Úspěch v online prodeji: Jak jsme zvýšili tržby prodeje laboratorního testování klíšťat o 61 % díky PPC kampaním.
Zvýšení nákupů o 63%
Zvýšení nákupů o 63%
Počet nákupů testů se mezi lety 2023 a 2024 zvýšil o 63 %. Hodnota konverzí zaznamenala nárůst o 61 %, což vedlo k výraznému zlepšení celkové návratnosti investic.
Náklady na PPC vzrostly o pouhých 16 %
Náklady na PPC vzrostly o pouhých 16 %
PPC kampaně byly v roce 2024 výrazně efektivnější, jelikož dokázaly několikanásobně zvýšit počet nákupů i hodnotu konverzí při velice nízkém navýšení nákladů.
Meziroční navýšení ROAS o 39 %
Meziroční navýšení ROAS o 39 %
Námi nastavené PPC kampaně vygenerovaly ROAS 39 %, což značí velmi dobrou návratnost investic.

Webové stránky: https://www.gentrend.cz/
Období spolupráce: duben-říjen 2024, 2025 (údaje z roku 2024)
Využité služby: PPC
Popis firmy: Laboratoř GEN-TREND s.r.o. vznikla v roce 2002 a je registrovaným nestatním zdravotním zařízením poskytujícím mikrobiologické a molekulárně biologické analýzy lidského i extrahumánního genomu. Jedná se o čistě český privátní subjekt.
Máme mimořádně pozitivní zkušenost se spoluprací s online agenturou RH Digital. Jejich aktivní a profesionální přístup nám pomohl dosáhnout vynikajících výsledků prostřednictvím PPC kampaní zaměřené na prodej laboratorního testování klíšťat na neuroinfekce.
Pozitivně oceňujeme komunikaci a spolehlivost online specialisty. Vždy jsme byli v obraze, všechny naše dotazy byly zodpovězeny rychle a srozumitelně a cítili jsme se být plně zapojeni do celého procesu.
S čistým svědomím můžeme RH Digital doporučit každému, kdo hledá spolehlivého a výkonného partnera pro online marketing. Jsme si jisti, že se k této úspěšné spolupráci vrátíme i v další sezóně.
RNDr. Tereza Chrudimská
Cíl kampaně
Hlavním cílem bylo zvýšit povědomí o tom, že testování klíšťat může včas odhalit nebezpečné patogeny způsobující nemoci jako klíšťovou encefalitidu nebo Lymskou boreliózu.
Řešení
PPC reklama
PPC kampaně jsou jedním z nejlepších online nástrojů, protože umí skvěle kombinovat reklamy, které rovnou prodávají, s těmi, co budují značku. V rámci naší kampaně jsme měli dva hlavní cíle. Oslovit lidi, kteří už se o testování klíšťat zajímají, a rovnou je přivést na web k nákupu. Na to jsme využili PPC reklamu ve vyhledávací síti. Budovat a zvyšovat povědomí o možnosti zaslat vyjmuté klíštěte k laboratornímu rozboru. K tomu nám skvěle posloužily bannery v obsahové síti.
V rámci PPC kampaně využíváme mnoho typů reklam:
- Kampaně ve vyhledávací a obsahové síti
- Maximálně výkonnostní reklamy
- Remarketing
Tato kampaň vedla nejen k významnému nárůstu objednávek a generovala zásadní zisk při nízkých nákladech, ale také výrazně zvýšila povědomí veřejnosti o možnostech vyšetření infekčnosti vyjmutého klíštěte. Klientovi jsme pomohli nejen dosáhnout finančních cílů, ale také posílit jeho pozici na trhu a přispět k osvětě v oblasti prevence neuroinfekcí.
Související případové studie

Starkl – zahradník spol. s r.o.
Jak online marketing odsunul tištěné katalogy na druhou kolej.
Získávání objednávek pomocí předprodeje je vždy oříšek. My jsme změnou strategie a nastavením výkonnostních kampaní tento rok navýšili objednávky prostřednictvím online reklamy o 22 %.

XXL Kuchyně
Sociální sítě jsou tou pravou ingrediencí pro zvýšení povědomí o výrobci kuchyní na míru

PPC strategie, která funguje
60 % návštěvnosti a 54 % konverzí díky efektivním kampaním

Dvojitý triumf online kampaně
Nábor zdravotníků a propagace nového pavilonu