Kariéra

Proč pracovat v RADIOHOUSE
Dynamika a inovace, více než 25 let zkušeností na českém rozhlasovém trhu a více než 150 spokojených zaměstnanců. Svému řemeslu opravdu rozumíme a rozhlasovou kampaň chápeme jako investici.
Staňte se i vy součástí našeho úspěchu a stále se rozvíjejícího mediálního trhu. RADIOHOUSE posiluje svůj tým!
V RADIOHOUSE vás naučíme pracovat s rozhlasovou reklamou a připravovat ideální media mixy pro každého vašeho zákazníka. S námi budete umět plánovat kampaně tak, aby přinášely maximální efekt a pomohly vašim klientům najít nové zákazníky a budovaly tak jejich značku.
NABÍZÍME zázemí ve velkém obchodním zastupitelství, široké možnosti osobního i profesního růstu, vstupní zaškolení a další profesní rozvoj v rámci pracovní pozice.

Můj příběh ve společnosti Radiohouse s.r.o
Po dokončení studia zaměřeného na marketing a paralelní brigádě na call centru v ČEZ, jsem dostala možnost nastoupit na pozici mediálního konzultanta ve společnosti Radiohouse. Komunikace s majiteli a marketingovými řediteli firem z různých oborů, naslouchání a učení se z jejich příběhů a příprava propagace na míru pro mne byla povznášející. Po prozkoumání všech zákoutí rádia mi vedení poskytlo příležitost pro mě tak důležitého seberozvoje a kariérního růstu. V roce 2020 jsem se po předchozím zapáleném objevování světa online marketingu (které nikdy nekončí ) stala online manažerkou. Mým současným úkolem je předat našim obchodním zástupcům z celé republiky své znalosti a zkušenosti včetně zajištění fungujícího zázemí od výběru a řízení specialistů na online reklamu, přes tvorbu obchodních materiálů, až po vylepšování interních procesů.
Ing. Kateřina Gažová, Online manažerka

Můj příběh ve společnosti Radiohouse s.r.o
Začínala jsem na pozici asistentka obchodní ředitelky v konkurenčním rádiovém zastupitelství. Po měsíci práce nastala fúze a změna na rozhlasovém trhu v ČR, vzniklo RADIOHOUSE. Ze dne na den pro mě bylo kompletně vše jinak – od workflow, software, přes personální obsazení, portfolio produktů až po adresu brněnské pobočky – ale zvládli jsme to! Po 3 měsící – přišly další změny! Změna obchodního ředitele a má pozice asistentky se nutně rozšířila i o traffic pro 12 mediálních konzultantů. Bylo to pro mě pracovně velmi náročné období. Když se zadařilo, sedávala jsem v kanceláři i do pozdních večerních hodin.
Časem se pro mě má práce stala „brnkačkou“ a jelikož jsem z podstaty velmi aktivní člověk (nemůžu se nudit), potřebovala jsem další impuls a rozhodla se, zkusit se věnovat i obchodování. Najednou jsem byla členkou nejlepšího kolektivu obchodníků, od kterých jsem se toho mnoho naučila. Dostala jsem roční plán a hurá na to, jak jinak, než naplno! Obchodování pro mě bylo opravdu velké zpestření, které mě hodně naučilo.
Záhy přišla další změna – tentokrát opět ve změně obchodního ředitele. Mirek Rachůnek - je a celou dobu de facto byl náš tým lídr a kolega, který vždy poradil, pomohl, takže změna to byla vítaná! Po roce jsem se z personálních potřeb na pobočce opět vrátila na pozici asistentky/traffic, ale obchodní činnost jsem si dále zachovala. Troufám si říct, že jsem svou práci zvládala dobře i přesto, že toho bylo opravdu hodně.
Práce v RADIOHOUSE mi hodně dala. Naučila jsem se spoustu věcí a poznala jsem skvělé lidi, ze kterých se stali přátelé do života! Při práci jsem ještě začala studovat střední školu a záhy na to získala i vysokoškolský titul, na což jsem před lety ani nepomyslela. Jak už jsem psala na začátku, nastupovala jsem jako zástup za mateřskou dovolenou – a od té doby uběhlo už 7 let. Teď jsem na MD já, přesto se obchodu v rámci možností věnuji dál a věřím, že má cesta v Radiohouse ještě nekončí!
Marcela Nedvědová, BBA , Asistentka/traffic, mediální konzultantka

Můj příběh ve společnosti Radiohouse s.r.o
Do Radiohouse jsem nastoupil v roce 2017 jako mediální konzultant, příznačně jsem slyšel náborový spot v rádiu. Nadchla mě myšlenka spojení obchodu a kreativity, při vytváření marketingových strategií pro klienty. Po dvou letech na pozici mediálního konzultanta jsem dostal možnost zaškolovat a startovat kariéru nováčků v regionu západní Čechy. Vážím si důvěry od regionální ředitelky západních Čech Martiny Novákové, která mi dala v týmu možnost růstu a realizace ve dvou oblastech, které jsou mi velmi blízké, a to obchod a vedení lidí. Následně jsem se posunul na pozici product managera na pobočce v Praze a v současné době působím jako manažer obchodního týmu, kde mohu skloubit, jak práci s klienty, tak i vést tým.
Tomáš Medek, Dis., Manažer obchodního týmu