Obchodní nabídka
Produktové balíčky

RADIOHOUSE Total
Balíček zahrnuje reklamu na Rádiu Blaník a 40 lokálních a regionálních rádiích pokrývajících všechny věkové kategorie + 15 online rádiích prostřednictvím hudební služby Radia.cz.
Radiohouse Total to je Kvalitní program – Silné značky – Nejúspěšnější regionální rádia.
Spojení všech možností a výhod režimu off–line a on–line kampaně – jednoduše, na jednom mediaplánu.
Pro dnešní spotřebitele již dlouho neexistuje žádný rozdíl mezi digitálními a tradičními médii. Proto nabízíme produkt RADIOHOUSE TOTAL, který spojuje obě média a dává tak velikou příležitost oslovit široké spektrum zákazníků.
Pro koho
Vhodný tam, kde není možné dělat kompromisy a kampaň musí dosáhnout cílů rychle a zasáhnout sdělením v naprosté většině populace.
Ideální, pokud potřebujete zlevnit TV reklamu, zefektivnit její účinek nebo rozšířit její zásah.
Jako nejsilnější rozhlasové zastupitelství v ČR nabízíme největší portfolio FM a online nabídky. Využijte našich zkušeností s cross-channel kampaněmi a nechte si poradit s nejvhodnějším produktem pro vaše potřeby.
3,16 mil.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
1,71 mil.
DENNÍ POSLECHOVOST
27,4 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE Výběr
Produkt, který vychází vstříc největšímu množství zadavatelů rozhlasové reklamy
Na různá zadání je možné vytvořit vždy novou skladbu stanic tak, aby dosáhla nejlepšího efektu pro Vaše komerční sdělení.
Pro koho
Hodí se jako součást jakéhokoli mediálního mixu, kde je dána alespoň širší cílová skupina . Produkt u této cílové skupiny zefektivní cenu oslovení při masivním zásahu.
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE VÝBĚR FAMILY
Rychlé a snadné plánování na cílovou skupinu klienta.
Hodí se jako součást jakéhokoli mediálního mixu, kde je dána alespoň širší cílová skupina . Produkt u této cílové skupiny zefektivní cenu oslovení při masivním zásahu.
Složení stanic v Radiohouse výběr Family: Hitrádio Total, Rádio Blaník Total, Krokodýl, Rádio Jih, Relax
2,237 mil.
POSLUCHAČŮ TÝDNĚ
26,4 %
PODÍL NA TRHU V CS: ženy 18-55 let
1,166 mil.
POSLUCHAČŮ DENNĚ
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

BLANÍK PLUS
Nejposlouchanější regionální stanice, která nabízí posluchačům oblíbené české písničky od 60. let po současnost.
Snadné plánování na populaci v produktivním věku (30 – 59 let).
Produkt obsahuje rádia: Rádio Blaník Jižní Čechy, Rádio Blaník Jižní Morava, Rádio Blaník Liberecko, Rádio Blaník Praha a Střední Čechy, Rádio Blaník Severní Čechy, Rádio Blaník Severní Morava, Rádio Blaník Střední Morava, Rádio Blaník Valašsko-Slovácko, Rádio Blaník Vysočina, Rádio Blaník Východní Čechy, Rádio Blaník Plzeňsko, Rádio Blaník Karlovarsko, Rádio Čas, Rádio Jih
1,475 mil.
POSLUCHAČŮ TÝDNĚ
765 tis.
PODÍL NA TRHU
12,4 %
POSLUCHAČŮ DENNĚ
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

BLANÍK TOTAL
POHODOVÉ ČESKÉ RÁDIO
Rádio Blaník oslovuje posluchače ve věku 30-59 let.
Nabízí posluchačům oblíbené české písničky od 60. let až do současnosti.
Rádio Blaník – to je pohoda, spousta českých písniček, milí moderátoři, kvalitní zpravodajství a regionální informační servis.
Rodina Rádia Blaník: Rádio Blaník Jižní Čechy, Rádio Blaník Jižní Morava, Rádio Blaník Liberecko, Rádio Blaník Praha a Střední Čechy, Rádio Blaník Severní Čechy, Rádio Blaník Severní Morava, Rádio Blaník Střední Morava, Rádio Blaník Valašsko-Slovácko, Rádio Blaník Vysočina, Rádio Blaník Východní Čechy, Rádio Blaník Plzeňsko, Rádio Blaník Karlovarsko, online Rádio Blaník CZ
1,230 mil.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
630 tis.
PODÍL NA TRHU
10,4 %
DENNÍ POSLECHOVOST

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

HITRÁDIO PLUS
Rychlé a snadné plánování kampaně cílící na mladší a aktivní populaci, často rodiny s dětmi (20 – 50 let).
Program tvoří osvědčené hity, regionální zpravodajství, užitečné servisní informace.
Jednotlivá Hitrádia mezi sebou spolupracují například při pokrytí klíčových zpravodajských událostí, kulturních a sportovních akcí.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio City Brno, Hitrádio City 93,7 FM, Hitrádio Černá Hora, Hitrádio Faktor, Hitrádio North Music, Hitrádio Contact, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Orion, Rádio Krokodýl, Hitrádio Vysočina, Hitrádio Zlín, Expres FM, Rádio Relax
1,114 mil.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
548 tis.
PODÍL NA TRHU
8,2 %
DENNÍ POSLECHOVOST
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

HITRÁDIO TOTAL
HITRÁDIO – MÁME SRDCE, KTERÉ HRAJE!
Cílovou skupinou jsou posluchači ve věku 20 – 49 let.
Převážně rodiny s dětmi, často mladí dospělí.
Program tvoří hity od těch největších po ty nejnovější, regionální zpravodajství a užitečné servisní informace.
Jednotlivá Hitrádia mezi sebou spolupracují např. při pokrytí klíčových zpravodajských událostí, kulturních a sportovních akcí.
Rodina Hitrádií: Hitrádio Vysočina, Hitrádio Zlín, Hitrádio Orion (Severní Morava), Hitrádio Orion (Olomoucko, Zlínsko a Valašsko), Hitrádio FM Plus Plzeňsko, Hitrádio FM Plus Karlovarsko, Hitrádio Faktor, Hitrádio City Brno, Hitrádio Contact, Hitrádio North Music, Hitrádio City 93,7 FM, Hitrádio Černá Hora
907 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
445 tis.
PODÍL NA TRHU
6,4 %
DENNÍ POSLECHOVOST

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

ROCK RÁDIO TOTAL
ROCK JE SLUŠNÁ MUZIKA!
Rock rádio se zaměřuje na největší rockové hity 80. – 90. let.
Cílovou skupinou stanice jsou posluchači ve věku 25 – 49 let.
Ve vysílání nechybí ani klíčové písně ze 60. i 70. let, a písně první dekády 21. století.
Kromě rockových hitů se rádio věnuje také minoritním žánrům, klubové scéně a hudbě, která se jinde v českém éteru téměř nevyskytuje.
Rodina Rock rádií: Rock rádio Praha a střední Čechy, Rock rádio Jižní Čechy, Rock rádio Západní Čechy, Rock rádio Vysočina a jižní Morava, Rock rádio Morava, Rock rádio Východní Čechy, Rock rádio Severní Čechy
444 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
229 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
3,5 %
PODÍL NA TRHU

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

ROCK RÁDIO PLUS
Snadné plánování na mužskou populaci v produktivním věku (25 – 50 let).
Program stanic tvoří rocková hudba v celé šíři žánrů včetně současné scény, praktický servis, osobitý životní styl.
Třetina posluchačů se řadí k nejvyšší socioekonomické skupině.
Produkt obsahuje rádia: Rock rádio Praha a střední Čechy, Rock rádio Jižní Čechy, Rock rádio Západní Čechy, Rock rádio Vysočina a jižní Morava, Rock rádio Morava, Rock rádio Východní Čechy, Rock rádio Severní Čechy, Čas Rock
535 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
282 tis.
PODÍL NA TRHU
4,3 %
DENNÍ POSLECHOVOST
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

FAJN RÁDIO TOTAL
FAJN RÁDIO. PROSTĚ HITY
Moderní multimediální stanice se zaměřuje především na mladé posluchače ve věku 12 až 35 let.
Hlavním znakem Fajn rádia jsou přátelští moderátoři a jejich blízkost k posluchači, energie a otevřenost novým věcem a zkušenostem. Fajn rádio to jsou také nejlepší a nejaktuálnější songy, nejslavnější hlasy, nejzářivější stars světové hudební scény. S Fajn rádiem přinášíme do ČR vždy to nejnovější nejen v hudbě, ale i v multimediálním obsahu, trendech, soutěžích a promo akcích.
Rodina Fajn rádia: Fajn rádio Praha a střední Čechy, Fajn rádio Severní Čechy, Fajn rádio Východní Čechy, Fajn rádio Liberecko, Fajn rádio Jihozápad, Fajn rádio Brno a Vysočina, Fajn rádio Olomoucko a online rádio Fajn rádio Fresh
294 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
136 tis.
PODÍL NA TRHU
1,3 %
DENNÍ POSLECHOVOST

Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE JIHOČESKÝ KRAJ
- Vyvážený produkt v Jihočeském kraji se zásahem 206 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Jižní Čechy, Fajn rádio Jihozápad, Hitrádio Faktor, Rock rádio Jižní Čechy
206 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
108 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
27,8 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE JIHOMORAVSKÝ KRAJ
- Vyvážený produkt v Jihomoravském kraji se zásahem 331 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Jižní Morava, Hitrádio City Brno, Rádio Čas Brno, Rádio Jih, Rádio Krokodýl, Rock rádio Vysočina a jižní Morava, Free Radio 107 FM
331 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
174 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
26,6 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE KARLOVARSKÝ KRAJ
- Vyvážený produkt v Karlovarském kraji se zásahem 90 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio FM Plus Karlovarsko, Rádio Blaník Karlovarsko, Rock rádio Západní Čechy
90 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
51 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
26,8 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE LIBERECKÝ KRAJ
- Vyvážený produkt v Libereckém kraji se zásahem 99 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Blaník Liberecko, Hitrádio Contact, Fajn rádio Liberecko
99 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
53 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
24,9 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE PLZEŇSKÝ KRAJ
- Vyvážený produkt v Plzeňském kraji se zásahem 218 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio FM Plus Plzeňsko, Fajn rádio Jihozápad, Rádio Blaník Plzeňsko, Rock rádio Západní Čechy
218 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
118 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
31,9 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE PRAHA a STŘEDOČESKÝ KRAJ
- TOP rozhlasový produkt v regionu Praha a střední Čechy se zásahem 666 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník a střední Čechy, Rock rádio Praha a střední Čechy, Hitrádio City 93,7 FM, Fajn rádio Praha a střední Čechy, Expres FM, Classic Praha, Relax
666 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
333 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
21,5 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE ÚSTECKÝ KRAJ
- Vyvážený produkt v Ústeckém kraji se zásahem 244 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio North Music, Fajn rádio Severní Čechy, Rádio Blaník Severní Čechy, Rock rádio Severní Čechy
244 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
129 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
28 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE VÝCHODNÍ ČECHY
- Vyvážený produkt ve Východních Čechách se zásahem 320 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Východní Čechy, Fajn rádio Východní Čechy, Rock rádio Východní Čechy, Hitrádio Černá Hora
320 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
165 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
28,4 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE ZLÍNSKÝ KRAJ
- Vyvážený produkt ve Zlínském kraji se zásahem 139 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion (Olomouc a Valašsko), Hitrádio Zlín, Rádio Blaník Valašsko-Slovácko, Rock rádio Morava, Rádio Čas Zlín
139 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
71 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
22,2 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE VYSOČINA
- Vyvážený produkt v kraji Vysočina se zásahem 139 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Vysočina, Rádio Blaník Vysočina, Fajn rádio Vysočina, Rock rádio Vysočina a jižní Morava, Rádio Jihlava
139 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
72 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
24,4 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE OLOMOUCKÝ KRAJ
- Vyvážený produkt v Olomouckém kraji se zásahem 200 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Čas Olomouc a Valašsko, Hitrádio Orion (Olomouc a Valašsko), Fajn rádio Olomoucko, Rádio Blaník Střední Morava, Rock rádio Morava, Rádio Haná
200 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
99 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
27,2 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

RADIOHOUSE MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
- Vyvážený produkt v Moravskoslezském kraji se zásahem 380 tis. posluchačů týdně
- Široká nabídka produktů umožňuje zásah různých cílových skupin
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Severní Morava, Rádio Čas Ostrava, Rádio Čas Rock, Rádio Blaník Severní Morava
380 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
208 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
29,9 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

Praha a střední Čechy
Obchodní ředitel:
Petr Harcuba
+420 724 248 122
Pobočky:
Praha
praha@radiohouse.cz
Produktové balíčky

DUO ACTIVE PRAHA
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia pro mladé.
- Vhodný pro cílovou skupinu 15-35 let.
- Mix kvalitních rádií pro mladé a aktivní posluchače.
Balíček zahrnuje rádia: Fajn rádio Praha a střední Čechy, Expres FM
156tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
71tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
3,6%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

TRIO GOLD PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 25-49 let.
- Nejlepší mix hudby, zpravodajství a originální zábavy.
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Praha a střední Čechy, Rock rádio Praha a střední Čechy, Classic Praha
433tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
210tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
14,2%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 7 PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošných stanic.
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Praha, Rádio Blaník střední Čechy, Rock rádio Praha a střední Čechy, Hitrádio City 93,7 FM, Fajn rádio Praha a střední Čechy, Expres FM, Classic Praha
636tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
317tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
20,5%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

TRIO ACTIVE PRAHA
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 20-39 let.
- Mix kvalitních rádií pro mladou a aktivní cílovou skupinu.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio City 93,7 FM, Fajn rádio Praha a střední Čechy, Expres FM
232tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
110tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
6,4%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne
Produktové balíčky

DUHOVÁ 4 PLZEŇSKO
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio FM Plus Plzeňsko, Fajn rádio Jihozápad, Rádio Blaník Plzeňsko, Rock rádio Západní Čechy
218tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
118tis.
31,9%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

Jihočeský kraj
Obchodní ředitelka:
Dita Kočerová
+420 606 765 141
Pobočky:
České Budějovice
ceske.budejovice@radiohouse.cz
Produktové balíčky

DUHOVÁ 4 JIŽNÍ ČECHY
- Produkt, který zahrnuje nejlepší regionální rádia.
- Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak i lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Jižní Čechy, Rock rádio Jižní Čechy, Hitrádio Faktor, Fajn rádio Jižní Čechy
206tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
108tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
27,8%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

TRIO VYSOČINA
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
- Nejlepší mix hudby, zpravodajství a originální zábavy.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Vysočina, Rádio Blaník Vysočina, Rock rádio Vysočina a jižní Morava
125tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
63tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
22,2%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 4 VYSOČINA
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošných stanic.
- Mix kvalitních rádií.
Balíček zahrnuje rádia: Fajn rádio Brno a Vysočina, Hitrádio Vysočina, Rádio Blaník Vysočina, Rock rádio Vysočina a jižní Morava
129tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
64tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
22,2%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUO VYSOČINA
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 20-49 let.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Vysočina, Rádio Blaník Vysočina
116tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
57tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
19,6%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

Jihomoravský kraj
Obchodní ředitel:
Miroslav Rachůnek
+420 731 556 278
Pobočky:
Brno
brno@radiohouse.cz
Znojmo
znojmo@radiohouse.cz
Produktové balíčky

TRIO JIŽNÍ MORAVA
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
- Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Jižní Morava, Hitrádio City Brno, Rock rádio Vysočina a Jižní Morava
123 tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
65 tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
9,8 %
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUO GOLD ZLÍNSKO
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 30-50 let.
- Nejlepší mix hudby, zpravodajství a originální zábavy.
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Valašsko-Slovácko, Rock rádio Morava
59tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
35tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
11,4%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUO ACTIVE ZLÍNSKO
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia.
- Vhodný pro cílovou skupinu 20-45 let.
- Produkt cílí na mladé a aktivní lidi.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Zlínsko a Valašsko, Hitrádio Zlín
68tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
29tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
7,4%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 4 ZLÍNSKO
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
- Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Zlínsko a Valašsko, Hitrádio Zlín, Rádio Blaník Valašsko-Slovácko, Rock rádio Morava
120tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
62tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
18,8%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

Moravskoslezský kraj
Obchodní ředitelka:
Ivana Vančurová
+420 608 710 605
Pobočky:
Ostrava
ostrava@radiohouse.cz

TRIO SEVERNÍ MORAVA
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
- Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Severní Morava, Rádio Blaník Severní Morava, online Fajn Helax
252tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
128tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
16,1%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 6 SEVERNÍ A STŘEDNÍ MORAVA
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
- Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Severní Morava a Olomoucko, Fajn rádio Olomoucko, Rádio Blaník Severní a Střední Morava, online Fajn Helax
352tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
174tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
14,6%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

Olomoucký kraj
Obchodní ředitelka:
Milada Soldánová
+420 778 016 767
Pobočky:
Olomouc
olomouc@radiohouse.cz

DUHOVÁ 4 STŘEDNÍ MORAVA
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
- Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Střední Morava, Fajn rádio Olomoucko, Rock rádio Morava, Hitrádio Orion Olomoucko
117tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
56tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
15%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

TRIO STŘEDNÍ MORAVA
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Olomoucko, Rádio Blaník střední Morava, Fajn rádio Olomoucko
98tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
45tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
11,3%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 6 SEVERNÍ A STŘEDNÍ MORAVA
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
- Posluchači jsou jak mladí, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Orion Severní Morava a Olomoucko, Fajn rádio Olomoucko, Rádio Blaník Severní a Střední Morava, online Fajn Helax
352tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
174tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
14,6%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

Pardubický kraj
Obchodní ředitel:
Jakub Polák
+420 602 405 364
Pobočky:
Pardubice
pardubice@radiohouse.cz
Vysoké Mýto
vysoke.myto@radiohouse.cz

DUO ACTIVE VÝCHODNÍ ČECHY
- Produkt, který kombinuje kvalitní regionální rádia pro mladé a aktivní posluchače.
- Vhodný pro cílovou skupinu 20-39 let.
Balíček zahrnuje rádia: Fajn rádio Východní Čechy, Hitrádio Černá Hora
159tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
87tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
13,1%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUO GOLD VÝCHODNÍ ČECHY
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
- Nejlepší mix hudby, zpravodajství a originální zábavy.
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Východní Čechy, Rock rádio Východní Čechy
201tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
87tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
15,3%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 4 VÝCHODNÍ ČECHY
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník východní Čechy, Fajn rádio Východní Čechy, Rock rádio Východní Čechy, Hitrádio Černá Hora
320tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
165tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
28,4%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

Královéhradecký kraj
Obchodní ředitel:
Jakub Polák
+420 602 405 364
Pobočky:
Hradec Králové
hradec.kralove@radiohouse.cz
Náchod
nachod@radiohouse.cz

DUO ACTIVE VÝCHODNÍ ČECHY
- Produkt, který kombinuje kvalitní regionální rádia pro mladé a aktivní posluchače.
- Vhodný pro cílovou skupinu 20-39 let.
Balíček zahrnuje rádia: Fajn rádio Východní Čechy, Hitrádio Černá Hora
159tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
87tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
13,1%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUO GOLD VÝCHODNÍ ČECHY
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Vhodný pro cílovou skupinu 25-55 let.
- Nejlepší mix hudby, zpravodajství a originální zábavy.
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník Východní Čechy, Rock rádio Východní Čechy
201tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
87tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
15,3%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 4 VÝCHODNÍ ČECHY
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Rádio Blaník východní Čechy, Fajn rádio Východní Čechy, Rock rádio Východní Čechy, Hitrádio Černá Hora
320tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
165tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
28,4%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

Liberecký kraj
Obchodní ředitel:
Jaroslav Požický
+420 602 280 959
Pobočky:
Liberec
liberec@radiohouse.cz
Česká Lípa
ceska.lipa@radiohouse.cz

HITRÁDIO LIBERECKO PLUS
- Produkt, který kombinuje kvalitní regionální rádia pro mladé a aktivní posluchače.
- Mix kvalitních rádií pro mladé a aktivní lidi. Vhodný pro cílovou skupinu 25-45 let.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Contact, Hitrádio Černá Hora 107,3 fm
38tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
53%
POSLUCHČŮ JSOU MUŽI
69%
POSLUCHAČŮ VE VĚKU 20 - 49 LET
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

DUHOVÁ 4 LIBERECKO
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio Contact, Fajn rádio Liberecko, Hitrádio Černá Hora Liberec, Rádio Blaník Liberecko
105tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
56tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
26,1%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne
Produktové balíčky

DUHOVÁ 5 SEVER
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- ílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio North Music, Fajn rádio Severní Čechy, Rádio Blaník Děčín, Rádio Blaník Sever, Rock rádio Severní Čechy
244tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
129tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
28%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne

Karlovarský kraj
Obchodní ředitelka:
Martina Nováková
+420 602 543 090
Pobočky:
Karlovy Vary
karlovy.vary@radiohouse.cz
Produktové balíčky

DUO KARLOVY VARY
- Produkt, který kombinuje nejlepší regionální rádia a odpojení celoplošné stanice.
- Cílovou skupinou jsou jak mladí posluchači, tak lidé v produktivním věku.
Balíček zahrnuje rádia: Hitrádio FM Plus Karlovarsko, Rádio Blaník Karlovarsko
78tis.
TÝDENNÍ POSLECHOVOST
44tis.
DENNÍ POSLECHOVOST
21,2%
PODÍL NA TRHU
Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK + Nielsen Admosphere, 1.10.2022-31.3.2023, Po-Ne