morava, Rock rádio Morava, ​Rock rádio Východní Čechy, Rock rádio Severní Čechy​

469 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

215 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

3,4 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

ROCK RÁDIO PLUS

Snadné plánování na mužskou populaci v produktivním věku (25 – 50 let). 

Program stanic tvoří rocková hudba v celé šíři žánrů včetně současné scény, praktický servis, osobitý životní styl.

Třetina posluchačů se řadí k nejvyšší socioekonomické skupině.

Produkt obsahuje rádia: Rock rádio Praha a střední Čechy, Rock rádio Jižní Čechy, ​Rock rádio Západní Čechy, Rock rádio Vysočina a jižní Morava, Rock rádio Morava, ​Rock rádio Východní Čechy, Rock rádio Severní Čechy​, Čas Rock

563 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

265 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

4,2 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE PRAHA a STŘEDOČESKÝ KRAJ

  • TOP rozhlasový produkt v regionu Praha a střední Čechy se zásahem 636 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník a střední Čechy, Rock rádio Praha a střední Čechy, Hitrádio City 93,7 FM, Fajn rádio Praha a střední Čechy, Expres FM, Classic Praha, Relax

637 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

310 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

21,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE JIHOMORAVSKÝ KRAJ

  • Vyvážený produkt v Jihomoravském kraji se zásahem 356 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Jižní Morava, Hitrádio City Brno, Rádio Čas Brno, Rádio Jih, Rádio Krokodýl, Rock rádio Vysočina a jižní Morava, Free Radio 107 FM

367 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

185 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

30 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE JIHOČESKÝ KRAJ

  • Vyvážený produkt v Jihočeském kraji se zásahem 213 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Jižní Čechy, Fajn rádio Jihozápad, Hitrádio Faktor, Rock rádio Jižní Čechy

224 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

119 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

28,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE KARLOVARSKÝ KRAJ

  • Vyvážený produkt v Karlovarském kraji se zásahem 72 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio FM Plus Karlovarsko, Rádio Blaník Karlovarsko, Rock rádio Západní Čechy

72 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

38 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

26,2 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE LIBERECKÝ KRAJ

  • Vyvážený produkt v Libereckém kraji se zásahem 96 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Blaník Liberecko, Hitrádio Contact, Fajn rádio Liberecko

91 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

47 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

18,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ

  • Vyvážený produkt v Moravskoslezském kraji se zásahem 384 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Severní Morava, Rádio Čas Ostrava, Rádio Čas Rock, Rádio Blaník Severní Morava

374 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

206 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

27 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE OLOMOUCKÝ KRAJ

  • Vyvážený produkt v Olomouckém kraji se zásahem 191 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Čas Olomouc a Valašsko, Hitrádio Orion (Olomouc a Valašsko), Fajn rádio Olomoucko, Rádio Blaník Střední Morava, Rock rádio Morava, Rádio Haná

183 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

99 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

30,4 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE PLZEŇSKÝ KRAJ

  • Vyvážený produkt v Plzeňském kraji se zásahem 222 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio FM Plus Plzeňsko, Fajn rádio Jihozápad, Rádio Blaník Plzeňsko, Rock rádio Západní Čechy

202 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

100 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

30,8 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE VYSOČINA

  • Vyvážený produkt v kraji Vysočina se zásahem 154 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Vysočina, Rádio Blaník Vysočina, Fajn rádio Vysočina, Rock rádio Vysočina a jižní Morava, Rádio Jihlava

159 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

83 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

24,9 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE VÝCHODNÍ ČECHY

  • Vyvážený produkt ve Východních Čechách se zásahem 306 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Východní Čechy, Fajn rádio Východní Čechy, Rock rádio Východní Čechy, Hitrádio Černá Hora

351 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

183 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

29,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE ZLÍNSKÝ KRAJ

  • Vyvážený produkt ve Zlínském kraji se zásahem 157 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion (Olomouc a Valašsko), Hitrádio Zlín, Rádio Blaník Valašsko-Slovácko, Rock rádio Morava, Rádio Čas Zlín

167 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

94 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

28,5 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE ÚSTECKÝ KRAJ

  • Vyvážený produkt v Ústeckém kraji se zásahem 255 tis. posluchačů týdně
  • Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio North Music, Fajn rádio Severní Čechy, Rádio Blaník Severní Čechy, Rock rádio Severní Čechy

255 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

128 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

28,5 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

HITRÁDIO LIBERECKO PLUS

  • Produkt, který kombinuje kvalitní regionální rádia pro mladé a aktivní posluchače.
  • Mix kvalitních rádií pro mladé a aktivní lidi. Vhodný pro cílovou skupinu 25-45 let. 

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Contact, Hitrádio Černá Hora 107,3 fm

40 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

59,9 %

POSLUCHČŮ JSOU MUŽI

55,8 %

POSLUCHAČŮ VE VĚKU 20 - 49 LET

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

blanik
fr obdelnik2
hr
rockradio
classic
expres
krok
cas
cas rock
hana
helax
free
jihlava
jih
relax

Praha

Ředitel centrálního obchodu:
Petr Harcuba
+420 724 248 122

Pobočky:

Praha
praha@radiohouse.cz

Praha

Rádio Blaník Praha a střední Čechy
Fajn rádio Praha a Střední Čechy
Hitrádio City 93,7 FM
Rock rádio Praha a střední Čechy
Expres FM
Classic Praha

DUO ACTIVE PRAHA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia pro mladé.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 15-35 let.
  • Mix kvalitních rádií pro mladé a aktivní posluchače.

Balíček zahrnuje rádia: Fajn rádio Praha a střední Čechy, Expres FM

139 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

60 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

3,5 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

TRIO GOLD PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 25-49 let.
  • Nejlepší mix hudby, zpravodajství a originální zábavy.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Praha a střední Čechy, Rock rádio Praha a střední Čechy, Classic Praha

430 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

206 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

15,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 7 PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošných stanic.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Praha, Rádio Blaník střední Čechy, Rock rádio Praha a střední Čechy, Hitrádio City 93,7 FM, Fajn rádio Praha a střední Čechy, Expres FM, Classic Praha

607 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

294 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

20,3 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

TRIO ACTIVE PRAHA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 20-39 let.
  • Mix kvalitních rádií pro mladou a aktivní cílovou skupinu.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio City 93,7 FM, Fajn rádio Praha a střední Čechy, Expres FM

197 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

90 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

5,2 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Středočeský kraj

Manažerka obchodního týmu Středočeský kraj:
Viktorie Šymonjak
+420 775 003 737

Pobočky:

Praha
stredni.cechy@radiohouse.cz

Středočeský kraj

Rádio Blaník Praha a střední Čechy
Fajn rádio Praha a Střední Čechy
Hitrádio City 93,7 FM
Rock rádio Praha a střední Čechy
Expres FM
Classic Praha

DUO ACTIVE PRAHA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia pro mladé.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 15-35 let.
  • Mix kvalitních rádií pro mladé a aktivní posluchače.

Balíček zahrnuje rádia: Fajn rádio Praha a střední Čechy, Expres FM

139 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

60 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

3,5 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

TRIO GOLD PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 25-49 let.
  • Nejlepší mix hudby, zpravodajství a originální zábavy.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Praha a střední Čechy, Rock rádio Praha a střední Čechy, Classic Praha

430 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

206 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

15,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 7 PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošných stanic.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Praha, Rádio Blaník střední Čechy, Rock rádio Praha a střední Čechy, Hitrádio City 93,7 FM, Fajn rádio Praha a střední Čechy, Expres FM, Classic Praha

607 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

294 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

20,3 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

TRIO ACTIVE PRAHA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 20-39 let.
  • Mix kvalitních rádií pro mladou a aktivní cílovou skupinu.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio City 93,7 FM, Fajn rádio Praha a střední Čechy, Expres FM

197 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

90 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

5,2 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Plzeňský kraj

Obchodní ředitelka:
Martina Nováková
+420 602 543 090

Pobočky:

Plzeň
plzen@radiohouse.cz

Plzeňský kraj

Fajn rádio Jihozápad
Hitrádio FM Plus Plzeňsko
Rádio Blaník Plzeňsko
Rock rádio Západní Čechy

Produktové balíčky

DUHOVÁ 4 PLZEŇSKO

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio FM Plus Plzeňsko, Fajn rádio Jihozápad, Rádio Blaník Plzeňsko, Rock rádio Západní Čechy

202 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

100 tis.

30,8 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Jihočeský kraj

Obchodní ředitelka:
Aneta Mehrabianová
+420 727 867 346

Pobočky:

České Budějovice
ceske.budejovice@radiohouse.cz

Jihočeský kraj

Rádio Blaník Jižní Čechy
Hitrádio Faktor
Rock rádio Jižní Čechy
Fajn rádio Jihozápad

Produktové balíčky

DUHOVÁ 4 JIŽNÍ ČECHY

  • Produkt, který zahrnuje nejlepší regionální rádia.
  • Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak i lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Jižní Čechy, Rock rádio Jižní Čechy,  Hitrádio Faktor, Fajn rádio Jižní Čechy

224 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

119 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

28,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Vysočina

Manažer obchodního týmu:
Pavel Bláha
+420 724 766 097

Pobočky:

Jihlava
jihlava@radiohouse.cz

Vysočina

Hitrádio Vysočina
Rádio Blaník Vysočina
Rock rádio Vysočina a jižní Morava
Fajn rádio Brno a Vysočina

TRIO VYSOČINA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
  • Nejlepší mix hudby, zpravodajství a originální zábavy.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Vysočina, Rádio Blaník Vysočina, Rock rádio Vysočina a jižní Morava

150 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

78 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

23,8 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 4 VYSOČINA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošných stanic.
  • Mix kvalitních rádií.

Balíček zahrnuje rádia: Fajn rádio Brno a Vysočina, Hitrádio Vysočina, Rádio Blaník Vysočina, Rock rádio Vysočina a jižní Morava

153 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

78 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

24,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUO VYSOČINA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 20-49 let.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Vysočina, Rádio Blaník Vysočina

142 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

72 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

21,7 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Jihomoravský kraj

Obchodní ředitel:
Miroslav Rachůnek
+420 731 556 278

Pobočky:

Brno
brno@radiohouse.cz

Znojmo
znojmo@radiohouse.cz

Jihomoravský kraj

Rádio Blaník Jižní Morava
Hitrádio City Brno
Rock rádio Vysočina a jižní Morava
Fajn rádio Brno a Vysočina

Produktové balíčky

DUHOVÁ 4 JIŽNÍ MORAVA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
  • Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Jižní Morava, Hitrádio City Brno, Rock rádio Vysočina a Jižní Morava​, Fajn rádio Brno a Vysočina

120 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

62 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

9,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Zlínský kraj

Obchodní ředitel:
Miroslav Rachůnek
+420 731 556 278

Pobočky:

Zlín
zlin@radiohouse.cz

Zlínský kraj

Rádio Blaník Valašsko-Slovácko
Hitrádio Zlín
Rock rádio na Moravě
Hitrádio Orion (Zlínsko a Valašsko)
Fajn rádio Olomoucko

DUO GOLD ZLÍNSKO

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 30-50 let.
  • Nejlepší mix hudby, zpravodajství a originální zábavy.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Valašsko-Slovácko, Rock rádio Morava

83 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

43 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

12,5 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUO ACTIVE ZLÍNSKO

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 20-45 let.
  • Produkt cílí na mladé a aktivní lidi.​

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Zlínsko a Valašsko, Hitrádio Zlín

76 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

40 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

12 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 4 ZLÍNSKO

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
  • Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Zlínsko a Valašsko, Hitrádio Zlín, Rádio Blaník Valašsko-Slovácko, Rock rádio Morava

152 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

81 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

24,5 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Moravskoslezský kraj

Obchodní ředitelka:
Ivana Vančurová
+420 608 710 605

Pobočky:

Ostrava
ostrava@radiohouse.cz

Moravskoslezský kraj

Hitrádio Orion (Severní Morava)
Rádio Blaník Severní Morava
Fajn Helax

TRIO SEVERNÍ MORAVA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
  • Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Severní Morava, Rádio Blaník Severní Morava, online Fajn Helax

261 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

127 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

15,2 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 6 SEVERNÍ A STŘEDNÍ MORAVA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
  • Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Severní Morava a Olomoucko, Fajn rádio Olomoucko, Rádio Blaník Severní a Střední Morava, online Fajn Helax

352 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

176 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

14,6 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Olomoucký kraj

Obchodní ředitelka:
Milada Soldánová
+420 778 016 767

Pobočky:

Olomouc
olomouc@radiohouse.cz

Olomoucký kraj

Fajn rádio Olomoucko
Rádio Blaník Střední Morava
Hitrádio Orion (Olomoucko)
Rock rádio na Moravě

DUHOVÁ 4 STŘEDNÍ MORAVA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
  • Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Střední Morava, Fajn rádio Olomoucko, Rock rádio Morava, Hitrádio Orion Olomoucko

106 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

57 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

16,3 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

TRIO STŘEDNÍ MORAVA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Olomoucko, Rádio Blaník střední Morava, Fajn rádio Olomoucko

89 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

49 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

13,3 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 6 SEVERNÍ A STŘEDNÍ MORAVA

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
  • Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Severní Morava a Olomoucko, Fajn rádio Olomoucko, Rádio Blaník Severní a Střední Morava, online Fajn Helax

352 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

176 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

14,6 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Pardubický kraj

Obchodní ředitelka:
Simona Moravčíková
+420 601 309 406

Pobočky:

Pardubice
pardubice@radiohouse.cz

Vysoké Mýto
vysoke.myto@radiohouse.cz

Pardubický kraj

Rádio Blaník Východní Čechy
Hitrádio Černá Hora
Fajn rádio Východní Čechy
Rock rádio Východní Čechy

DUO ACTIVE VÝCHODNÍ ČECHY

  • Produkt, který kombinuje kvalitní regionální rádia pro mladé a aktivní posluchače.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 20-39 let. 

Balíček zahrnuje rádia: Fajn rádio Východní Čechy, Hitrádio Černá Hora

200 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

90 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

11,9 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUO GOLD VÝCHODNÍ ČECHY

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
  • Nejlepší mix hudby, zpravodajství a originální zábavy.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Východní Čechy, Rock rádio Východní Čechy

196 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

103 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

17,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 4 VÝCHODNÍ ČECHY

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Východní Čechy, Fajn rádio Východní Čechy, Rock rádio Východní Čechy, Hitrádio Černá Hora

351 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

183 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

29,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Královéhradecký kraj

Obchodní ředitelka:
Simona Moravčíková
+420 601 309 406

Pobočky:

Hradec Králové
hradec.kralove@radiohouse.cz

Náchod
nachod@radiohouse.cz

Královéhradecký kraj

Rádio Blaník Východní Čechy
Fajn rádio Východní Čechy
Hitrádio Černá Hora
Rock rádio Východní Čechy

DUO ACTIVE VÝCHODNÍ ČECHY

  • Produkt, který kombinuje kvalitní regionální rádia pro mladé a aktivní posluchače.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 20-39 let. 

Balíček zahrnuje rádia: Fajn rádio Východní Čechy, Hitrádio Černá Hora

200 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

90 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

11,9 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUO GOLD VÝCHODNÍ ČECHY

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
  • Nejlepší mix hudby, zpravodajství a originální zábavy.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Východní Čechy, Rock rádio Východní Čechy

196 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

103 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

17,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 4 VÝCHODNÍ ČECHY

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Východní Čechy, Fajn rádio Východní Čechy, Rock rádio Východní Čechy, Hitrádio Černá Hora

351 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

183 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

29,1 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Liberecký kraj

Obchodní ředitel:
Jaroslav Požický
+420 602 280 959

Pobočky:

Liberec
liberec@radiohouse.cz

Česká Lípa
ceska.lipa@radiohouse.cz

Liberecký kraj

Rádio Blaník Liberecko
Fajn rádio Liberecko
Hitrádio Contact
Hitrádio Černá Hora

HITRÁDIO LIBERECKO PLUS

  • Produkt, který kombinuje kvalitní regionální rádia pro mladé a aktivní posluchače.
  • Mix kvalitních rádií pro mladé a aktivní lidi. Vhodný pro cílovou skupinu 25-45 let. 

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Contact, Hitrádio Černá Hora 107,3 fm

40 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

59,9 %

POSLUCHČŮ JSOU MUŽI

55,8 %

POSLUCHAČŮ VE VĚKU 20 - 49 LET

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 4 LIBERECKO

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Contact, Fajn rádio Liberecko, Hitrádio Černá Hora Liberec, Rádio Blaník Liberecko

98 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

49 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

18,4 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Ústecký kraj

Obchodní ředitel:
Tomáš Vacek
+420 724 545 448

Pobočky:

Ústí nad Labem
usti@radiohouse.cz

Ústecký kraj

Fajn rádio Severní Čechy
Hitrádio North Music
Rock rádio Severní Čechy
Rádio Blaník Severní Čechy

Produktové balíčky

DUHOVÁ 4 SEVER

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio North Music, Fajn rádio Severní Čechy, Rádio Blaník Severní Čechy, Rock rádio Severní Čechy

255 tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

128 tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

28,6 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne

Karlovarský kraj

Obchodní ředitelka:
Martina Nováková
+420 602 543 090

Pobočky:

Karlovy Vary
karlovy.vary@radiohouse.cz

Karlovarský kraj

Rádio Blaník Karlovarsko
Hitrádio FM Plus Karlovarsko

Produktové balíčky

DUO KARLOVY VARY

  • Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
  • Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.

Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio FM Plus Karlovarsko, Rádio Blaník Karlovarsko

67tis.

TÝDENNÍ POSLECHOVOST

33tis.

DENNÍ POSLECHOVOST

23,6 %

PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.7.2023-17.12.2023, Po-Ne